Sellise jõudluse korral kulub kiirendamiseks 70-lt 140-ni 84m.Astrona kirjutas:Võimalikult kiirelt 140 saavutamiseks on vaja masinat, mis sirgel teel täisgaasi suudaks rinkaslikki natuke ringi tõmmata. See tähendab: 0-50kmh 2sek, 50-100kmh 2sek, 100-150kmh 2sek, 150-200 3sek, mis on käiguvahetustega 10sek /200kmh - palju aegalasem kui me dragi masinad 10sek/270kmh
Mardi püksid
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Ma ei kekka. Loomulikult on hea meel, kui auto on kiire, miks peakski varjama? Et eestlaslikku kadedust ei tekitaks? Korrutasin sama teemat, kuna kiputi väitma, et vahet pole kas on 100, 280 või 480hj/t. Las see olla - natuke siiski ju sõltub võimsusest. Tunnistan, et väga tülikas on sõita, kui on palju võimsust. 2 ringi tegin lahtise turbo lõdvikuga, ja ikka tuli 3. aeg (kaotus võibolla 2-5sek) kuigi sirgetel tuli vähem kiirust. Enne lume mahatulekut ma sinna ei plaani minna. Ammugi mitte vaid kolme kasti õllepärast :P Hetkel antud auto üldse vajab nokitsemist, mille plaanin teha talve jooksul (3. käigul pole sünkrosid).Silwer kirjutas:Astrona - no mida sa kekkad. Kas tõesti peab seda tühikargamise teemat siin kevadeni soojas hoidma? Sain aru et sa juba sõitsid seal u. 140km/h. Asi see siis on sul minna ja korrata seda enne kui lumi maha tuleb. Mine tee ära. Kui saad hakkama siis au ja kiitus sulle selle eest.
Pealegi pole ma enda teada siiani ühtegi lubadust ega kihlvedu sõlminud. Rahu!
Vastan sellele küsimusele!JustMe kirjutas:Astrona, mida siin enam arvutada, kui sa juba ütlesid välja, et sa oled selle teoks teinud?!
Ei öelnud välja. Korra mainisin 140, millest tõusis leek... Ja seda lauset olen juba 10x kommenteerinud. Lühidalt: pigem oli 125-130.
Mida arvutada? Arvutada 140kmh võimalikkust rapla rajal.
See teema on ammu ületanud piirid, mis oleks vajalik mu ühe foorumi rea kommenteerimiseks. Ei teagi enam, mis siin see teema on - pole igastahes ka mardi pükste teema.
wirx, see et ei läinud üle 120kmh ei tähenda ju, et ei läheks ka siis kui tahaks. Stardi eelset kurvi ei plaanigi läbidawirx kirjutas:Saugal kulus estfieldil GPS-i järgi 140-100 peale jõudmiseks 50m (sirgel maanteel peaks 100-0 olema 30m kandis), aga 100-ga ei läbi sa kohe ühestki otsast stardi eelset kurvi.
hehe, hea väide küll, et rajarekordi omanik ja selle püüdjad meelega sõidavad kurvis aeglasemalt :D

Ma kirjutasin, mis mulle on räägitud, et ajale sõites sõidetakse seda tagumist kurvi just kiirelt - kogu ulatuses, millega kaotab natuke kurvist väljumise kiirus, ja võidab ajas vms.
EDIT: OT vabapääse on hea pakkumine! Aga kaldun arvama, et oma 3-400hj/t masinaga saan sama aja kui 100hj masinad - u. nagu raplaski oli

Oooot ammugi pole ma väitnud, et ma oskan sõita!!! Ei peagi oskama, olen vaid oma iga igapäeva autoga korra rajal käinud (EDIT: mõne autoga, mitte kõigiga, korra vasalemmas, kord tabasalus ja seekord raplas). Mainisin ka mingit aega, mille järgi peaks rajarekordile ikka 10sekiga maha jääma

Koguaeg pannakse üksteisele sõnu suhu.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
astrona kirjutas:
Ringrajakogemust mul pole (laupäeval natuke ja siis pühapäeval oli ecc päev) ja põhiviga tunduski olevat kihutamine - pidurdusmaad ei jätnudki. Tunnel-takistustega 2 ringi aeg oli 1:53s pealesõit ja mahasõit ehk 100m lühem aga paigalt stardist. Ilma tunneliteta <1:50 ja kui nädal harjutada või õige juht panna Smile siis <1:40.
Isegi 1:53 aeg on juba päris hea juhi tulemus, alla 1:50 kas üldse keegi tava inimestest peale Palmi sõitnud on, seda ma ei tea. Ju sa siis oled sõidugeenius, kes sõita ei oska :D või on su ajad valesti mõõdetud
Ringrajakogemust mul pole (laupäeval natuke ja siis pühapäeval oli ecc päev) ja põhiviga tunduski olevat kihutamine - pidurdusmaad ei jätnudki. Tunnel-takistustega 2 ringi aeg oli 1:53s pealesõit ja mahasõit ehk 100m lühem aga paigalt stardist. Ilma tunneliteta <1:50 ja kui nädal harjutada või õige juht panna Smile siis <1:40.
Isegi 1:53 aeg on juba päris hea juhi tulemus, alla 1:50 kas üldse keegi tava inimestest peale Palmi sõitnud on, seda ma ei tea. Ju sa siis oled sõidugeenius, kes sõita ei oska :D või on su ajad valesti mõõdetud

Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
No ma ei tea kuidas seal üldse tavaliselt aega mõõdetakse, aga meil pandi aeg käima peale-sõidul (plokkide vahel - fooriga) ja kuna mahasõit oli enne peale sõitu, siis 2 ringi kokku ei tulnudki. Mait, kes on mõned aastad rada lihvind sain 4x4 celicaga 1.5sek parema aja.wirx kirjutas:astrona kirjutas:
Ringrajakogemust mul pole (laupäeval natuke ja siis pühapäeval oli ecc päev) ja põhiviga tunduski olevat kihutamine - pidurdusmaad ei jätnudki. Tunnel-takistustega 2 ringi aeg oli 1:53s pealesõit ja mahasõit ehk 100m lühem aga paigalt stardist. Ilma tunneliteta <1:50 ja kui nädal harjutada või õige juht panna Smile siis <1:40.
Isegi 1:53 aeg on juba päris hea juhi tulemus, alla 1:50 kas üldse keegi tava inimestest peale Palmi sõitnud on, seda ma ei tea. Ju sa siis oled sõidugeenius, kes sõita ei oska :D või on su ajad valesti mõõdetud
EDIT: kui sõita teisel ringil kah stardisirgele, siis oleks vast täpselt 2min
Eeldan, et rajarekord jms 50.0 ajad tähendavad 1:40 vms kahe ringi aega, mis on ju terve igaviku võrra kiirem.
0:30-0:52 on näha taguripidi mahasõidu-ringi. ( 2. käigu lõpp selle sirge alguses peaks olema 90-110kmh (ei julge väiksemaid kääre anda

http://www.youtube.com/watch?v=Xz7j1TGPSqo
Viimati muutis Astrona, 03.11.2009 20:58, muudetud 1 kord kokku.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Google andis ainult vana rekordi.HoCi kirjutas:Rajarekordit ei tea aga Rain eespool pani mingi Palmi aja ka välja. Sinu ajaga ühte auku (muidugi ei tea, mis rehviga).
1.37,44 oli 2006a Laansoo rekord
http://www.motorsport.ee/?id=main&n=1240
http://www.raplakardirada.ee/tulekul.html
Laupäeval seal Rapla rahvasprint.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
No mis seal ikka... parklast hoog üles, esimene kurv hüppega sirgeks ja edasi haukad juba mättaid. Puud, putkad ja betoon jääb puutumata 
Kellel TKTKs tuttavaid, ehk õnnestub välja selgitada nende Vormel Student kiiruslogist, kas isegi väga rajakõlbulik asi seal sellist kiirust saavutab. Iseasi kas nad ilma tehistakistusteta üldse seal sõitnud on

Kellel TKTKs tuttavaid, ehk õnnestub välja selgitada nende Vormel Student kiiruslogist, kas isegi väga rajakõlbulik asi seal sellist kiirust saavutab. Iseasi kas nad ilma tehistakistusteta üldse seal sõitnud on
Astrona tahab ka nii lõpetada? 

Tänan küsimast! Pole plaanis.Moss kirjutas:Astrona tahab ka nii lõpetada?
Meeldivaks ajaviiteks ja parkinsoni peletamiseks käisin exceli abiga veel kord selles teemast üle....
S14 stock LSD visko 3.69:1
S14 kasti 2. käik 1,902:1
kokku 7.022:1
235/45R17 r888 510rev/km = 1.961m
8356,571RPM
139.3 rev/s
19.8347 rattapööret/s
=38.89m/s
=140.0000kmh

S13 kasti 2. käik on 2.057:1 ja tuleks 9038RPM peenestada.
Tagumisse kurvi tuleb minna juba 2. käiguga. Kurvi lõpus peab saama nii ruttu otseks kui võimalik, et vältida pidamise külgepidi raiskamist ja kurvist väljudes saaks täis-võimsust kasutada. Oletame, et kui kurvi hästi lailalt võtta saaks masina kurvi alguseks 100% sirgeks 60kmh'ga (oletus). See sirgeks kiirendamine võib olla ka sujuvam, aga arvutuse lihtsustamiseks jääb praegu nii. Ütleme, et keskmine sirge koos lauge kurviga on 130m (oletus ja googlemaps). Kui sirge lõpus 30m jätta pidurdamiseks, võib ehk veel paremale algava kurvi tee laiust ära-kasutades pidurdada 40m. Keskmise pidurdusjõu 1.2G'ga (oletus) 1.275s'iga saab 140->86kmh peale, ja sealt edasi mööda kurvi tagumist serva ~50kmh peale, et tagasipöördesse kinni pidurdades see läbida või juba peatuda.
Tuginedes kolmele oletusele

Kui lisada kiirendusele ja pidurusele üleminekud 30/2m, jääb ainult 85m kiirenduseks ja jõud peaks olema juba 0.74G.
Tuleb ka veenduda, et rõhk oleks juba 60kmh/3600RPM üleval, muidu peab lõpus boosti veelgi tõstma, et keskmine kiirendus püsiks.
Et 1100kg täismassiga autol oleks selline kiirendus, peab olema jõud 10787N, ja selle 0.312m'se raadiusega rattal peaks olema 3366Nm, mis tähendaks antud ülekandega 479Nm rattast mõõdetud mootori pöördemomenti. Lisame siia 10hj tuule- ja 10hj veeretakistust @ 100kmh/5967RPM (hj = nm * rpm / 7143.... Nm=7143*hj/rpm), mis teeb 20hj x 7143/5967 = 24Nm. Seega on vaja 503rwNm, mis pole ulme.
Ei pea kindlasti kasutama keskmist sirget. Mul kolmada käigu sünkrod lendasid, seega igas kohas, kus oleks pidanud, ma käiku ei vahetanud. Aga 3. käigu kohti oli seal põhimõtteliselt 4: stardi sirge keskel ja kohe peale S'i, ja siis keskmisel sirgel ning viimasel "betooni"-sirgel enne finishi joonele pööramist. Lõiku valides tuleks arvestada just pidurdus maaga peale sirge lõppu algavas kurvis.
Kes oskab/teab, võiks täpsustada neid oletusi, siis saab ka täpsemalt arvutada. Ja kui arvutused täpsed, siis juba teab paremini mida oleks vaja selle teomiseks ehitada.
Võib öelda, et see on üsna raske ülesanne, aga mina risti ette ei lööks ja pükse ei sööks, öeldes, et see on võimatu.
Peale arvutusi ja neid sõnavõtte siin, olen mõelnud, et võis olla, pükse ei söö, et panin 3. käigu varem (~95kmh pealt) ja täiskiirendust peale seda 3-4sek asemel 2-2,5sek (0.4g = +2x14kmh), siis reaalne kiirus oli pigem 125-130kmh. Arvan et Albert eksis oma mc2'ga. Pigem on nii et t = a2, ehk kiindusega ei muutu mitte ajataju, vaid aeg-ruum paindub. Peale korraliku kiirendust on nii mõnigi leidnud end ootamatult mõnes teises punktis ja hetkes, nagu näiteks Moss

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
sa võid möliseda ja arvutada palju tahes.
aga pükste söömise lubadus on õhus ja sellest ma ei tagane!
olles ise sealt "tagasirgelt" 108-ga läbi tulnud siis ma tean et seal EI OLE RUUMI!
Ja erinevalt astrona autost olid mul isegi pidurid mis töötavad
aga pükste söömise lubadus on õhus ja sellest ma ei tagane!

olles ise sealt "tagasirgelt" 108-ga läbi tulnud siis ma tean et seal EI OLE RUUMI!
Ja erinevalt astrona autost olid mul isegi pidurid mis töötavad

[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
RFL kirjutas:Sounds like a bet.mart154 kirjutas:Astrona kirjutas: ~140kmh pealt keskmisel s-sirgel kolmanda käigu lõpus.
Ma võin oma püksid ära süüa, kui sa seal 140 sisse saad![]()
kohe mitu mitu paari.
Käisin Soomes Arne juures arutamas selle kahtlemata põneva kihlveo üksikasju ja saime ka meiepoolsed tingimused paika.
1. Sõitja Silver Möls
2. Sõiduk Nissan 200 SX, rehvivalik vaba.
3. Rapla kardiraja piires vaja saada reaalseks kiiruseks 140kmh. Kiirust mõõdetakse GPS-iga. Püksisööjate tiim võib tuua lisaks ka enda GPS-i, et vältida pettust. Kasutatakse süsteemi, mis kuvab maksimumkiirust. Süsteem nullitakse enne auto lubamist rajale ja vaadatakse tema näitu auto lahkumisel raja piiridest. Sõidusuund jms on vaba.
4. Püksteks loetakse teksapüksid. Seda just sellepärast, et metallist nööbid saab tuvastada väljaheidetes sonkides ning see välistab olukorra, et püksid süüakse sisse, kuid oksendatakse nurgataga välja. Kastmete, maitseainete ja libestite valik on vaba.
5. Toimumise aeg vaba. Astrona nimetab ise kuupäeva, mille jooksul ta rekordit üritab ja kui sama päeva kella 24ks ei ole ta suutnud 140kmh saavutada, siis loetakse kihlvedu kaotanuks ning pükstesöömine jääb ära.
jääme kevadet ootama
JõuJaam - auto24ring racetrack service
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee