rumalad küsimused...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Corrado »

Küsin ka ühe suht rumala küsimuse siis. Et kas ja kuidas saab stock N/A-l esile kutsuda seda paukumist millest ühes teises teemas. Seal toodi põhjuseks rikas segu ja süütekatkestus, aga kuidas neid asju tekitada saab ja kui üldse saab?
Eesmärgiks olekski kerge(tõesti kerge) paukumine gaasi maha lastes :)

Võib pakkuda varjante nii karpa kui pritsega mootorite kohta, kuna mõlemad endal olemas :)
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Antilagi eesmärgil tehakse nii, et lastakse süüde väga hiliseks tühijooksul. Nii et suur osa kütusest põleb alles kolles. Ka kütuse kogust tuleb suurendada, muidu ei aja mootorit ringi enam. Ja nende kahe parameetriga siis mängitakse sobiva turbo kiiruse hoidmiseks.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Corrado »

Aga tegu vabalthingavaga ja ilma igast progetavate ajudeta. Tundub et pritsega mootoril on seda effekti raskem teha.
Sigullil kunagi sain leeki viskama tagant täiesti stock mootoriga(karpa), rikas segu aga kas midagi veel? Mingit süütekatkestust saab ka ise tekitada gaasi maha lastes?
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Pool Eestit uuris Escort RS Turbo manuaali kohta, mis riigis teoksil :roll:
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Väike *rumal* küsmus tekkis..


Kas on võimalik selline asi nagu *TEE SEE ISE* rev limiter

Ehk pööretepiiraja ?

Ärge väga kõvasti lööge, nohu hetkel kallal ;)
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

mõtled sa fuel cuti või midagi muud?
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

RKsilver kirjutas:Väike *rumal* küsmus tekkis..


Kas on võimalik selline asi nagu *TEE SEE ISE* rev limiter

Ehk pööretepiiraja ?

Ärge väga kõvasti lööge, nohu hetkel kallal ;)
Võimatu kindlasti mitte. Aga lihtsus/keerulisus sõltub, mis riistvara juba olemas on. Originaalajudel ju selline asi kõigil peal, seega jutt äkki karpaga asjast?
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

sõltuvalt mootorist vaja lihtsalt pööretepiiraja tuua alla ca 5200-5500 juurde

G60 juhtimisega 2042cc Stroker mootor
likoor
Postitusi: 31
Liitunud: 23.11.2006 20:42

Postitus Postitas likoor »

RKsilver kirjutas:Väike *rumal* küsmus tekkis..


Kas on võimalik selline asi nagu *TEE SEE ISE* rev limiter

Ehk pööretepiiraja ?

Ärge väga kõvasti lööge, nohu hetkel kallal ;)
Võimalik on, näiteks konstrueerid ise Shift light-i, mis süttib siis kindlal pöördel. Sama põhimõttega skeemile ehitad relee, mis katkestab süüte, kui pöörded teatud arvuni jõuavad. Iseenesest pole üldse raske asi, mida valmistada.
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Kui keegi mind skeemidega rikastaks siis oleks väga tänulik : )
(kas aitäh maksab üldse tänapäeval midagi? :-D )
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Corrado »

Pilt
netist leidsin sellise asja, kuid see toimib juhul kui on shift lightiga tahho
Tea kui kerge/raske seda shift lighti ise ehitada on sinna?
Samas ei olegi siis mõtet seda tuld sinna panna vaid kohe pöörete piiraja jaoks teha.
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

selline skeem jäi endal ka silme ette, ei tea kas peaks eraldi shift lighti ostma ..
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

RKsilver kirjutas:sõltuvalt mootorist vaja lihtsalt pööretepiiraja tuua alla ca 5200-5500 juurde

G60 juhtimisega 2042cc Stroker mootor
Saan aru, et kardad, et su stroker ei kannata pöördedid? Kas mõtekam poleks panna stock vänt ja lasta 20-40% rohkem pöördeid?
See shift-light'i lahendus töötab kindlasti, aga siis vaja ju sellist tahhokat.
Tegelikult tehakse ju stock tahhokas kah pööretesignaal pinge-signaaliks. Sinna vahele vaja siis üks 1-30eek pinge-komparaator ja veel natuke ( :lol: ) - et teatust pingest käib klõps ära :)
Vanadel autodel saaks selle sama tahho-juhtme, mis on tegelikult süütepooli miinus, ühendada otse tahhoka juurest massi (piirajat ju vaja lühiajaliselt - ja pool ei tohiks sulada kui alla 2minuti piirajas lased :) ). või midagi sellist
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Corrado
Postitusi: 255
Liitunud: 13.11.2007 19:32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Corrado »

http://www.t-r-j.com/Auto/Tach/tachometer.htm
Siin tegu led-tahhomeetriga. Põhimõtteliselt, natuke seda modides peaks sellest saama pmst sama asja mis shift light ja seega saaks seda koos selle süütekatkestuse skeemiga kasutada.

Pmst kui kasutada seda kivi mis seal impulsi muudab voolutugevuseks, siis peaks saama asja toimima.

Kõige algelisemalt saaks ilmselt nii, kui teed selle taho valmis nii nagu peab ja siis autole ühendades vaatad mis pööretel piirajat tahad ja milline led parajasti põleb sellel pöördel ning sealt võtadki relee jaoks impulsi. ;)
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Mis põhjusel kasutavad performance mootorid kõvemaid saalesid? Minu arusaamist mööda ei tohi saale ju kunagi metalliga kokku puutuda.. Kui puutub, on juba midagi kardinaalselt viltu ja kõvem saale teeb vaid vändale rohkem liiga.
Lauda nitro
Vasta