Kuuese kasti conversioniga tekkis ka väike üllatus, mida ma enne oodata ei osanud.
Nimelt hoiab 6-ese kastiga mootor rohkem salongi poole kaldu ja kuna mul on cooleri lõdvik veidi moditud, mis toob coolerit ülivähe tahapoole, siis käib cooler hetkel vastu kere.
Ühtegi lihtsat lahendust sellele pähe ei turgata.
Saaks proovida uue tugikäpa tegemist coolerile, et saada asi kas-või 3mm kaasreisija poolsest kerenurgast eemale keerata.
Kui kellegil huvi 6-ese konversioni vastu, siis EURO versiooni kasti puhul läheb vaja:
* 6-ene kast + survelaagri hark (võimalik, et sobib 5-ese oma ka aga kindel pole)
* 6-ese kasti käiguhoovastik
* 6-ese kasti gardaan
* 6-ese kasti padi
Sellega kogu conversion EURO (enamuste) kasti puhul piirdubki, kuna kõik muud 5-ese jupid on bolt-on 6-esele kastile.
Subaru on nagu Ford, et enamus jupid on enamuste mudelite vahel vahetatavad.
Järgmis(t)e keremudeli(te) tükid lähevad lihtsalt bolt-on vana kere külge, hämmastav, kõik augud istuvad ideaalselt.
Vanad jäävad:
* siduri töösilinder
* starter
* hooratas + korv + siduriketas + survelaager
* ülemine mootoritugi
* käigukasti tala (5-esel ja 6-esel on välimuselt identsed talad, proovitud)
Mulle hakkab asi igatahes aina rohkem meeldima.
Auto tunduks nagu kiirem kui varem.
Vahepeal olen saanud ka mõned järsemad käiguvahetused teha ja tunne on mõnus

Esimese käiguga ka väikse hoo pealt kiirendades võtab isegi esimese diffrilukuga mõlemad rattad tühja käima, kui boosti üles lööb.
Peaks taha ka mingi aeg selle uue diffri alla aretama.