parempoolse rooli ümberehitamine vasakule???
parempoolse rooli ümberehitamine vasakule???
olen kuulnud, et eestis seda tehtud mõningate japsidega ja nüüd soovikski võimalikult palju infi sellekohta kas seda tööd ise tehes ka auto kuidagi ark-s arvele on võimalik võtta v peab seda tõesti kõike laskma esinduses teha ja mingi tõendiga siis alles arki???????????????????????????????????
ette tänadeas...
ette tänadeas...
asi selles, et soovin inglismaalt mingisuguse euro auto tuua aga rool ju valel pool ja ark-ist küsides vastati, et oioi ise ümber ehitades siis peab mingi eksperdiisi tegema ja tõenäoliselt ei lähe sealt läbi ja ainult siis kui seda esinduses lased teha, sest sealt saab ka garantii jne. aga kui tõesti keegi on ise ümber ehitanud ja arvele ka võtta saanud siis sooviks teada kuidas, mis jne. on see kusagil vin-is v paberites üldse kirjas mis pool see rool just on?
Saatsin sulle PS-i infoga.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kus kohast pärineb selline info ? Uunikumid, postiautod, elamistingimustega välismaal ja pärandiga varjandid välja arvatud, siis ikka päris niisama ei saa küll.stif kirjutas:Nüüd saab autosid arvele võtta parempoolse rooliga ka ainult esituled tuleb ära vahetada.
Mul 1 sõber ehitas kunagi passati ise ümber ja võttis arvele ka ark-is ei küsinud keegi midagi.
Madis Toyota Celica ST185 & ST205 Gt-Fourid & SW22 MR2 Turbo (lhd)
ei tea küll, tuttav läks JDM preludega millel parempoolne rool ARK'i ja regati tema nimele pole tal ei võõra maaga ega ka postiga midagi pistmist, peale viimast liiklusseaduse muudatust võib igaüks enda nimele valepoolerooliga auto regada, Vaja vaid tüübikinnitust ja ongi kõik. kui on juba selline eestis arvel siis pole ju tüübikinnitustki enam vaja.
See on tegelikult meie suure Euroliidu direktiiv mis ületab mei banaanivabariigi oma. Seal kirjas et igas Euroliidus arvel oleva auto peab saama arvele võtta ka teistes Euroliidu riikides. Ainuke asi on tulede vahetus kuna muidu pimestad lihtsalt vastutulejaid ning ise teepervele üldse ei näe.
Selle tõestuseks oli kunagi üks Range Roveri juhtum mille ARK kohtus kaotas.
Selle tõestuseks oli kunagi üks Range Roveri juhtum mille ARK kohtus kaotas.
http://www.mazdasgarage.com/foorum/" onclick="window.open(this.href);return false; Mazda autofoorum
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Täpselt, aga Jaapanist toodud auto tuleb kõigepealt UK-s arvele võtta koos üksiktüübikinnitusega ning alles seejärel Eestisse tuua ja ümber regada + tuled.MazdaGTI kirjutas:See on tegelikult meie suure Euroliidu direktiiv mis ületab mei banaanivabariigi oma. Seal kirjas et igas Euroliidus arvel oleva auto peab saama arvele võtta ka teistes Euroliidu riikides. Ainuke asi on tulede vahetus kuna muidu pimestad lihtsalt vastutulejaid ning ise teepervele üldse ei näe.
Selle tõestuseks oli kunagi üks Range Roveri juhtum mille ARK kohtus kaotas.
Otse seda ikkagi arvele ei saa.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Seda ma polegi väitnud et väljasppolt EL-i saab otse arvele. Samas on hakanud ilmuma UK müügiportaalidesse hulgim JDM masinaid mis ka seal registrisse võetud ning ka hind pole midagi kosmilist et peaks auto ümber ehitamise või siis UK-s arvele võtmisega tõmblema hakkama ning kindlasti auto otse Jaapanist tooma.
http://www.mazdasgarage.com/foorum/" onclick="window.open(this.href);return false; Mazda autofoorum
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17