Jaan kirjutas:Kui teema on raja piirdes püsimine, alustaks ma vastupäeva betoonseina juurest liikumist sõidaks majast edasi s-i "sirgeks" ja üritaks kinni ennast pidurdada. See on kaardilt mõõtes ~280m vs sisemine sirge ~200m ja ei lõppe ka nõelasilmaga.
Seda keskmist essi ei saa sirgeks - sealt väljumise kiirus on vist ca sama kui tagant kurvist +/-10kmh. Ja välja panemisel on tagajärjed teada. Võta google-maps ja mõõda uuesti, see tagumine sirge on koos lauge vasak-kurviga 130-150m ja siis jääb veel 50m paremale kurvi minnes enne kui tagasi pööre tuleb.
1 variant on ka lihtsalt sinna essi sõitagi ja kasutada taha minevat sirget pidurduseks. Neid 140m lõike on seal veelgi, aga välja panemise poolest tundub keskmine kiireim.
200m peale sai RFL haapsalus vist isegi 153kmh paigalt stardist.
Silwer kirjutas:Sinu arvutused kiiruste osas on valed kuna sa arvestad et auto saavutab kiiruse 140km/h samas kohas kus ka teised autod on saavutanud oma maksimaalse kiiruse. Tegelikult pead sa selle kiiruse saavutama PALJU varem kuna sinu pidurdusmaa peab olema PALJU pikem.
Jah see on point, aga kui võimsuse kasvatamisele vastavalt on ka pidurid paremad (mul tol masinal on lihtsalt ferodo), ning põhi hj/t suhte kasv tuleb kaalusäästust, siis sama hoo saavutamisel võiks hoopis hiljem pidrudada. Suurema hoo puhul aga samas kohas

No ja kui jääbki kümnel katsel 11'st pidurdusmaad 10m jagu puudu, siis on kiirus juba nii väike, et võiks rahulikult pealesõidu värava suunas libiseda ja siis asfaltile naastes veel 50-5kmh pidurdada ning siis jalaga hoogu lükata et värvast välja ikka jõuaks

140-0km/h peaks olema normaalsel autol 70-80m ja 140-40kmh ~65-74m. mis tähendab, et pidurdama peab hakkama enne sirge lõppu, sest kurvi algul on langus, mis on tricky

aga peab pidama saama

Kui harjutada siis saab ehk 140-40 pidurdada ka peale langust
Sellegi poolest, kasutades tuima füüsikat. kui võtta tagant laialt teise käiguga ~20m/s (72kmh) sirgele väljudes ja tagasihoidliku 0.6G'ga pressida, siis 1,75sek hiljem on 30,3m/s (109kmh @ 44,0m), mis on 10m enne seda lauge kurvi algust. Rahulik käiguvahetus kolmandale 0,35s teeb kokku 2,1s (54.6m) - täpselt lauge kurvi alguses. Ja siis 0,4G'ga 1.0s hiljem täpselt peale lauget kurvi on 131kmh/86,9m - ning jätkates
veel 1,2sek 0,4G'ga annab 140.1kmh 38,914m/s 130,730m, mis ongi enam-vähem sirge pikkus.
22m/s algkiirusega 0,75G + 0,45G (I + II) puhul, 0,3sek kv'ga tuleks 130m peal 150kmh. Piki-päeva sõites võib isegi rohkem hoogu saada

0,35G tuli 3. käiguga 1,15bariga raskema masingaga
0,40G peaks tulema korralikult seades 1,4-1,5bariga
0,45G jaoks on vaja 1,63bar ja 1,93bar peaks andma juba 0,50G.
0,45G ja 0,50G vahe on 50hj, mis annab ainult 4kmh ehk 148 vs 152kmh.
Reaalses elus on kõik muidugi keerulisem kui internetis
