Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.
Moderaatorid: Mihkel , Ringo
hents99
Postitusi: 1371 Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:
Postitus
Postitas hents99 » 08.11.2009 21:39
O-ringimisest vist jah ei pääse.
Mul on mõte ka metallist kaanetihendite näol kahandada tsipake surveastet, igaks juhuks.
Kuna tegemist säästuprojektiga, siis uusi kolbe ei tahaks osta, mis on tegelikult sisuliselt ainuke viis surveastet mõistlikult madaldada. Eriti V mootori puhul.
Plaanis 5.0 (surveaste 9.0) mootor vahetada 5.6 (surveaste 10.0) mootori vastu.
mart154
Postitusi: 735 Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia
Postitus
Postitas mart154 » 08.11.2009 22:04
vasktihend tuleb noolutada et pehmemaks saada, siis jääb pidama küll
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
hents99
Postitusi: 1371 Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:
Postitus
Postitas hents99 » 08.11.2009 22:06
mart154 kirjutas: vasktihend tuleb noolutada et pehmemaks saada, siis jääb pidama küll
Kindel? Tihendiks lihtsalt lehtmaterjal? Mitte midagi enamat?
mart154
Postitusi: 735 Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia
Postitus
Postitas mart154 » 08.11.2009 22:11
No üks minu näpu alt läbi käinud sigull
sõidab nii vist juba teist hooaega. Õli ja veeaukude ümbert sai liimitud kah igaks juhuks.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]