M: GT28R (GT2560R) müüdud

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

M: GT28R (GT2560R) müüdud

Postitus Postitas zoom1 »

Garret GT2560R Ball Bearing 330hp

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 6541_1.htm

Minu käes paar tuhat km sõitnud.

Lisaks metall rüüga õli/vee voolikud, külma osa sisendflants 60mm ja outlet pipe rv. 3 tolli 2x lambda sisend wb jaoks. Kogu kupatus, et paigaldada 200sx´le.

Kokku 6000.-
Turbo 5500.-

5064832 Margus
Viimati muutis zoom1, 01.11.2009 21:38, muudetud 2 korda kokku.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

up.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
kivimugi
Postitusi: 452
Liitunud: 01.06.2007 14:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kivimugi »

huvitav kui ma tahaks oma 3.5l r6 reaalselt mingi 350 hp siis see turbo sobiks hästi?
spooliks üli madalalt vähemalt :)
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kus ta siis sobib. Esiteks selle turbo ametlik lagi on 330hp, ok veidi ehk kõigub aga
kuum osa on nii väike, et 4000rpm 3.5l juures sureb asi ära ilmselt.
See siiski 1.8-2.0 mootorile mõeldud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
kivimugi
Postitusi: 452
Liitunud: 01.06.2007 14:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kivimugi »

Mihkel kirjutas:Kus ta siis sobib. Esiteks selle turbo ametlik lagi on 330hp, ok veidi ehk kõigub aga
kuum osa on nii väike, et 4000rpm 3.5l juures sureb asi ära ilmselt.
See siiski 1.8-2.0 mootorile mõeldud.
selge.
sain haritud veidi jälle :)
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Ametlikult on see mõeldud 1,8 - 2,5l mis varieerub veidi siia sinna. RFL autos puhus selline turbo üle 350hp.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

zoom1 kirjutas:Ametlikult on see mõeldud 1,8 - 2,5l mis varieerub veidi siia sinna. RFL autos puhus selline turbo üle 350hp.
325hj @1,7 bar Dynomaxi düno rattast.
Pilt
1,7bari oli 4300rpm peal, mis andis 480Nm ja lõpus vajus 1,3 bari peale.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

CA18DET best et 11.1s 205kmh
635Driver
Postitusi: 403
Liitunud: 27.09.2009 10:18
Asukoht: Tln Vilj

heips

Postitus Postitas 635Driver »

Karvane käsi võttis ära ;)
Sõbra DATSUN ka vaja nobedamalt liikuma saada :)
kolleeg
Postitusi: 94
Liitunud: 30.01.2005 17:53

Postitus Postitas kolleeg »

et siis myydyd?
635Driver
Postitusi: 403
Liitunud: 27.09.2009 10:18
Asukoht: Tln Vilj

hmnjhe

Postitus Postitas 635Driver »

hetkel jah sõber bronnis 30ndani ja võib öelda et müüdud. ;)
kolleeg
Postitusi: 94
Liitunud: 30.01.2005 17:53

Postitus Postitas kolleeg »

ok kui peaks ikka alles j22ma, siis anna teada.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Müüdud ta saigi.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Vasta