Mardi püksid

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Kasutaja avatar
K24
Postitusi: 53
Liitunud: 26.05.2006 21:01

Postitus Postitas K24 »

Astrona võiks mõned kiired arvutused teha ja vaadata, kas 125 meetriga saab 65-140 kiirendatud 600HP autoga- eeldame et pidamine on olemas. :)
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

Tundub, et see katsetamine jääb siis järgmisesse aastasse :)
Võiks siis teha kohe turboclubi rajapäeva ja siis saaks testida ka muud, kui tippkirus 140 km/h! Näiteks kasvõi teksapüksi söömine aja peale jne :lol:

Muidugi võiks ka kindlad reeglid enne kokku leppida, kuidas võistlus toimub ja mis tingimustel! Minu arvates võiks Astrona katsetada 140 km/h kuskil 400hpga! Siis oleks see mõõduvõtmine aus igaühe suhtes!
Ise sõitsin see päev rajal ca 320-350 hp ja tagurpidi rada sõites sellise jõuga arvan suht reaalne olevat saada see 140 km/h!
Muidugi ka autot panti ei pane ja pükste söömisel kaasa ei löö ;)
Viimati muutis arne13, 02.11.2009 0:02, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
HoCi
Postitusi: 107
Liitunud: 19.04.2005 13:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas HoCi »

:lol:
Rajapäev oleks teretulnud.
Civic VTi-T
Kasutaja avatar
K24
Postitusi: 53
Liitunud: 26.05.2006 21:01

Postitus Postitas K24 »

Lase veel dragi mehed ringrajale- jagavad raja ~400 meetristeks juppideks ja kukuvad tippkiiruseid mõõtma. :-D
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

RFL kirjutas:
mart154 kirjutas:nõuame splitti :)

Aga mina rääkisin 140kmh-st ikka ringrajasõidu raames. seega igasugu trikid kurvide otsekssõidu ja muuga jäävad ära!

Ütleme siis nii, et 140kmh ja lendstardist ringi aeg alla 1.05.
1.05 peaks talle sõidetav küll olema. Isegi lamellrehvidel peugeott sõitis mul 5sec paremini :-D
Ma võin oma püksid ära süüa, kui sa seal 140 sisse saad Laughing
kohe mitu mitu paari.
-Sellest lausest ikkagi areneb kihlvedu.

Sellest lausest allpool ikkagi areneb kihlvedu.
Olgem nüüd korrektsed. :-D
astrooonamus kirjutas: Ise (vist vähe lahjema) tagaveolisega sain ka külje libisema ~140kmh pealt keskmisel s-sirgel kolmanda käigu lõpus.
Aga noh, lähme Raplasse. Ma võin kõik oma püksid kaasa võtta.

Ja et põnevam oleks, siis Silver sööb siis minu püksid ära, kui 24h jooksul see 140kmh ületatud pole. Iga puuduva kmh eest üks paar? :)

Muidu on mul nagu natuke igav.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
indro
Postitusi: 160
Liitunud: 09.08.2006 15:06
Kontakt:

Postitus Postitas indro »

Viimane kord Raplas sai sõidetud vastupäeva ja 140hj/1240kg bemm saavutas 55.4 ringil 97km/h maks kiiruseks.
Mardi teksadega maiustamist ja Astona sõitmist vaataks isegi :)
Kasutaja avatar
HoCi
Postitusi: 107
Liitunud: 19.04.2005 13:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas HoCi »

Mul oleks ühed teksad pakkuda :lol:
Pilt
Civic VTi-T
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Vaatasin läbi terve hulga erinevate autode ja juhtide Rapla sõitude Racechrono logifaile. Suurim kiirus mida nägin oli minu enda poolt sõidetud 112,2 km/h, see oli rada päripäeva sõites ja selle kiiruse saavutasin raja ääres oleva maja varemete ees. Raja keskel oleva sirge peal oli maksimaalne kiirus vaid 103,7 km/h. Ringiaeg sellest voorust oli 51,09s.

* muidugi, ei minu auto ega ka ükski teine nendest autodest mille logisid ma uurisin ei olnud 600hj aga nad kõik jäid ka rajale peale kiiruse saavutamist.

** ma arvan et 140km/h selliselt et auto jääb rajale ei ole võimalik ka 600hj autoga. Mina saan sõita Rapla rajal maksimaalselt 120m järjest gaas põhjas. Suurem kiirus nõuab ka palju pikemat pidurdusmaad. See aga tähendab et seda osa kus gaas põhjas saab lajatada jääb veelgi vähemaks. Internetist leitud auto pidurdusmaa kalkulaatorid annavad et ceteris paribus on auto kiiruste erinevusel 105km/h vs. 140km/h pidurdusmaa nii palju suurem et sul lihtsalt ei jää enam kiirendamiseks eriti midagi alles sellest alguses mainitud 120-st meetrist. http://www.csgnetwork.com/stopdistcalc.html
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

oleme nõus, et trikke ei tee ja kiirust üritatakse rajal saavutada ning ka kurv ära võtta. Kui Silveriga Raplas sõitmas käisime, siis sõideti ka tagurpidi seal ja minumeelest oli tagurpidi sõites tippkiirus suurem. Kuigi minu rajasõiduoskust võiks kümnepallisüsteemis hinnata 1,5-2, arvan ma, et Silver üritab seda kiirust just tagurpidi sõites peale nõelasilma saavutada.
....
Tuletan meelde, et Silver riskib nii oma auto, kui eluga!
Esiteks RFL pole mu ametlik esindaja :) Küll aga võib ta toetada, kui näiteks on vaja pükse süüa, toob ketsupit vms - Mardile :lol:. Teiseks pole ma millegi peale kihla vedanud - aga seda võiks kaaluda :) Jutt käis ikka vastu-kella (õigetpidi?) ringist - kui olid koonus-tunnelid jalus. Riskin eluga? Et kui Mart pükse ei söö, lastakse mind kohapeal maha?
Teistpidi sõites võiks isegi suurem kiiruse saada, aga üldiselt jääb siis pidurdamine järsku kurvi. Kui see pidurdamine toimuks lähenedes "pealsõidule" - võiks isegi suurema kiiruse saavutada.
Kes käskis tal sellist kinnast välja visata
Keegi pole visanudki, peale Mardi.
mart154 kirjutas:Aga mina rääkisin 140kmh-st ikka ringrajasõidu raames. seega igasugu trikid kurvide otsekssõidu ja muuga jäävad ära!

Ütleme siis nii, et 140kmh ja lendstardist ringi aeg alla 1.05.
1.05 peaks talle sõidetav küll olema. Isegi lamellrehvidel peugeott sõitis mul 5sec paremini :-D
....Ja et põnevam oleks, siis Silver sööb siis minu püksid ära, kui 24h jooksul see 140kmh ületatud pole. Iga puuduva kmh eest üks paar?
Ma ei pakuks välja su pükside söömist ka siis kui lubatud kiiruseks oleks 0kmh. Kõik väited pole alati 100%, see ei puuduta ainult mind. Kui oleksin kohustatud kihla vedama, siis kindluse huvides pakuksin 130-135kmh, sest spidokat ega tahhokat jälgida ei jõudnud, aga kolmandaga (mille panin üldiselt 100-110kmh pealt) sai "mõnda aega" :lol: edasi kiirendatud, ja 100-140kmh peaks võtma 2-3s. Pealegi sellise G all ei tööta kõik tajud päris korrektselt :lol:
Vaatasin läbi terve hulga erinevate autode ja juhtide Rapla sõitude Racechrono logifaile. Suurim kiirus mida nägin oli minu enda poolt sõidetud 112,2 km/h,
kalkulaatorid annavad et ceteris paribus on auto kiiruste erinevusel 105km/h vs. 140km/h pidurdusmaa nii palju suurem et sul lihtsalt ei jää enam kiirendamiseks eriti midagi alles sellest alguses mainitud 120-st meetrist. http://www.csgnetwork.com/stopdistcalc.html
Saad teha Racechrono screenshoti kiireimast tagumise kurvi läbimisest :?: nii, et oleks näha ka kiirused, vähemalt tagumisest kurvist väljumise kiirus üheveolisel 235 toyo'dega või 205'ega 4-veolisel masinal.
Ringrajakogemust mul pole (laupäeval natuke ja siis pühapäeval oli ecc päev) ja põhiviga tunduski olevat kihutamine - pidurdusmaad ei jätnudki. Tunnel-takistustega 2 ringi aeg oli 1:53s pealesõit ja mahasõit ehk 100m lühem aga paigalt stardist. Ilma tunneliteta <1:50 ja kui nädal harjutada või õige juht panna :) siis <1:40.
Me ei saa hästi võrrelda 140kw /1480kg pereautosid ja isegi
280HJ 1480KG võistluskaaluga stock evosid 400-450hj / 1160kg masinaga. Antud nissani kiirendus 1.1-1,3bariga oli rinkarehviga <4.9sajani (~2,3+0,3+2,3s), 1.8-2.0bariga pole mõõtnud, aga ~4s (a la 2.0+0.3+2.0s) vms vastavalt stardile ja pidamisele. Väiksematel kiirustel kaob muidugi võimsuse eelis pidamise taha.

Ausalt öelda, hetkel tundub, et antud teema vms on isegi motiveerivam, kui EMV 3. koha poole püüdlemine vms :)
Saan aru, et Mart ei pakuks seda pükste varianti, kui see katse toimuks kevadel. Kuna autod pole kevadel enam samad mis nad olid sügisel :)

Pükste söömine olenemata nende puhtuseastest on siiski natuke ebatervislik ja soovitaks selle asendada kasti heleda õllega vms.

Pilt
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Astrona kirjutas:BAK-BAK-BAK-BAKAAK!
140kmh olgu kevadel olla, või hakkavad heledad laksud käima!
Keegi polegi arvanud, et sa jätsid liialdamata, kui mainisid 140kmh, kuid nüüdseks on panused suureks läinud ja eesmärk seatud ning midagi pole teha.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Screenshottidega ei viitsi tegeleda aga siin siis mõned kiirused rada vastupäeva sõites ja tagumisest kurvist sirgele kiirendamise alguses:

Sõitja/auto - Madalaim kiirus kurvis - Kiirus millest alates auto oli juba sirge peal ja nina õiges suunas - Suurim saavutatud kiirus sirgel
Lill/E30 M3 - 49,2 - 68,6 - 107,6 (täisslikk 235/35R17)
Kostja/E34 M5 - 47,1 - 62,3 - 108,4 (täisslikk 235 lai)
Valdek/E30 318is - 48,5 - 67,2 - 97,4 (205/50R15 tänavaslikk)
Andres/E30 318is - 48,2 - 65,2 - 98,2 (205/50R15 tänavaslikk)
Silwer/E30 2,8 - 47,0 - 63,1 - 105,9 (täisslikk 235/35R17)

Meil on ka sõitnud neliveolisi autosid, sh. ka Palm oma mõlema autoga aga ma ei viitsi hetkel neid andmeid otsida. Ülaltoodust peaks juba näha olema et auto võimsusel ei ole suurt tähtsust kurvi läbimisel ja ka kiiruste erinevused on tegelikult päris väikesed - 2 korda võimsuse erinevust on tugevalt alla 10% kiiruse erinevust.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Mina võin neid pükse süüa ka peale seda kui sul on valmis ehitatud 800hp nissan ja Schumi ise on aasta otsa sulle trenne andnud! :lol:
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
JustMe
Postitusi: 86
Liitunud: 17.02.2006 23:40

Postitus Postitas JustMe »

Silwer kirjutas:Meil on ka sõitnud neliveolisi autosid, sh. ka Palm oma mõlema autoga aga ma ei viitsi hetkel neid andmeid otsida. Ülaltoodust peaks juba näha olema et auto võimsusel ei ole suurt tähtsust kurvi läbimisel ja ka kiiruste erinevused on tegelikult päris väikesed - 2 korda võimsuse erinevust on tugevalt alla 10% kiiruse erinevust.
Vaatasin 2008 BMW klubi esimesel Rapla rajapäeval sõidetud logisid.
Palm - 112.9 vist slick? - aeg 51.6 - Evo 8
Mina - 111.2 tänavarehviga - aeg 53.5 - Evo 5

Ma ise oleks pakkunud, et ca. 120 venitab seal välja, tundub et eksisin selles ka tugevalt.
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Mis trenne seal vaja anda on, ega ta tervet ringi sõitma pea, lihtsalt raja piires kõige kiirememal lõigul saada 140 ja siis pidurdades raja piiridesse veel jääma, ükskõik kas see on külgees, plokis rataste või üle katuse aga raja peal peab seisma saama. Head ringiaega nii sõita ei saa, et läbid ühe sirge väga kiiresti, sellepärast need m3 jms ei punnitagi üle 100 sest järgmisse kurvi on vaja siseneda "mõistlikult".

Abivahenditest juttu ei olnud, seega astrona võib langevarju paigaldada ja sirge lõppu betoon piirde juhul kui pidama ei saa? :evil:
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
HoCi
Postitusi: 107
Liitunud: 19.04.2005 13:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas HoCi »

Ma oleks isegi sellega nõus :lol:
Civic VTi-T
Suletud