ilmselt OMC-l oleks rohkem kasumart154 kirjutas:pilt
12.6 => 12.5
Sisselaske süsteem
Ot kas see on mingi uuem sisselaske disaini programm, millega te neid skeeme genereerite?murjam kirjutas:
Ma prooviks pigem midagi seesugust teha, mis muidugi eeldaks üsnagi suurt sisselaskeõhu ava kuskil auto esiosas. Aga see on vaid minu arvamus ja ma pole isegi Maximum Boost'i otsast lõpuni läbi lugenud.
Anduriga rõhku mõõta oleks super! Saaks kohe teada, milline variant kõige efektiivsem. Tuleb vaid piisava täpsusega andur leida.

Kunagi arvutasin veel sellist asja, et kui sa tänu selle koguja tegemisele rikud autol selle osa voolujoonelisuseteguri 0.3 pealt 1.0 peale ja seda mingi 20x30cm alal, siis <150hj masinal kasvab tuuletakistus rohkem kui võimsus


Tuleb otsida "veevoolikuga" välja mingi punkt võimalikest alternatiividest, kus on rõhk kõige suurem, ja panna sinna nii väike trompet kui võimalik, et tuuletakistust ei suurendaks. Radika iluvõre peaks olema sellejaoks lausa loodud. Peale paigaldust tasub üle mõõta, ega seal punktis rõhk ei langenud. "Tuulekast" tuleks hermeetiliseks teha, et õhk ei pääseks mootori ruumi ja vastupidi - näiteks kui kapoti all on vaakum, imeks see kasti ikka tühjaks. Pealeselle tuleks see isoleerida kapotialusest soojusest. Ei maksa ka unustada, et tuleb kasutada kergeid materiale, kuna võit on väike.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
vee voolikuga mõõtmise kohta infi otsides leidsin sellise lingi:
http://www.autospeed.com/cms/article.html?&A=0629
kõigile 5le peatükile võiks silma peale visata, kellel huvi.
http://www.autospeed.com/cms/article.html?&A=0629
kõigile 5le peatükile võiks silma peale visata, kellel huvi.