Millise surveaste kasuks otsustada
et siis kui karp karpale ümber teha, siis rõhk süsteemis ja rõhk ujukikambris ühtlustuvad? kas siis karpal on endal juba ujukikambril selline nö tuulutusava? googles kuskil oli mainitud, et ujukikambrile tuleks panna üks toruke juurde ja sinna voolik jne jne jne.
Renault Clio RN 1.2 1991. tean et pole vaeva väärt, aga siiski esimene auto.
aa, meenus just, karpal peaks olema ju selline toru, kust üleligne bens välja jookseb, et mootorit üle ei uputaks. vähemalt rollu karpadel on. niiet pm rõhk saab ühtlustatud selle torukese kaudu.
mul on tunne et peaks vähem küsima ja rohkem mõtlema
mul on tunne et peaks vähem küsima ja rohkem mõtlema

Renault Clio RN 1.2 1991. tean et pole vaeva väärt, aga siiski esimene auto.
karpal ei ole tagasivoolu, karpal on nõelklapp ja ujuk. see üleujutustoru( kui see auto karpal on) on selleks juhuks, kui nõelklapp ei sulgu korralikultMiq kirjutas:kütuse tagasivool peaks niiehknaa olema, kas siis paaki või pumba ette
Renault Clio RN 1.2 1991. tean et pole vaeva väärt, aga siiski esimene auto.
ei ole tallinnasse niipea asja kahjuks. aga ehk oskad täpsemalt sellest karpast rääkida, et kuidas mingit karpat läbipuhumiseks kohandada. õnneks ei ole veel uisapäisa karpat ära ostnud, niisiis tuleks valida selline seeriaauto karpa,mida on saada odavalt ja mida annab kohandada samasuguseksKaarel kirjutas:kui sul tallinnasse asja on siis võin sulle käega katsumiseks anda läbipuhutavat karpat.
on tagasivool olemas,aga mitte karpa sees vaid toru juures mis kinnitub karpa külge.
Renault Clio RN 1.2 1991. tean et pole vaeva väärt, aga siiski esimene auto.
ega see juhuslikult reanult r5 turbo karpa ei ole? müügist pole huvitatud?Kaarel kirjutas:võin millalgi mingi fotosüüdistuse sellest karpast teha.mul on originaalis juba läbipuhke karpa.ei oska soovitada kuidas tavalisest karpast efektiivselt sellist asja teha.
Renault Clio RN 1.2 1991. tean et pole vaeva väärt, aga siiski esimene auto.
daihatsu charade 1.0turboomrek kirjutas:ega see juhuslikult reanult r5 turbo karpa ei ole? müügist pole huvitatud?Kaarel kirjutas:võin millalgi mingi fotosüüdistuse sellest karpast teha.mul on originaalis juba läbipuhke karpa.ei oska soovitada kuidas tavalisest karpast efektiivselt sellist asja teha.
upin teemat natuke, nimelt nüüd on clio ehitus juba edasi arenenud nii palju, et ostsin korralikuma kerega sama clio :D . turbo on olemas, nagu eelnevalt mainitud Garret T3. kolvid lähevad kohekohe treipinki, nüüd siis ongi see viimane otsustamine, kui palju surveastet alla lasta 9,25:1 pealt, ise mõtlen 8:1 peale ajada, aga nägin ka turbotatud masinat millel oli 7:1, ja sai stock sisuga sõita ulmeliste rõhkudega, mootor oli 3.0 chevy van-i oma. eks ma tahaks turboga ikka head tõmmet, seega oleks nii madala surveastme poolt, kuid( jutu iva) ma kardan et kui et enne turbo saabumist ( alla 4000 pöörde) ei ole mingit jõudu. niigi on originaalis ainult 44kw, kui ma surveastme nii palju alla lasen, ei kujuta ette mis kw mul alles jäävad. mingid soovitused ja prognoosid oleks oodatud
http://www.youtube.com/user/GreatDepres ... 6klErTRqHA lugege mis kütusega ta veel sõdab
http://www.youtube.com/user/GreatDepres ... 6klErTRqHA lugege mis kütusega ta veel sõdab
Renault Clio RN 1.2 1991. tean et pole vaeva väärt, aga siiski esimene auto.