Megasquirt
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Ole parem normaalne inimene ja kasuta 2-e juhtmega PWM tühikäigumootorit ja ongi su mure murtud.
Aga kui sulle ajudekepp meeldib, siis keegi ei keela ka selle hobiga tegeleda.
Aga kui sulle ajudekepp meeldib, siis keegi ei keela ka selle hobiga tegeleda.

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Kas selle on keermega kinnitus või vajab mingit spets pesa? Mingi omegalt pärit anduri ma sain sealt, a see on mõeldud mingisse pessa istuma, tõenaoliselt kuskil lõdviku küljes.Astrona kirjutas: Opel Astra F 1997 2.0 100KW peal oli mul, x20xev, sobib ka x18xev, x22xev ja arvatavasti 1995....2005 Omega, Vectra ja mis iganes, kasvõi vauxhall.
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Olge ikka normaalsed- 50W?! Väike kontrollarvutus teha, siis näeme et 35 oomisel takil hajub umbes 6W, kui talle otse 14V peale anda. Ehk et 5.0W on õige number.KillFrenzy kirjutas:3 juhtmega idle valve juhtmine, ms extra lehe peal skeem kus kirjas et vaja 35-40oomist 50w takki. Kuskil eestis kohapeal ka sellist asja on? Või on äkki mõni muu lahendus asjale?
Minu orikas ISC näiteks on 20oomise takistusega, ehk et maks 1,5A on vool kui täis pinge lajatada. Igasugune jutt 50W takkidest on ulme.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Nagu ma ütlesin, siis 5W max. Muidugi 10 pole paha, jääb ka varu. Aga tegelt pead üldse jälgima, et jutt käib ju konkreetse Bosch-i klapi kohta. Kui midagi muud kasutad, siis ei pruugi samad numbrid kehtida. Nimelt see skeem eeldab, et tolle eeltakisti kaudu antud toide peab suutma selle klapi suletud asendisse tõmmata. Ehk et esiteks peab klapp selleks vajama mitte rohkem kui pool toitepingest, st alla 7v, et taoline lülitus tööle hakkaks. Vastasel korral ei kasutata kogu võimalikku reguleerimisulatust ära.
Seega siis, kuna siin juba mainiti 3 otsalise klapi kasutamise probleemsust, tasuks enne ära kontrollida mida klapp tahab. Ehk siis vähim pinge, millega ta täielikult sulgub on määrav näitaja. Mingi reguleeritava pingega toiteallikaga seda mugav teha. Aga saab ka mingi eeltakisti abil selle kindlaks teha. Ja kui vajalik pinge ületab 7V, siis selline skeem jääb ebapiisavaks. Vaja kas kasutada 2 otsaga klappi, või siis teha vastastakt väljundaste. Ehk et mõlema mähise ette oma jõutransistor mida juhitakse vastandfaasis- kui üks avatud siis teine suletud ja vastupidi. Midagi keerulist seal pole, vaja paar juba nimetatud jõutrantsi ja paar takki õieti kokku ühendada. MS-i olemasolev väiksevõimsuseline väljundtrants peab ka võib olla alles jääma, võltuvalt kas tema sisendile tuleb sobiv signaal jõutrantside tüürimiseks.
Seega siis, kuna siin juba mainiti 3 otsalise klapi kasutamise probleemsust, tasuks enne ära kontrollida mida klapp tahab. Ehk siis vähim pinge, millega ta täielikult sulgub on määrav näitaja. Mingi reguleeritava pingega toiteallikaga seda mugav teha. Aga saab ka mingi eeltakisti abil selle kindlaks teha. Ja kui vajalik pinge ületab 7V, siis selline skeem jääb ebapiisavaks. Vaja kas kasutada 2 otsaga klappi, või siis teha vastastakt väljundaste. Ehk et mõlema mähise ette oma jõutransistor mida juhitakse vastandfaasis- kui üks avatud siis teine suletud ja vastupidi. Midagi keerulist seal pole, vaja paar juba nimetatud jõutrantsi ja paar takki õieti kokku ühendada. MS-i olemasolev väiksevõimsuseline väljundtrants peab ka võib olla alles jääma, võltuvalt kas tema sisendile tuleb sobiv signaal jõutrantside tüürimiseks.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Mõõtsin mähise takistuse ära 23.6 oomi, ehk siis 0.58A, plaadil olev transitor kannatab 0.8A.
Kui sooja mootoriga juhtmed lahti ühendada on pöördeid 1500, lastes 7V kinnitõmbavale mähisele kukuvad 600 peale.
Proovin esialgu seda juhtida nagu 2 juhtmelist klappi, kui külmalt käima ei jää eks hoian siis gaasi peal
Kui sooja mootoriga juhtmed lahti ühendada on pöördeid 1500, lastes 7V kinnitõmbavale mähisele kukuvad 600 peale.
Proovin esialgu seda juhtida nagu 2 juhtmelist klappi, kui külmalt käima ei jää eks hoian siis gaasi peal

Nende andmete põhjal paisatb et saad üsna lihtsalt läbi. Et mähisele 7V saada, tuleb võtta mähise takistusega võrdne eeltakisti. Ehk siis 24 oomi, mis on lähim standardväärtus. Ja vajalik võimsus P=U2/R, ehk siis 7*7/24=2W. Võtad 5W-se ja on veel pikalt varu. Isegi juhttrantsi ei pea asendama. Lihtsalt sulgeva mähise otsa permanentselt see takk ja avava otale juhtsignaal. Peakski töötama.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Leidsin varudest 15oomise 5w ja 10oomise 2w, need järjestikku peaks käima küll, siin hiiumaal poes selliseid asju ei müüda, ja ei viitsi sõpru ka ühe takisti pärast tüüdata.
Olemas opeli 2 juhtmega klapp ka, aga siis on vaja miski uus kinnitus sinna leiutada, sest kui praegune klapp eemaldada siis jääb kollese auk.
Olemas opeli 2 juhtmega klapp ka, aga siis on vaja miski uus kinnitus sinna leiutada, sest kui praegune klapp eemaldada siis jääb kollese auk.
Ega sellise skeemi korral polegi ju kolmese kasutamises midagi keerulisemat kui see sama lisanduv takk. Ja kui klapi vahetamisega niikuinii lisatöö kaasneb, siis arvan et võiks enne kolmest proovida küll. Ja kui kasutad mitut takistit jadamisi, siis jaguneb vajalik võimsus nende vahel ära võrdeliselt takistusega. Saad et 1,2W ja 0,8W on hajuvad võimsused. Kuna nad on pidevalt taga, siis vähemal 2W-sed võiks jah mõlemad olla.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D