VW golf II G60 1.8T '84 j-o-s-s

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

m14m5
Postitusi: 1
Liitunud: 21.06.2009 22:44
Asukoht: tõrva

Postitus Postitas m14m5 »

kui aind kapott teist värvi pole midagi vaja karta, mind võeti ka rajalt maha, ja ainuke asi mille pärast saadi nokkida olid tagatuled, mis olid tumedad, kapoti kohta ei öeldud midagi, arvati vist kui nähti mu golfi et mingi põllurallikas, kuna terve auto rulliga üle värvitud, muud põhjust kinnipidamisele ei oska anda, kuid paberid olid korras ja lubati siiski edasi liikuda :-D
a üldse võiks uued numbrid olla, või sis need korralikult üle värvida, üldilmele annaks palju juurde.
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

Aga mulle meeldib.Auto ei peagi ilus olema kui turbo peal on.
j-o-s-s
Postitusi: 23
Liitunud: 06.03.2008 23:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas j-o-s-s »

Tulevad ka uued numbrimärgid. Hetkel käsil polüretaan pukside tegemine ning ei pööra rõhku välimusele. Vahetamisse lähevad kõik kuluosad veermikus.

Pilt värskelt valatud ühest mootoripadjast.

Pilt
55518837
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas _siim_ »

Mis vahekorras poly valmis segasid?
j-o-s-s
Postitusi: 23
Liitunud: 06.03.2008 23:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas j-o-s-s »

Ühele kilole kulub 300g kõvendit.
55518837
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas _siim_ »

10:3 siis,
kui variandist ostetud siis olenevalt partiist võib see sul liiga pehmeks jääda.
Ma katsetasin sellega ning parim tulemus padjale tuli vahekorras 10:3,7
j-o-s-s
Postitusi: 23
Liitunud: 06.03.2008 23:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas j-o-s-s »

Ostsin Variant oü'st jah. Ma ise panin ka natukene rohkem kui 10:3 kuid neil on pakkuda kahe tugevusega ja ma võtsin tugevama, sain ennem kuivand tükki näha/katsuda. Täiesti piisav oli, vahe pehmemaga oli võrreldav.
55518837
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

mis see väikse koguse hind on seal?
j-o-s-s
Postitusi: 23
Liitunud: 06.03.2008 23:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas j-o-s-s »

1kg vaiku + kõvendi sellele kokku 234.-
55518837
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

j-o-s-s kirjutas:1kg vaiku + kõvendi sellele kokku 234.-
Soodne, kui arvestada seda, et näiteks vana mitsubishi galandi A-varuosa mootoripadi maksab ca. 1400 krooni. :-D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Paljudel uuematel autodel on nn. hüdro padjad ja seal ei ole selline ehitamine enam nii lihtne.
Ka uuekooli G2-el on juba hüdro padi nii ees kui paremal nurgas (see mis sul pildil).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

Kas sa vana kummi lõikasid seest välja või lisasid lihtsalt vanale peale? Kas selline süsteem ka kinni hoidma jääb? Ise olen proovinud klaasiliimiga, kuid see ei jäänud kummi külge kinni piisavalt kõvasti.
j-o-s-s
Postitusi: 23
Liitunud: 06.03.2008 23:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas j-o-s-s »

eclipse kirjutas:Kas sa vana kummi lõikasid seest välja või lisasid lihtsalt vanale peale? Kas selline süsteem ka kinni hoidma jääb? Ise olen proovinud klaasiliimiga, kuid see ei jäänud kummi külge kinni piisavalt kõvasti.
Vana sisu lõikasin enamjaolt välja, alles jäi niipalju mis seda puksi omal kohal hoiaks. Tugevuse kohapealt on see ikka nii jäik, et ei liigu see kuskile. Samas on ka see liimuvam kui klaasiliim.
55518837
j-o-s-s
Postitusi: 23
Liitunud: 06.03.2008 23:30
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas j-o-s-s »

Vahepeal on valmis saanud kollektor.1-4; 2-3 süsteemis. Kaane poolne flants 10mm roostevabast. torud ja põlved mustast materjalist.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
55518837
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tavaline 1-2 ja 3-4 kokku LOG tüüpi kollektor nagu enamus malmkolled on.
Kuidas sa 1-4 ja 2-3 eraldi kokku loed?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta