Porsche 951 (944 turbo S) 91a; Audiophile

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

üllas eesmärk Marcus :)
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Düno pidi vist küll aiateibaid näitama, vaadates timmermanni supra aega ~12,5 slikiga ja väidetavalt 450hp
Autod ei ole ilmselt ühes kaalus ka, sealt see erinevus tuleb
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Kahju et kiirust ei mõõdetud, selles järgi saaks juba midagi arvutada. Supra on muidugi raskem aga minu 60 jalga oli ELUSITT. samas lõppkiirus spidoka järgi võis olla mingi 210-215, reaalsuses siis seal 200 ligidal.

Max
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Tahho pöördeid ja käiku ei mäleta finishi joonel?

Teades pöördeid, käigu ülekannet, diffri ülekannet ja rehvi mõõtu saab üpris täpselt reaalse lõppkiiruse väljaarvestada.

http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

tean vaid seda et 3 käik oli alati piirajas (180 kmh) ja enne lõppu panin alati neljanda juba.

Paari pilti ka nädalavahetusest, loodan et piltide omanik ei pahanda et need siia üles riputan:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
jannyy
Postitusi: 44
Liitunud: 08.06.2005 13:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jannyy »

Väga kenad pildid!
Kas rehv vastu koopa äärt ei käi näiteks kiirendamisel?
Pildil tundub see vahe olematu.
Jõudu ja jaksu ehitamisel.
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Väike update:

Auto käis norras näitusel, ajal mil sinna ja tagasi söideti, siluti veel cruising map-e, 1200 km reisi keskmine kytusekulu tuli ca 10l/100km kohta, kusjuures keskmine kiirus vöib tulla kuski 105 kmh, s.h on ka ca 50km 250+kmh söite, nii et ma arvan et kyttekulu seisukohalt suht ok.

Mis siis veel, kuna AFR on paigas, tekib röhk märksa varem ja on tekkinud ka olukord kus turbo suudab rohkem röhku tekitada kui mootor füüsiliselt läbi suudab lasta (praeguse seade juures). Kogu värk väljendub "surge" näol mis ca 5000 rpm juures full loadil ilmneb.

Next step: regullitav rihmaratas, selle teen esimese asjana ära
kövemad klapivedrud, long duration cam ja mild head job, jääb aga talve ootama. Siin taga on veel mönikymmend hobust kinni ja mid range torkki saaks ka kövasti juurde + oluliselt parema spoolupi. :D:D:D

max
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Markus, väike täpsustus: long duration on turbo puhul no-no, nuka juures on vaja just suuremat lifti, igasugune overlaping klappide vahel peaks jääma nii väikseks, kui võimalik..... :roll:
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Nii,

Paar väikest asja siis plaanis.

Natuke karmim nukkvöll on leitud, andmed sellised:

Intake opens 1 degree after TDC
Intake closes 49 degrees after BDC
Exhaust opens 47 degrees before BDC
Exhaust closes 1 degrees after TDC
Stock lift: 12 mm intake, 12 mm exhaust

Praeguse nuka andmed:

Intake opens 1 degree after TDC
Intake closes 49 degrees after BDC
Exhaust opens 43 degrees before BDC
Exhaust closes 3 degrees before TDC
Stock lift: 12 mm intake, 11 mm exhaust

Sellest peaks piisama et mid-range parandada, saada parem spoolup ja vabaneda surge-st mis ilmed 5 käiguga full loadil. Kangemaid klapivedrusid esialgu veel vaja ei ole.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Talve tulekuga on mingeid mötteid tekkinud seoses auto värviga, midagi sellist on silme ette jäänud
Pilt

tea, kus selle koodi saaks..

Hmm, VT mehed äkki keegi proovib seda tooni minu auto peal?
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

VT mehi otsi teistes foorumites :-D
muidu ilus värv, kindlasti kenam kui praegune :p
mulle tundub, et Lille e30 on/oli sarnast tooni...
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
UrS4
Postitusi: 6
Liitunud: 24.12.2004 0:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas UrS4 »

Audiophile kirjutas: äkki keegi proovib seda tooni minu auto peal?
aga palun...
Viimati muutis UrS4, 29.09.2005 9:42, muudetud 1 kord kokku.
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Nii

Sai siis soomes dynomas käidud, Hr.Harineni juures isiklikult, väidetavalt on nende dyno yks soome täpsemaid.

Tulemus oli 402hj/550nm väänet@5000 rpm. 1.8 bar-i boosti.

Enne dynole minekut eelmine päev sai autole pandud siis vabalthingava nukk, tänu millele paranes spoolup, oluliselt paremaks sai ka mid range ja top end-i, Tösi dynol ilmnesid paar asja et nimelt oli see ainult natuke kangem nukk tuksi keeranud syyte map-i mida tuli paar kraadi tagasi keerata, tulemus = peaaegu 70 lisahobujöudu. Auto käitumine on väga erinev sellest mis ennem oli, too päev kui veerandmiilil 12.76 sõitsin oli autol veel tavaline nukk, väga rikkalt käis jne. Praegu ärkab turbo oluliselt varem ellu, musta ei aja enam tagant välja, akndad lahti saab ka juba söita jne jne. Eile esimest korda sai ka siduri kärsakat tuntud, ju siis ei ole sellisele väändele enam vastupidav, aga önneks ostsin aasta alguses juba GT2 siduri koos kettaga, nyyd tuleb vaid oodata millal praegune saba annab.

Mis siis veel. WB näitab et alates 4500 pöördest on segu rikas, ehk siis seal on paar Hj peidus. Röhku kannataks ka veel 0.2 bari tösta ehk siis täpselt niipalju kui map sensor kannatab, Reguleeritav nukaratas oleks ka hea, sest ka selle nukaga ilmneb "surge" 5 käiguga söites. Sisselaske kolle pordid natuke avaramaks koos sisselaske kanalitega peas. Kui nyyd veel need viimased asjad ära teha, siis on lootust saada sinna 460-470 hj ja ligemale 600nm torki aga olen praegugi ysna rahul.

Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Täitsa ilusad numbrid arvestades et mootoril endal ei ole muid modifikatsioone tehtud peale selle nuka paigalduse.

Kahju vaid et igasugu kiirendusüritused on nüüdseks läbi - saaks uut 400m aega proovida...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

see pole eriline probleem. Tuleb vaid audiclub-i 1/4 mile tehnika "rentida" ja olemas ;)

Graafikut ka näidatakse?
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Suletud