turbo mosse

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Tegelikult oli ikka treileri peal kohalesõit. Ja Soomes on auto registris, aga mitte päris streetlegal.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Miki
Postitusi: 31
Liitunud: 08.02.2005 18:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Miki »

see on jah veidi loogilisem variant..:)
Kasutaja avatar
n2o
Postitusi: 6
Liitunud: 24.05.2005 18:50
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas n2o »

Hmm, aga ega keegi ei tea, mismoodi sisselaskesüsteem lahendatud on sellel mossel?
kawasaki zx6r
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Mingis varasemas Autolehe numbris oli sellest juttu. Oli ka üpris mitu pilti kapotialusest. Pähe ei õppinud nii, et ei mäleta. Aga jutust jäi see meelde, et plokikaas oli tõesti peale liimitud spetsliimiga ja kogu mootor oli seega "ühekordseks" kasutamiseks mõeldud. Seetähendab, et lahti enam ei võeta, kui midagi lendab läheb peale teine samasugune mootor, mida tal oli garaa¾inurgas hunnik varutud. Omaniku väitel oli kogu mootor muidu orginaal (raske uskuda), väljaarvatud siis see liimitud plokikaas ja mingi volvo kolvid.
pontu
Postitusi: 1
Liitunud: 12.09.2006 21:15
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas pontu »

tegelikult ei usu hästi,et peale kolvide olid originaal osad sees.omal kogemus, kui sai teha mossele kolektor otsevoolukarburaatoritega 4tk ja kaant maha freesitud 2 mm.kadus ära mossele iseloomulik detonatsioon,mitte mingist asendist,muidugi ega ei hakanud süüdet tahtlikult varaseks keerama.sai siis sellega jäärada sõidetud 2. ja 3.käik olid põhilised ja täis gaasiga(piigid).tulemuseks oli kevadel kui auto sai ära müüa ,et kepsusaaled andsid järgi uue omaniku käes ning käisid vastu klappe. ma ei usu et seal nüüd mingid meeletud võimsused tänu maha freesitud kaanele ja
4-le karbussile.kepsusaaled ei pidanud vastu,siis 2 turboga mootori puhul oleks sealt kohe tükke lennanud.eks iga mees teeb ja katsetab ega täit tõtt ei saagi teada,peaasi et tulemus on muljet avaldav. :)
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

kepsusaaled! vastu klappe.. hm. huvitav. :shock:
Vasta