K: 1.6td golf2 turbo puhuma madalatel pööretele
K: 1.6td golf2 turbo puhuma madalatel pööretele
peaks olema 51kw .
Kuidas saada rõhku varem üles , olemas nii originaalmootoril kasutatavad garretti kui kkk24 ( vist)turbo , kumba eelistada ja mis trikke veel võiks teha`?
Cooler on nagunii plaanis paigaldada.
Kas pumbast peale keeramine annab tulemust ka madalamast otsast või annab ainult räigelt tahma juurde?
Kuidas saada rõhku varem üles , olemas nii originaalmootoril kasutatavad garretti kui kkk24 ( vist)turbo , kumba eelistada ja mis trikke veel võiks teha`?
Cooler on nagunii plaanis paigaldada.
Kas pumbast peale keeramine annab tulemust ka madalamast otsast või annab ainult räigelt tahma juurde?
Mul sama mootor g2-l. Minul hakkab turbo häält tegema miskine 2000rpm-i aga järgi tuleb ta kuskil 3000rpm-i. Sai teda ka peale keeratud kasu minuarust polnud. Pumbast keerasin kütet peale ja hakkab paremini liikuma su masin
Cooler aitaks kah jah suht palju ma arvan 
Edit:
Vaatasin ka rõhku oma autol 1800rpm-i 0,1 bar kui gaas põhja lükata siis 2200rpm-i juures on rõhku juba 0,6 ehk lagi käes, aga tõmme tekib ikka alates 3000rpm-i juures.
Muidu jh peale kütte peale keeramist on ikka hakand varem järgi tulema, aga valgusfooritaga jäävad miskipärast enamus rahvast sinna paika


Edit:
Vaatasin ka rõhku oma autol 1800rpm-i 0,1 bar kui gaas põhja lükata siis 2200rpm-i juures on rõhku juba 0,6 ehk lagi käes, aga tõmme tekib ikka alates 3000rpm-i juures.
Muidu jh peale kütte peale keeramist on ikka hakand varem järgi tulema, aga valgusfooritaga jäävad miskipärast enamus rahvast sinna paika

1.9 motol garretiga jah kuskil 2000rmp juures rõhk käes aga 1.6 motol kkk peaks rõhk hiljem üles tulema.
Pole küll seda 51kw lähemalt näppimud aga täpselt sama asi mis 59kw, lihtsalt ilma coolerita. Vb ka rõhku vähem ei oska õelda.
Kui rõhku juurde keerata siis loomulikult peaks olema vaja ka kütet juurde keerata,aga samas on 51kw juba rikastusega pump. Mis annab vastavat ülerõhule kütet juurde. Seega kütte juurdekeeramine katsetuse asi.
Endal mul igapäeva liikur 1.6 44 kw. Sellel on rõhk alles 3700rmp juures käes ja puhub 0.9 bar.
Pole küll seda 51kw lähemalt näppimud aga täpselt sama asi mis 59kw, lihtsalt ilma coolerita. Vb ka rõhku vähem ei oska õelda.
Kui rõhku juurde keerata siis loomulikult peaks olema vaja ka kütet juurde keerata,aga samas on 51kw juba rikastusega pump. Mis annab vastavat ülerõhule kütet juurde. Seega kütte juurdekeeramine katsetuse asi.
Endal mul igapäeva liikur 1.6 44 kw. Sellel on rõhk alles 3700rmp juures käes ja puhub 0.9 bar.
Re: K: 1.6td golf2 turbo puhuma madalatel pööretele
Rõhku kahjuks madalamatelt pööreltelt originaal turboga üles ei saa. Ma küll ei ole turbo spets aga sõbra jutust jäi meelde et vaja suuremat kuumkoda. Tal on 1.9tdi audi millel on ka k24 turbo. Temal hakkab turbo rõhku andma juba 1000 pöörde pealt ja tal on suurem kuumkoda. Mul omal puhub 51kw k24 turbo 1.7bar ning tõmme on selle mootori kohta väga hea.
Re: K: 1.6td golf2 turbo puhuma madalatel pööretele
Seleta nüüd pisut detailsemalt kuidas see asi siis toimib,samas huvitaks ka mis rõhku siis 1000 pöörde peal juba saadakse...Liblikas kirjutas:Rõhku kahjuks madalamatelt pööreltelt originaal turboga üles ei saa. Ma küll ei ole turbo spets aga sõbra jutust jäi meelde et vaja suuremat kuumkoda. Tal on 1.9tdi audi millel on ka k24 turbo. Temal hakkab turbo rõhku andma juba 1000 pöörde pealt ja tal on suurem kuumkoda. Mul omal puhub 51kw k24 turbo 1.7bar ning tõmme on selle mootori kohta väga hea.
Re: K: 1.6td golf2 turbo puhuma madalatel pööretele
Ma pole kahjuks asjaga nii kursis.
Re: K: 1.6td golf2 turbo puhuma madalatel pööretele
Julgen soovitada
http://autospeed.com/cms/title_Our-Peug ... ticle.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuues pilt rohelise noolega näidatud.Seal peaks olema plast seib.Võta seib vahelt ära lisaks pumba keeramisele.Võtab küll tahma tagant välja lapatsit andes.Aga minek muutub ka varasemaks.Küttekulu tõusu pole mõtet karta.Kui see isegi on siis nõnda väike et saa arugi.Kui ikka minekut vähe pane muutuva geomeetriaga turbo.
Omal läbi tehtud asjad mitte küll sama mootor,aga siiski tavaline ilma igasugu elektroonikatta diisel.Kuid Kohapeal ilma koormuseta võimalik 0,6bar.Koormuse all 1600-1700 pööret on 1,0bar.1,2-1,3bar on lõpuni välja.
http://autospeed.com/cms/title_Our-Peug ... ticle.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuues pilt rohelise noolega näidatud.Seal peaks olema plast seib.Võta seib vahelt ära lisaks pumba keeramisele.Võtab küll tahma tagant välja lapatsit andes.Aga minek muutub ka varasemaks.Küttekulu tõusu pole mõtet karta.Kui see isegi on siis nõnda väike et saa arugi.Kui ikka minekut vähe pane muutuva geomeetriaga turbo.
Omal läbi tehtud asjad mitte küll sama mootor,aga siiski tavaline ilma igasugu elektroonikatta diisel.Kuid Kohapeal ilma koormuseta võimalik 0,6bar.Koormuse all 1600-1700 pööret on 1,0bar.1,2-1,3bar on lõpuni välja.
Re: K: 1.6td golf2 turbo puhuma madalatel pööretele
pannakse just väiksem kuumakoda 

Dodge ram cummins
Ford sierra cosworth
Ford sierra cosworth
Re: K: 1.6td golf2 turbo puhuma madalatel pööretele
Väiksem loomulikult.
Turbor6hu v6ib julgelt 1,5bar peale keerata,selle plastikhuinjaa ehk piiraja eemaldad ning membraani all oleva koonuse keerad maksimaalse t6usu peale,parima tulemuse saab kui koonust veel modifitseerida aga seda peab tegema keegi kes teab ka mida sellega saavutab.
Siis keerad pumba tagant regullkruvi nii sisse kui v6imalik,et veel pöörded ilusti maha tulevad mitte uimaselt.
Seejärel keerad membraanikambri peal oleva kruvi max välimisse asendisse ja nii ta jääb.
Edaspidine reguleerimine käib k6ik membraani all oleva reguleeritava vedru pingsuse muutmisega,mida rohkem pingul seda puhtam 6hk ja suurem turbo lag,mida l6dvemaks lased seda kiiremini ärkab aga r6hu tekkimise hetkel viskab pahvaka.
Turbor6hu v6ib julgelt 1,5bar peale keerata,selle plastikhuinjaa ehk piiraja eemaldad ning membraani all oleva koonuse keerad maksimaalse t6usu peale,parima tulemuse saab kui koonust veel modifitseerida aga seda peab tegema keegi kes teab ka mida sellega saavutab.
Siis keerad pumba tagant regullkruvi nii sisse kui v6imalik,et veel pöörded ilusti maha tulevad mitte uimaselt.
Seejärel keerad membraanikambri peal oleva kruvi max välimisse asendisse ja nii ta jääb.
Edaspidine reguleerimine käib k6ik membraani all oleva reguleeritava vedru pingsuse muutmisega,mida rohkem pingul seda puhtam 6hk ja suurem turbo lag,mida l6dvemaks lased seda kiiremini ärkab aga r6hu tekkimise hetkel viskab pahvaka.
Re: K: 1.6td golf2 turbo puhuma madalatel pööretele
Kui tahta madalatel pööretel suuremat rõhku, siis tuleb vaadata muutuvgeomeetria poole.
Üks näide:
Üks näide:
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Re: K: 1.6td golf2 turbo puhuma madalatel pööretele
2000 pöörde juures midagi hakkab rõhu kell tõmblema alles , kas see on sinu arvates Madalad pöörded diisli puhulamazon86 kirjutas:Kui tahta madalatel pööretel suuremat rõhku, siis tuleb vaadata muutuvgeomeetria poole.
Üks näide:

Arusaadav kui kuskil 1000 juures oleks juba korralik rõhk
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: K: 1.6td golf2 turbo puhuma madalatel pööretele
Vaata seda video paar korda veel.
Kuulda ja näha ,et pm kohe pärast gaasi vajutamist ärkas boosti kell ellu ja keris ülespoole. Pöörded võisid olla c 1600-1700
Aga tee oma turbodiisel niimoodi ,et 1000rpmi pealt juba korralik boost üleval. Korralik aka 0.5-1.0 bari?
Kuulda ja näha ,et pm kohe pärast gaasi vajutamist ärkas boosti kell ellu ja keris ülespoole. Pöörded võisid olla c 1600-1700
Aga tee oma turbodiisel niimoodi ,et 1000rpmi pealt juba korralik boost üleval. Korralik aka 0.5-1.0 bari?
Re: K: 1.6td golf2 turbo puhuma madalatel pööretele
Kõigepealt tee endale selgeks, kuidas diiselmootorid töötavad ja siis tule küsi uuesti. Niisama õhust ja mannavahust rõhku ikka ei tooda, kuna teatud pööretel käib mootorist läbi kindel kogus õhku. 1000 rpm peal 1,6 td õhutarve nii väike, et sellega pole suurt midagi peale hakata. Võimalus on kasutada kompressorit:seff kirjutas:kas see on sinu arvates Madalad pöörded diisli puhul
Kui tähelepanelikult vaatad, siis Volvol 2000 rpm juures 0,5 bar, originaal turboga hakkas alles 2500 rpm midagi tulema. Võrreldes tehase andmetega kiirendab masin 3 sekundit kiiremini.

Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Re: K: 1.6td golf2 turbo puhuma madalatel pööretele
Julgen soovitada +1 .Veuks kirjutas:Julgen soovitada
http://autospeed.com/cms/title_Our-Peug ... ticle.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuues pilt rohelise noolega näidatud.Seal peaks olema plast seib.Võta seib vahelt ära lisaks pumba keeramisele.Võtab küll tahma tagant välja lapatsit andes.Aga minek muutub ka varasemaks.Küttekulu tõusu pole mõtet karta.Kui see isegi on siis nõnda väike et saa arugi.Kui ikka minekut vähe pane muutuva geomeetriaga turbo.
Omal läbi tehtud asjad mitte küll sama mootor,aga siiski tavaline ilma igasugu elektroonikatta diisel.Kuid Kohapeal ilma koormuseta võimalik 0,6bar.Koormuse all 1600-1700 pööret on 1,0bar.1,2-1,3bar on lõpuni välja.
Eemaldasin endal 1.6 td antud seibi , ja keerasin tolle kaane pealse poldi kah välja , külmalt läks käima kenasti ja mootor muutus erksamaks nii kohapeal tuuritades kui ka tava sõidus , kuid seal juures ei lükanud tahma tagant välja ( kütet ja rõhku pole peale keeranud)
Re: K: 1.6td golf2 turbo puhuma madalatel pööretele
1.6 pannakse peale vanakooli 1.9 81kw geomeetriline turbo,mis väidetavalt suudab tühikäigul juba ülerõhku toota, oleneb muidugi kuidas on lahendatud tühikäigul labade asend kas kinni või lahti.
Kui panna googles otsingusse Mechanical VNT, 1.6 diesel VNT või muid sellised otsinguid siis tuleb lahendusi igasuguseid, et mida ja kuidas saab teha, et madalalt paremini tõmbama hakaks. Poolakas on ka teinud elektrilise juhimise geomeetrilisele turbole eraldi ja skeemid on netis üleval, ei viitsi momendil toda üles otsida.
Üks väga lihtne ja asjalik lahendus kuidas juhtida geomeetrilist turbot: http://www.vwdieselparts.com/forum/view ... 21&t=11042" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui panna googles otsingusse Mechanical VNT, 1.6 diesel VNT või muid sellised otsinguid siis tuleb lahendusi igasuguseid, et mida ja kuidas saab teha, et madalalt paremini tõmbama hakaks. Poolakas on ka teinud elektrilise juhimise geomeetrilisele turbole eraldi ja skeemid on netis üleval, ei viitsi momendil toda üles otsida.
Üks väga lihtne ja asjalik lahendus kuidas juhtida geomeetrilist turbot: http://www.vwdieselparts.com/forum/view ... 21&t=11042" onclick="window.open(this.href);return false;