Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Sai ju ikkagi progeaju peale pandud, kohapeal käima saadud, järelikult on seades ja hea küll.

Inimesed ei taha jah üldiselt aru saada, et chip-il ja chip-il on vahe sees.
Ja seda kah, et isegi kui sul on THE CHIP, siis baasnurka kontrollimata, hammasrihma vahetamata, CAS andurit kontrollimata jne Ei tasuks kah pähe lajatada, kui just detoklapid kõrvas, tead mida kuulad ja siis kah racing kütus ja mis põhiline - üle 200m ei pressi :)

Kusjuures, vaatasin kah seda müügikuulutust kunagi huviga ja millegi pärast teadmisega, et seal on Viljari mingi 2007a vms tehnika peal, et noh 600-800hj jaoks poleks vaja eriti ümber ehitada, aga tuleb välja, et CA, mis ostsin, oli hoopis kõvema sisuga.
Kaldun nüüd arvama, et naiste saunajutt ongi tõsi, et Peep oli selle oma praktiliselt stock ZX'iga maanteel ära own'inud :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas OKS »

Astrona kirjutas:
Mihkel kirjutas:
Kaldun nüüd arvama, et naiste saunajutt ongi tõsi, et Peep oli selle oma praktiliselt stock ZX'iga maanteel ära own'inud :)
Sel hetkel oli sel autol 0,6bari rõhku ja väga rikas segu seega imestada pole midagi.
booster
Postitusi: 205
Liitunud: 04.06.2005 19:37

Postitus Postitas booster »

noh päris killimist seal ei olnud väidetavalt oli oranzil 4 käik ja minul oli kolmas, oranz hakkas vajutama huvi pärast vajutasin ka ,mõtlesin vaadata kuidas ees minema paneb aga jäime suht kõrvuti. minul oli śel hetkel kerge boosti leke,mis hiljem kõrvaldades tunduvalt jõudu tagasi andis.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

keegi võiks arne kõrvale iga võistlus seista ja öelda mida tohib teha ja mida mitte :) Nii ei saa ju masinaid laiali lasta...
635Driver
Postitusi: 403
Liitunud: 27.09.2009 10:18
Asukoht: Tln Vilj

nnhe

Postitus Postitas 635Driver »

Ütleme nii ,et Arne sai suht valutu õppetunni kuna asjad oli plaanis nii ehk naa vahetada aga kas just järgmiseks kevadeks see plaanis oli.
Nüüd sai vähemalt targemaks. 1ks mees kes auto müüs oli hea jutuga ja müügimees 2ks enam ei hakka tulevikus pressima kui seadet õiget ei ole.
Samamoodi sain ka kunagi mina omad vitsad kätte kui ostsin 635 millel väidetavalt vaja vahetada kaanetihend vms ja kihutab jälle.Asi lõppes uue plokiga,kolvidega,kaalikaga,,tihendiga,poltidega,saaltega juht,estikuga jne. :-D
silvwer
Postitusi: 18
Liitunud: 23.11.2008 5:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: nnhe

Postitus Postitas silvwer »

635Driver kirjutas:Samamoodi sain ka kunagi mina omad vitsad kätte kui ostsin 635 millel väidetavalt vaja vahetada kaanetihend vms ja kihutab jälle.Asi lõppes uue plokiga,kolvidega,kaalikaga,,tihendiga,poltidega jne.
Sry for O.T. No kui need wabariigi "BMW isad",kes sinu liikuriga seotud on,teeksid asju nii nagu päriselt/tavaliselt tehakse,siis oleks neil usutavasti palju suuremad saavutused. Muidugi mitte juhul,kui antud masin just fabritseeritud polnud pe.sse minema.

(IMO kõik viitas sellele)
635Driver
Postitusi: 403
Liitunud: 27.09.2009 10:18
Asukoht: Tln Vilj

fer

Postitus Postitas 635Driver »

Ma olen seda auto per....e minemise aurale juba mõelnud. :-D :-D .Aga kõik saab korda ja kevadel võib juba liikumas näha.Aga jätame selle Arne teemas :p
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

Kuuno kirjutas:keegi võiks arne kõrvale iga võistlus seista ja öelda mida tohib teha ja mida mitte :) Nii ei saa ju masinaid laiali lasta...
Mina seekord autojuhti nii väga ei süüdistaks! Sai nii mõnigi asi ette nähtud ja üritatud ära hoida!
Üks turbovõll tundus juba ostes vähe kõverana. Nimelt ei tahtnud auto madalatel pööretel üldse normaalselt käia-puterdas kui segane ja pidi pidevalt gaasiga mängima, et üldse sõita saaks. Tagant oli ka sinine vine väljas.
Kolvidel on lihtsalt tahmakiht ja deto jäljed peal, kuid on veel kasutatavad- aga mitte sellise jõu juures, mis mul on plaanis sinna rakendada!

Arvan, et pole esimene ja viimane, kes masinaid nii laiali laseb. Ja hakkan ka edaspidi laiali laskma, kui vaja! See motosport ju. Kui jalgrattaga sõitma õppisid, siis sa ka kordagi ei kukkunud?? Ja kui kukkusin, siis ei sõitnud enam - et kukkumist vältida??


Aha jaaa PS! Peale auto seadistamist mitte panna dragi rehve alla- küttesegu läheb paigast ära :lol: Minu uus nädala tarkus :lol:
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

arne13 kirjutas:Aha jaaa PS! Peale auto seadistamist mitte panna dragi rehve alla- küttesegu läheb paigast ära :lol: Minu uus nädala tarkus :lol:
Kust too pärineb?
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

IvarR kirjutas:
arne13 kirjutas:Aha jaaa PS! Peale auto seadistamist mitte panna dragi rehve alla- küttesegu läheb paigast ära :lol: Minu uus nädala tarkus :lol:
Kust too pärineb?
Targematelt meestelt ikka! Oma kaalikas sellist asja välja ei jahvataks :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ainuke loogiline seletus oleks sellele siis, kui mitte drag-i rehvidega lihtsalt pidamist polnud.
Siis ei ole ka mingit load-i mille järgi küttesegu seadistada eelnevalt.

Aga tegelik probleem oli vist selles, et reaalselt polnud seal keegi mingit fine tuningut üldse teinud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

arne13 kirjutas:
IvarR kirjutas:
arne13 kirjutas:Aha jaaa PS! Peale auto seadistamist mitte panna dragi rehve alla- küttesegu läheb paigast ära :lol: Minu uus nädala tarkus :lol:
Kust too pärineb?
Targematelt meestelt ikka! Oma kaalikas sellist asja välja ei jahvataks :)
Kui auto on seadistatud, siis on tal kõik load'id seadistatud. Ilma düno pidurita seda ei saa.
Kas point on selles, et kiirenduse all läks segu lahjaks? Kas said siis lõpuks nii pidama (ma tartus ei käinud), et siis 1. ja 2.'ga klõbisema?
Kas need deto-jäljed ei võinud sinna tekkida juba enne seadistamist?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

Asi selles oligi, et autot poldud selle tehnikaga dynotatud ega seadistatud! Kuigi müügikuulutuses (kui auto ostsin) väideti, et on! Ja hiljem kui teavitasin endist omanikku , et turbo läks laiali ja 3 kolvil väiksed jäljed peal, siis sain peatäie sõimata- et krdi loll - auto ju seadistatud tänavarehviga! Et ma panin Dragi rehvid alla ja koormused teised ja küttesegu läheb nii paigast ära!

Ma saaks aru, kui oleksin tagantjärgi mingit autohinda selle jutuga kaubelnud vms, et siis ajaks vana omanik sellist juttu, et hinda mitte alla lasta! Kuid tegu oli lihtsa kursis hoidmisega ja siis saad ka veel sõimata, et kuradi idioot mida sa teed!
Muidugi jah tõstsime vähekese enne võistlusi turborõhku (1,36 bar) ja tõstsime ka kütterõhku ! Kasutasime reising kütust, et asi oleks võimalikult safe! Juba esimese burnoutiga viskas sumpsist suitsu välja ja auto ei käinud korralikult. Vahetasime küünlad ja tegime kiire tehnilise kontrolli kuid midagi ärritavat me esmasel kontrollil ei avastanud!

Aga jah. Vahet pole. Igaüks võib arvata mida tahab. Hetkel me enam ei tegele autoremondiga vaid juba ``uue auto`` ehitamisega!
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Mida sa uue auto ehitamise all silmas pead? :roll:
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

cthen kirjutas:Mida sa uue auto ehitamise all silmas pead? :roll:
Et kõik asjad saavad uued jupid ja uuesti tehtud. Mootor, vedrustus , juhtaju jne. Põhimõtteliselt jääb ainult vana kere ja mõned üksikud jupid. Kokku saabki - peaaegu uus auto :lol:
Suletud