Elektriline õli tagasivoolu pump
Elektriline õli tagasivoolu pump
On kellegil kuskil mingit elektrilist õli taluvat pumpa silma hakanud?
Stiilis nagu Audidel ja VW-del on vesijahutusele järeljahutuspumbad.
Äkki mõnel autol kasutatakse stockis sellist pumpa õli jaoks?
Oleks vaja proovida, kas nö. sund äravoolust on kasu kuna õli äravoolu turbost on võimatu teha ideaaltingimustel ning ka kõrgustevahe turbol ja õlitasemel on väga väike.
Hetkel probleemiks see, et turbo kuumaosa lekib õli aga pukside lõtk oli vähemalt paigaldades nagu tutikal turbol.
Ainuke probleem on asja juures õli tagasivool, kuna pelevoolul on juba 0.8mm restrictor, mis on puksidel turbole päris radikaalne niigi.
Samas puksid on veel korras, seega on õlitus piisav.
Tegin tagasivoolule breather otsa ja see aitas asjale tunduvalt kaasa, suitsemine jäi tunduvalt vähemaks ja kuumaosa pole väljast ka enam nii märg kui varem.
Peaks muidugi pikema otsa sõitma veel maha, et summuti puhtaks põleks korralikult.
Ruumipuuduse tõttu sai selle breatheri installida vaid kõige õlirohkemasse seina ning vaid 8mm kuuse, hetkel see luristab kui mootor käib.
Järelikult vahepeal õli siiski ummistab selle breatheri augu ära ja võib ka sellest ikkagi veel piisavalt õli lekkida.
Stiilis nagu Audidel ja VW-del on vesijahutusele järeljahutuspumbad.
Äkki mõnel autol kasutatakse stockis sellist pumpa õli jaoks?
Oleks vaja proovida, kas nö. sund äravoolust on kasu kuna õli äravoolu turbost on võimatu teha ideaaltingimustel ning ka kõrgustevahe turbol ja õlitasemel on väga väike.
Hetkel probleemiks see, et turbo kuumaosa lekib õli aga pukside lõtk oli vähemalt paigaldades nagu tutikal turbol.
Ainuke probleem on asja juures õli tagasivool, kuna pelevoolul on juba 0.8mm restrictor, mis on puksidel turbole päris radikaalne niigi.
Samas puksid on veel korras, seega on õlitus piisav.
Tegin tagasivoolule breather otsa ja see aitas asjale tunduvalt kaasa, suitsemine jäi tunduvalt vähemaks ja kuumaosa pole väljast ka enam nii märg kui varem.
Peaks muidugi pikema otsa sõitma veel maha, et summuti puhtaks põleks korralikult.
Ruumipuuduse tõttu sai selle breatheri installida vaid kõige õlirohkemasse seina ning vaid 8mm kuuse, hetkel see luristab kui mootor käib.
Järelikult vahepeal õli siiski ummistab selle breatheri augu ära ja võib ka sellest ikkagi veel piisavalt õli lekkida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Olengi uurinud neid ja kasutavad üldjuhul special pumpasid, mida suht vähesed müüvad ja hinnad jäävad neil pumpadel sina 3000+ eek kanti.
Tahaks esialgu proovida, kas see lahendab probleemi.
Vaatasin veidi õli tagasivoolu rõhu mõõtmise videosid ka ja suht ulme.
Kohati on seal 1.5bar vasturõhku kõrgel pöördel.
Muidugi just tuli idee, et saan ju endal ka seda mõõta kuna eile tegin 8mm vooliku väljavõtte tagasivoolule.
Varsti lähen proovin järgi, TIP ja BP kell peaks selleks ideaalne olema.
Tahaks esialgu proovida, kas see lahendab probleemi.
Vaatasin veidi õli tagasivoolu rõhu mõõtmise videosid ka ja suht ulme.
Kohati on seal 1.5bar vasturõhku kõrgel pöördel.

Muidugi just tuli idee, et saan ju endal ka seda mõõta kuna eile tegin 8mm vooliku väljavõtte tagasivoolule.
Varsti lähen proovin järgi, TIP ja BP kell peaks selleks ideaalne olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Minul on ebayst ostetud spets pump ja töötab probleemideta. hinne oli vist alla 2k koos transaga UK-st (maru odav nael oli sellel ajal).Mihkel kirjutas:Olengi uurinud neid ja kasutavad üldjuhul special pumpasid, mida suht vähesed müüvad ja hinnad jäävad neil pumpadel sina 3000+ eek kanti.
Hiljem avastasin Hydroscandi riiulilt mingi diisli-õli pumpamise seadme, mis koosnes samast 12v pumbast, paarist juhtmest ja metallkattest.
Pump on selline:

Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Ehk siis see 1,5bar on karteri surve mis tekib blow through´st? Peaks olema lihtne lahendada, muutes karteri tuulutussüsteemi.Mihkel kirjutas:Olengi uurinud neid ja kasutavad üldjuhul special pumpasid, mida suht vähesed müüvad ja hinnad jäävad neil pumpadel sina 3000+ eek kanti.
Tahaks esialgu proovida, kas see lahendab probleemi.
Vaatasin veidi õli tagasivoolu rõhu mõõtmise videosid ka ja suht ulme.
Kohati on seal 1.5bar vasturõhku kõrgel pöördel.![]()
Muidugi just tuli idee, et saan ju endal ka seda mõõta kuna eile tegin 8mm vooliku väljavõtte tagasivoolule.
Varsti lähen proovin järgi, TIP ja BP kell peaks selleks ideaalne olema.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Ei tahaks uskuda, et ta päris karteri surve on. Pigem voolikute takistus, kui vabavoolu pole.
Endal mõõtsin ära ja ei tekkinud seal mingit survet.
Seega viimane variant on testida seal äravoolul mingit pumpa.
Kui ikka suitseb siis on turbo vigane lihtsalt.
Kolle ringi ehitamine ei aita, kuna mootor on ette poole kaldu.
Arva ära, kas õlitase on siis kõrgemal kui karteri ja ploki ühenduskoht?
Hädaga saaks veel karterit veidi modida aga ma ei viitsi tõesti seda uuesti alt ära võtta auto küljes, kuna käigukast on osaliselt karteripõhja peal alt poolt vaadates.
2 polti tuleb sisuliselt sidurikojast lahti keerata.
Endal mõõtsin ära ja ei tekkinud seal mingit survet.
Seega viimane variant on testida seal äravoolul mingit pumpa.
Kui ikka suitseb siis on turbo vigane lihtsalt.
Kolle ringi ehitamine ei aita, kuna mootor on ette poole kaldu.
Arva ära, kas õlitase on siis kõrgemal kui karteri ja ploki ühenduskoht?

Hädaga saaks veel karterit veidi modida aga ma ei viitsi tõesti seda uuesti alt ära võtta auto küljes, kuna käigukast on osaliselt karteripõhja peal alt poolt vaadates.
2 polti tuleb sisuliselt sidurikojast lahti keerata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ma ei ehita ju päris esimest turboprojekti, tean isegi kuidas õli tee tegelikult kulgema peab.
Lihtsalt ei ole paljudel autodel võimalik ideaalkonditsioonis tagasivoolu teha.
Enne õige pumba ostmist tuleb loomulikult turbost tulev õlikogus ära mõõta aga antud hetkel on küsimus selles, et saaks tühikäigulgi suitsemisest lahti.
Ma üritan lihtsalt selgeks teha kas on tõesti turbo vigane või on ikkagi tagasivoolu kala.
E30-nel on tagasivool samamoodi ketikattesse alla nurga all, kuna karterit väljalaskekolle pool üldse pole sellises kohas, kus õlitase oleks alla tagasivoolu augu.
Seega oli ainuke variant ketikate aga E30 mootor on veel suurema nurga all kui Polol.
Ja 10k km mitte just tutikate puksidega turbo töötas täiesti probleemideta.
Ka Polo sõitis esimesed 3000km täiesti probleemideta selle sama tagasivooluga, ei mingit suitsu.
Sellel antud joonisel on üks viga, õli torus on koguaeg loodis, seega ei ole sellisest lahendusest ju kasu.
Enne turbot on originaal subaru banjopolt 0.8mm restrictoriga, seega ei saa see õlikogus ka kõrgel pöördel väga suur olla.
Lihtsalt ei ole paljudel autodel võimalik ideaalkonditsioonis tagasivoolu teha.
Enne õige pumba ostmist tuleb loomulikult turbost tulev õlikogus ära mõõta aga antud hetkel on küsimus selles, et saaks tühikäigulgi suitsemisest lahti.
Ma üritan lihtsalt selgeks teha kas on tõesti turbo vigane või on ikkagi tagasivoolu kala.
E30-nel on tagasivool samamoodi ketikattesse alla nurga all, kuna karterit väljalaskekolle pool üldse pole sellises kohas, kus õlitase oleks alla tagasivoolu augu.
Seega oli ainuke variant ketikate aga E30 mootor on veel suurema nurga all kui Polol.
Ja 10k km mitte just tutikate puksidega turbo töötas täiesti probleemideta.
Ka Polo sõitis esimesed 3000km täiesti probleemideta selle sama tagasivooluga, ei mingit suitsu.
Sellel antud joonisel on üks viga, õli torus on koguaeg loodis, seega ei ole sellisest lahendusest ju kasu.
Enne turbot on originaal subaru banjopolt 0.8mm restrictoriga, seega ei saa see õlikogus ka kõrgel pöördel väga suur olla.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.