Tere
Arvan, et sellist teemat pole siit foorumist enne läbi käinud:
Kuidas KE-Jetronic pritsega mootorile turbot külge panna ? Täpsemalt on see siis Audi 2,3E AAR mootor, 98kW. Ehk siis "mehaaniline pritse" maakeeli. Pritsepeaga, mille all paikneb õhuvõtt. Kas tuleks kogu kütusesüsteem ümber teha (el.juhitavad pihustid, teine aju jne) ? Või on asi lihtsam ? Mõtlema panebki just sisselaske osa...
Eks tuleb teha 200T turboga (K26-6) ?
Aidake
K: Audi 100 C4 AAR + Turbo
10V 200t mootor kasutab ju ka mehhaanilist pritset. eks sa ise pead otsustama mida sa kasutad. ma pole kursus nende audide mootoritega, mul on 10V 200t mootori sisselase olemas, kui vaja, vist ka välalase peaks olema, tegelikult kõik pritse ja värk ka, kuid seda läheb mul endal "aretamiseks" vaja. muidugi tänapäeval keegi enam eriti mehhaanilist pritset ei kasuta/usalda, saab ju kasutada EFI`t, aga see on way kallim projekt.
Komplektsed 10v 200 turbomootorid (KG (2,1), MC (2,2) jms) maksavad 4-5k eeku. Sinu AAR maksab järelturul ca 2k eeku. Kui Sa nüüd arvutad välja selle vahe, siis mõistad, et AAR mootorile turbo aretamine ei ole absoluutselt mõistlik tegevus. Reeglina on tehaselahendused ikkagi märksa töökindlamad ja käesoleval juhul ka märgatavalt odavamad. Proovi leida WJ koodiga mootor C2 kerega 200 pealt (125kW), see on meh.pritsungiga ja ilma igasuguse ajuta, st vahele viskamine on paari tunni töö. Originaalpritsungi, korraliku vahejahuti ja vabama väljalaskega ei tohiks 250 jõudu probleem olla...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
-
- Postitusi: 36
- Liitunud: 28.09.2005 19:00
vägagi mõttekas @ elektrooniline pritse ja süütereguleering. Hind muidugi paneb asjad paika.
Eos tasuks matta minumeelest maha selle NA 2.3 turbotamine. See pole üldse otstarbekas antud MC ja KG mootorite turuhinda arvestades.
St. kui sul on soov saada lihtsalt see 125-135kw, mis sellel mc ja kg mootoril suurusjärgus vist originaalis oli, siis pole mõtet. Kui sul soov saada aga ca. 200kw ja sealt ka veel edasi areneda, mis nõuab loomulikult ka turbo jne edasiarendamist, siis küll elektrooniline pritse ja süüde ainuõige lahendus.
see 10v kone arendab ilusti 400-450hj ja on väidetavalt isegi pommikindlam 20v turbomootorist
Eos tasuks matta minumeelest maha selle NA 2.3 turbotamine. See pole üldse otstarbekas antud MC ja KG mootorite turuhinda arvestades.
St. kui sul on soov saada lihtsalt see 125-135kw, mis sellel mc ja kg mootoril suurusjärgus vist originaalis oli, siis pole mõtet. Kui sul soov saada aga ca. 200kw ja sealt ka veel edasi areneda, mis nõuab loomulikult ka turbo jne edasiarendamist, siis küll elektrooniline pritse ja süüde ainuõige lahendus.
see 10v kone arendab ilusti 400-450hj ja on väidetavalt isegi pommikindlam 20v turbomootorist
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)