vw passat 1,9 tdi 96kw jõu probleem
vw passat 1,9 tdi 96kw jõu probleem
Tere
mure siis järgmine:
Enne turbot iumane, gaas reageerib aeglaselt, 5,6 käik jõudu väga väga kiirendab nagu 55kw golf.
Paaril tuttaval sama mootoriga vw olemas ja need liiguvad korralikult.
Tehtud siis:
eelmine sügis vahetatud plokikaan, kuna vanas lendas hüdrokas puruks ja klapipesa sodiks.
Ostsin uue kaane koos nukaga. Sisse said kõik uued asjad, peale nuka ja pihustite.
Hetkel teinud:
uus õhukulu mõõtja
pihustite regullitud
Diagnost tehtud( turbo rõhk korras, pihustid korras, diagnostis erroreid pole)
Äkki kellelgi ideid milles võib viga olla?
Ise olen mõelnud, et äkki gaasipedaali andur peksab segast ja arvab, et gaasi pedaal pole põhjas ja sellevõrra venitab kiirendust ja reageerimist.
Lahendust ootama jäädes,
Siim
mure siis järgmine:
Enne turbot iumane, gaas reageerib aeglaselt, 5,6 käik jõudu väga väga kiirendab nagu 55kw golf.
Paaril tuttaval sama mootoriga vw olemas ja need liiguvad korralikult.
Tehtud siis:
eelmine sügis vahetatud plokikaan, kuna vanas lendas hüdrokas puruks ja klapipesa sodiks.
Ostsin uue kaane koos nukaga. Sisse said kõik uued asjad, peale nuka ja pihustite.
Hetkel teinud:
uus õhukulu mõõtja
pihustite regullitud
Diagnost tehtud( turbo rõhk korras, pihustid korras, diagnostis erroreid pole)
Äkki kellelgi ideid milles võib viga olla?
Ise olen mõelnud, et äkki gaasipedaali andur peksab segast ja arvab, et gaasi pedaal pole põhjas ja sellevõrra venitab kiirendust ja reageerimist.
Lahendust ootama jäädes,
Siim
Re: vw passat 1,9 tdi 96kw jõu probleem
Selle peaks samuti diagnostika tuvastama üldjuhul.stk kirjutas:Ise olen mõelnud, et äkki gaasipedaali andur peksab segast...
Elementaarsed asjad nagu kütuse- ja õhufilter on vahetatud ikka?
Lauda nitro
Paagis etteandepump korras? Tandempumba surve kontrollitud?
Kui kõrgele jookseb õhukoguse lugeja näit ja turborõhk? ja millistel pööretel saavutatakse max näidud.
Actuaator klapi hoovastik liigub algusest lõuni, või on kinni kiilunud? Vaakum süsteemis on piisav vaakum? -0,8bar?
Kui kõrgele jookseb õhukoguse lugeja näit ja turborõhk? ja millistel pööretel saavutatakse max näidud.
Actuaator klapi hoovastik liigub algusest lõuni, või on kinni kiilunud? Vaakum süsteemis on piisav vaakum? -0,8bar?
Tech Automation OÜ, tööstusautomaatika lahendused. http://www.mynorcan.com" onclick="window.open(this.href);return false;
snakey kirjutas:Paagis etteandepump korras? Tandempumba surve kontrollitud?
Kui kõrgele jookseb õhukoguse lugeja näit ja turborõhk? ja millistel pööretel saavutatakse max näidud.
Actuaator klapi hoovastik liigub algusest lõuni, või on kinni kiilunud? Vaakum süsteemis on piisav vaakum? -0,8bar?
elementaarsed hooldused tehtud. filtrid vahetatud nagu peab.
kütusepumba surveid pole mõõtnud.
vaakumi proovin esmaspäeval ära mõõta.
actuaatori hoovastikku pole ka puutunud veel.
täna puhastasin EGR klapi ära vaatasin vaakumi torud üle ja lõdvukud ka.
need korras. Hetkel muutusi pole.
Turbo labasid peab ka uurima.
Siim
mind huvitaks palju sul see actuaatori klapi hoob seal liigub üles alla(turbo küljes) , tee nii- pane mootor käima ja siis tõmba vaakum toru klapi pealt maha ja uuesti külge, samal ajal jälgides hooba, palju see liigub, peab vähemalt ühe sentimeetri ulatuses liikuma, kui ei, siis turbo geomeetria osa kinni kiilunud.
Tech Automation OÜ, tööstusautomaatika lahendused. http://www.mynorcan.com" onclick="window.open(this.href);return false;
saan seda actuaatori klappi ju ise ka liigutada.snakey kirjutas:mind huvitaks palju sul see actuaatori klapi hoob seal liigub üles alla(turbo küljes) , tee nii- pane mootor käima ja siis tõmba vaakum toru klapi pealt maha ja uuesti külge, samal ajal jälgides hooba, palju see liigub, peab vähemalt ühe sentimeetri ulatuses liikuma, kui ei, siis turbo geomeetria osa kinni kiilunud.
liigub ta ilusti kuskil 1cm kindlasti, aga kriiksub nagu oleks kuival.
äkki miski määret lasta vahele?