Nissan 200 SX '91 RFL
470hj / 1.9? bar küll lagi pole. Sellega pole veel kuuldagi, et turbol pöördeid olekscthen kirjutas:Eks see turbo ole ka suhteliselt otsas, garretti andmetel erinevad gt3071r-i varjandid puhuvad 460-525hj.

570hj 2,5bar oleks pigem lagi. Aga noh kui ta suudab boosti hoida lõpuni, siis tuleks TIP mõõta, et saada teada kaugel on piir.
See 460-525hj tuleb sellega vanast 2-klapitehnikas 60ndate mootorist nagu näiteks uuemad ameerika sportautod

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mis GT3071R varjandiga täpsemalt tegemist on?Astrona kirjutas:470hj / 1.9? bar küll lagi pole. Sellega pole veel kuuldagi, et turbol pöördeid olekscthen kirjutas:Eks see turbo ole ka suhteliselt otsas, garretti andmetel erinevad gt3071r-i varjandid puhuvad 460-525hj.
570hj 2,5bar oleks pigem lagi. Aga noh kui ta suudab boosti hoida lõpuni, siis tuleks TIP mõõta, et saada teada kaugel on piir.
See 460-525hj tuleb sellega vanast 2-klapitehnikas 60ndate mootorist nagu näiteks uuemad ameerika sportautod
Ja tegin enne näpuka, 525hj on hoopis juba GT3076R.
Garretti lehel on lubatud 480hj. Aga millisest mootorist, kes seda teab.

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 382_20.htm
Edit: Kiire otsinguga googlis ei suutnud küll leida, et keegi oleks GT3071R-iga üle 500hj suutnud saavutada
Viimati muutis cthen, 05.11.2009 20:07, muudetud 2 korda kokku.
Einoh RFL'il on twin-entry kojaga, mida arvatavasti seal kataloogis pole, aga see peaks olema 1 suuremaid. 3076 on tõesti suurem ja eriti just tugevam pakkudes kuni >3bar rõhku.cthen kirjutas:Mis GT3071R varjandiga täpsemalt tegemist on?
Ja tegin enne näpuka, 525hj on hoopis juba GT3076R.
Garretti lehel on lubatud 480hj. Aga millisest mootorist, kes seda teab.![]()
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 382_20.htm
Edit: Kiire otsinguga googlis ei suutnud küll leida, et keegi oleks GT3071R-iga üle 500hj suutnud saavutada.
Kui teed kiire otsingu siinsamas Lugejate autode all, siis leiad et Viljaril oli eelmine hooaeg 2xGT3071R ja >1000hj
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Jah leitsin juba, et viljaril oli 1015hj 2x GT3071R-iga, aga nagu ma aru sain oli see ka nende piir?Astrona kirjutas:Einoh RFL'il on twin-entry kojaga, mida arvatavasti seal kataloogis pole, aga see peaks olema 1 suuremaid. 3076 on tõesti suurem ja eriti just tugevam pakkudes kuni >3bar rõhku.cthen kirjutas:Mis GT3071R varjandiga täpsemalt tegemist on?
Ja tegin enne näpuka, 525hj on hoopis juba GT3076R.
Garretti lehel on lubatud 480hj. Aga millisest mootorist, kes seda teab.![]()
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 382_20.htm
Edit: Kiire otsinguga googlis ei suutnud küll leida, et keegi oleks GT3071R-iga üle 500hj suutnud saavutada.
Kui teed kiire otsingu siinsamas Lugejate autode all, siis leiad et Viljaril oli eelmine hooaeg 2xGT3071R ja >1000hj
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... T3071R.htm
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... y_Code=GRT
.78 divided ja 4" õhuvõtuga
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... y_Code=GRT
.78 divided ja 4" õhuvõtuga
Kui 140k RPM 71mm tiivikutipp on juba 520m/s ja seega korralikult üle normaal-helikiiruse pole see veel maailmalõpp, siis ehk natuke annab ka neid joonesid seal painutadageorge16v kirjutas:1.9 ja 2.5 bari õhukoguse vahe on kompressori kaardil aint 2-3 lb/min , ehk siis veel puudu jäävad hj-d loodate kütusest saada ?

Kuskilt mäletan et korraliku 16v mootoriga saab mingi 12hp / lb/min, ja selle järgi oleks see 470hj alles 39lb/min ja 48lbmin annaks juba 570hj ilma kaardilt väljumata. Kui oleks praktika aga 11hpplbmin, siis seal 42,7lbmin joonel on küll veel sama palju PRi tõusmisruumi, aga tõesti lb-limiit tuleb ette. Ehk lihtsam oleks 1.5 mootoriga saada see 470hj kui 1.8'ga 540hj.
Teooriat toetab fakt et see 470 oli juba 6000rpm peal kui oldi veel praktiliselt kompressori peaaegu maksimum effektiivsuse alas (~77%) , aga sõideti 8000 või kõrgema piirajani ja ei mäleta et oleks kurdetud, vähemalt peale viimast seadistamist.
Ei maksa ka unustada, et see 570hj tuleks saavutada tegelikult hoopis madalamal rõhul kus map vajub - 1.7bariga. Ja praegune 1.9/6000 tuleb pressida siis 1.7/7900RPM'iks, ja vaevalt et sealt 8500'ni paugutades rõhk jõuaks samapalju kukkuda

Mina pükse sööma ei hakka


gt3582r mäp lõpeb 62lb juures aga samast toorikust on väidetavalt >700rwhp pressitud.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Mina nii optimistlik nende HJ numbrite osas ei ole. Mul on olnud autode peal nii 3582 kui 3076 ja kumgki pole ligilähedalegi saanud. Ja see HJ mida usa saidid sulle lubavad on reaalsusest väga kaugel.
Veelkord mul oli 3076 8 klapilise peal (tulemus 1.8 bariga jäi 402 hp /550nm ja 3582 16 klapilise tehnika peal 1.2 bariga mingi pea 600 hp-d. Erinevad dynod erinev kubatuur. aga point jääb samaks..see kui palju mingi turbo suudab teoorias õhku voolata ja palju mingi konkreetne mootor antud turboga hj annab on kaks täiesti eri asja. Siin on veel miljon tegurit mis kõik mängu tulevad...
Kift projekt muidu
Kui 140k RPM 71mm tiivikutipp on juba 520m/s ja seega korralikult üle normaal-helikiiruse pole see veel maailmalõpp, siis ehk natuke annab ka neid joonesid seal painutada - eriti lühiajaliselt nagu dragil.
Kuskilt mäletan et korraliku 16v mootoriga saab mingi 12hp / lb/min, ja selle järgi oleks see 470hj alles 39lb/min ja 48lbmin annaks juba 570hj ilma kaardilt väljumata. Kui oleks praktika aga 11hpplbmin, siis seal 42,7lbmin joonel on küll veel sama palju PRi tõusmisruumi, aga tõesti lb-limiit tuleb ette. Ehk lihtsam oleks 1.5 mootoriga saada see 470hj kui 1.8'ga 540hj.
Teooriat toetab fakt et see 470 oli juba 6000rpm peal kui oldi veel praktiliselt kompressori peaaegu maksimum effektiivsuse alas (~77%) , aga sõideti 8000 või kõrgema piirajani ja ei mäleta et oleks kurdetud, vähemalt peale viimast seadistamist.
Ei maksa ka unustada, et see 570hj tuleks saavutada tegelikult hoopis madalamal rõhul kus map vajub - 1.7bariga. Ja praegune 1.9/6000 tuleb pressida siis 1.7/7900RPM'iks, ja vaevalt et sealt 8500'ni paugutades rõhk jõuaks samapalju kukkuda , kuigi siis hakkaks hp'd juba kaane hingamine vaikselt takistama.
Mina pükse sööma ei hakka , aga 550 on ehk reaalne lagi - kahjuks pole antud düno viimasle ajal nii stabiilne, et seda tõestada saaks ja teised dünod näitaks teisi numbreid.
gt3582r mäp lõpeb 62lb juures aga samast toorikust on väidetavalt >700rwhp pressitud.
Veelkord mul oli 3076 8 klapilise peal (tulemus 1.8 bariga jäi 402 hp /550nm ja 3582 16 klapilise tehnika peal 1.2 bariga mingi pea 600 hp-d. Erinevad dynod erinev kubatuur. aga point jääb samaks..see kui palju mingi turbo suudab teoorias õhku voolata ja palju mingi konkreetne mootor antud turboga hj annab on kaks täiesti eri asja. Siin on veel miljon tegurit mis kõik mängu tulevad...
Kift projekt muidu
[/quote]See 460-525hj tuleb sellega vanast 2-klapitehnikas 60ndate mootorist nagu näiteks uuemad ameerika sportautod
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Algas siis auto laialivõtmine ja sain uuesti mõõdetud klapivahed.
Esimeses tulbas siis pilud x.01mm kevadel ja teises tulbas uued tulemused ning kolmandas tulbas vahe.
1-8 on VL eest-taha ja 9-16 SL eest-taha
1. 27 23 -4
2. 25 20 -5
3. 25 21 -4
4. 25 27 +2
5. 26 20 -6
6. 26 16 -10
7. 27 18 -9
8. 26 18 -8
9. 26 22 -4
10. 25 23 -2
11. 25 21 -4
12. 27 23 -4
13. 26 23 -3
14. 27 25 -2
15. 30 28 -2
16. 29 26 -3
Nagu näha, siis vahed on läinud väiksemaks v.a. 1 klapp.
Mis selle võis põhjustada?
Ainuke asi, mille peale ise tulen on, et mootor polnud varem Tomei vedrudega töötanud 8100 rpm ja äkki see tagus kaanes klapisüvised sügavamaks?
Esimeses tulbas siis pilud x.01mm kevadel ja teises tulbas uued tulemused ning kolmandas tulbas vahe.
1-8 on VL eest-taha ja 9-16 SL eest-taha
1. 27 23 -4
2. 25 20 -5
3. 25 21 -4
4. 25 27 +2
5. 26 20 -6
6. 26 16 -10
7. 27 18 -9
8. 26 18 -8
9. 26 22 -4
10. 25 23 -2
11. 25 21 -4
12. 27 23 -4
13. 26 23 -3
14. 27 25 -2
15. 30 28 -2
16. 29 26 -3
Nagu näha, siis vahed on läinud väiksemaks v.a. 1 klapp.
Mis selle võis põhjustada?
Ainuke asi, mille peale ise tulen on, et mootor polnud varem Tomei vedrudega töötanud 8100 rpm ja äkki see tagus kaanes klapisüvised sügavamaks?
Ise sain sama moodi vahede vähenemised, kui lasin mootori temperatuuril 20-30C langeda
Arvestuslikult tuli vist nii, et kui 0C peal on vahe 0.000 siis 100C juures on ilusti 0.2-0,3mm - rõhutan "arvestuslikult".
keskmistel 4.-6. muutusid mul vist kõige rohkem (sul 5-8.).
kui sul temp tõttu nüüd 0.06 vahe vähenes siis....
1. 27 23 +2
2. 25 20 +1
3. 25 21 +2
4. 25 27 +8 see on vähe kahtlane.
5. 26 20 +0
6. 26 16 -4
7. 27 18 -3
8. 26 18 -2
Võibolla kaas vähe kõver, nukk natuke kulunud. Ei usu et klapipesaga midagi on. Aga võibolla klapp sai kuuma ja on kah nüüd 0.03 võrra pikem
nagu jeff kah mainis.
Mõõtmistäpsus on kah +/- 1-2?
SL sõltub tempist vähem, kui seal võtta temp-korrektsiooniks 0,03
9. 26 22 -1
10. 25 23 +1
11. 25 21 -1
12. 27 23 -1
13. 26 23 +0
14. 27 25 +1
15. 30 28 +1
16. 29 26 +0
pole paha - võibolla ongi mõõtmistäpsuse jagu erinevust.

keskmistel 4.-6. muutusid mul vist kõige rohkem (sul 5-8.).
kui sul temp tõttu nüüd 0.06 vahe vähenes siis....
1. 27 23 +2
2. 25 20 +1
3. 25 21 +2
4. 25 27 +8 see on vähe kahtlane.
5. 26 20 +0
6. 26 16 -4
7. 27 18 -3
8. 26 18 -2
Võibolla kaas vähe kõver, nukk natuke kulunud. Ei usu et klapipesaga midagi on. Aga võibolla klapp sai kuuma ja on kah nüüd 0.03 võrra pikem

Mõõtmistäpsus on kah +/- 1-2?
SL sõltub tempist vähem, kui seal võtta temp-korrektsiooniks 0,03
9. 26 22 -1
10. 25 23 +1
11. 25 21 -1
12. 27 23 -1
13. 26 23 +0
14. 27 25 +1
15. 30 28 +1
16. 29 26 +0
pole paha - võibolla ongi mõõtmistäpsuse jagu erinevust.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mu toatemperatuur ei kõigu 20-30 kraadi kevad vs sügisAstrona kirjutas:Ise sain sama moodi vahede vähenemised, kui lasin mootori temperatuuril 20-30C langedaArvestuslikult tuli vist nii, et kui 0C peal on vahe 0.000 siis 100C juures on ilusti 0.2-0,3mm - rõhutan "arvestuslikult".
Võibolla kaas vähe kõver, nukk natuke kulunud. Ei usu et klapipesaga midagi on. Aga võibolla klapp sai kuuma ja on kah nüüd 0.03 võrra pikemnagu jeff kah mainis.
Mõõtmistäpsus on kah +/- 1-2?
SL sõltub tempist vähem, kui seal võtta temp-korrektsiooniks 0,03
pole paha - võibolla ongi mõõtmistäpsuse jagu erinevust.

Kui nukk kulub, siis pilu ju suureneb.
Mõõtmistäpsus ikka suurem. S.t kui kevadel lasin mõned tõukurid veel teistkorda üle lihvida, siis lihvimata jäänud tõukurite pilu ei muutunud ühtegi sajandikku, kuigi nukid käisid ju korra maha ja uuesti peale.
Klapi venimist pakkus tegelikult ka Marko.
Kui nukk kulub, siis jah pilu suureneb, aga sul ju vales suunas muutus pilu just 4. VL nukk+klapp. Ülejäänud vahed liikusid nagu ühes suunas.RFL kirjutas:Mu toatemperatuur ei kõigu 20-30 kraadi kevad vs sügis![]()
Kui nukk kulub, siis pilu ju suureneb.
Mõõtmistäpsus ikka suurem. S.t kui kevadel lasin mõned tõukurid veel teistkorda üle lihvida, siis lihvimata jäänud tõukurite pilu ei muutunud ühtegi sajandikku, kuigi nukid käisid ju korra maha ja uuesti peale.
Klapi venimist pakkus tegelikult ka Marko.
No minu mõõtmiste järgi võib mõjutada 10C kuni 0,03mm. Ära raiu rauda





slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mootori sisu on lahti võetud ja selgus, et pronks-grafiidist custom kepsusilmad on sama heas korras, kui peale valmistamist.
Ka raamsaaled on korras ning vaid kepsusaaled soovitatakse uued panna. Mehaanilisi kriimustusi neil ei ole, lihtsalt ühtlaselt veidi kulunud.
ACL Race saaled juba siiapoole liikumas.
Olen hetkel kahevahel, kas viia vänt tegemisse, et õlituskanalite otsad lasta ovaalseks teha kepsusaalede alt või mitte.
Kas keegi teab, mis selline töö üldse maksab?
Ka raamsaaled on korras ning vaid kepsusaaled soovitatakse uued panna. Mehaanilisi kriimustusi neil ei ole, lihtsalt ühtlaselt veidi kulunud.
ACL Race saaled juba siiapoole liikumas.
Olen hetkel kahevahel, kas viia vänt tegemisse, et õlituskanalite otsad lasta ovaalseks teha kepsusaalede alt või mitte.
Kas keegi teab, mis selline töö üldse maksab?