Bmw 340 m60b40+kompressor ? -JoE-
Aga oskab keegi nõu anda kuidas saaks tahomeetri õigeid numbreid näitama
http://www.youtube.com/watch?v=iG6zVaRuHos
http://www.youtube.com/watch?v=iG6zVaRuHos
Palju sul originaalis surveaste?
MA ise arvan, et seda pole vaja teha.
Ise sai sõidetud 1 bar rõhuga ja surveaste oli 9,8. Asi toimis ilusti
Pigem esimene asi oleks progeaju. Räägi mihkliga. Tema pani juba sellise mootori ju MS-iga käima.
MA ise arvan, et seda pole vaja teha.
Ise sai sõidetud 1 bar rõhuga ja surveaste oli 9,8. Asi toimis ilusti

Pigem esimene asi oleks progeaju. Räägi mihkliga. Tema pani juba sellise mootori ju MS-iga käima.
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
Kuidas preagu auto liigub ?
See sinu kompressor ju ainult madalat otsa aitab ,seda peaks preagugi piisavalt sul olema kerge auto kohta või ei ?
Mul on tsentrifugaalkompressoriga nii,et linnas näiteks teise käiguga vajutan gaasi põhja ala 40 pealt siis, seal 70 juures hakkab ratast ringi vedama kuni sajani ca
Või ehita vähemalt nii,et vajadusel saaks kompressorit vahetada ja midagi jäädavalt ringi poleks tehtud.. samas sul see asi kitina..
See sinu kompressor ju ainult madalat otsa aitab ,seda peaks preagugi piisavalt sul olema kerge auto kohta või ei ?
Mul on tsentrifugaalkompressoriga nii,et linnas näiteks teise käiguga vajutan gaasi põhja ala 40 pealt siis, seal 70 juures hakkab ratast ringi vedama kuni sajani ca

Või ehita vähemalt nii,et vajadusel saaks kompressorit vahetada ja midagi jäädavalt ringi poleks tehtud.. samas sul see asi kitina..
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Hakkab detoneerima boosti all.
Tuleb süüdet hilisemaks tõmmata aga see suurendab ka EGT-d ja üks hetk lihtsalt tekib piir,
kust ei saa midagi paremaks muuta enne kui surveastet ei langeta, et asi mõistlikult töötaks.
Tuleb süüdet hilisemaks tõmmata aga see suurendab ka EGT-d ja üks hetk lihtsalt tekib piir,
kust ei saa midagi paremaks muuta enne kui surveastet ei langeta, et asi mõistlikult töötaks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.