turbo mosse
Tegelikult oli ikka treileri peal kohalesõit. Ja Soomes on auto registris, aga mitte päris streetlegal.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mingis varasemas Autolehe numbris oli sellest juttu. Oli ka üpris mitu pilti kapotialusest. Pähe ei õppinud nii, et ei mäleta. Aga jutust jäi see meelde, et plokikaas oli tõesti peale liimitud spetsliimiga ja kogu mootor oli seega "ühekordseks" kasutamiseks mõeldud. Seetähendab, et lahti enam ei võeta, kui midagi lendab läheb peale teine samasugune mootor, mida tal oli garaa¾inurgas hunnik varutud. Omaniku väitel oli kogu mootor muidu orginaal (raske uskuda), väljaarvatud siis see liimitud plokikaas ja mingi volvo kolvid.
tegelikult ei usu hästi,et peale kolvide olid originaal osad sees.omal kogemus, kui sai teha mossele kolektor otsevoolukarburaatoritega 4tk ja kaant maha freesitud 2 mm.kadus ära mossele iseloomulik detonatsioon,mitte mingist asendist,muidugi ega ei hakanud süüdet tahtlikult varaseks keerama.sai siis sellega jäärada sõidetud 2. ja 3.käik olid põhilised ja täis gaasiga(piigid).tulemuseks oli kevadel kui auto sai ära müüa ,et kepsusaaled andsid järgi uue omaniku käes ning käisid vastu klappe. ma ei usu et seal nüüd mingid meeletud võimsused tänu maha freesitud kaanele ja
4-le karbussile.kepsusaaled ei pidanud vastu,siis 2 turboga mootori puhul oleks sealt kohe tükke lennanud.eks iga mees teeb ja katsetab ega täit tõtt ei saagi teada,peaasi et tulemus on muljet avaldav.
4-le karbussile.kepsusaaled ei pidanud vastu,siis 2 turboga mootori puhul oleks sealt kohe tükke lennanud.eks iga mees teeb ja katsetab ega täit tõtt ei saagi teada,peaasi et tulemus on muljet avaldav.
