Uute Subarute nelikvedu
Uute Subarute nelikvedu
Vaatasin uute Subarute spec listi ja minu üllatuseks kasutatakse keskdifrina viskot (va STI). Visko keskdifriga asjad minu teada püsiva nelikveo alla ei lähe või ma eksin?
http://en.wikipedia.org/wiki/Limited_sl ... al#Viscous
http://www.subaru.ee/09impreza_spec.html
http://www.subaru.ee/09impreza_awd.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Limited_sl ... al#Viscous
http://www.subaru.ee/09impreza_spec.html
http://www.subaru.ee/09impreza_awd.html
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Oleneb, kui tihke ta on. Kui muidu on 50% libisemine n.ö. tugev eelpinge, ja kiiruste erinedes, veaks 100%, siis polegi nii hull ju. Aga noh kurvis veoskeemi muutumine, võib sõidu huvitavaks teha. Ise asi on muidugi see, kui kaua ta siis hoiab. Ma saan aru, et kui korra on juba taha haakinud siis ta naljalt lahti haakima ei hakka - kuni jahtub. Kui ta peale 1. järsumat gaasivajutust libisemise kaotab poleks ju viga. Ah ega mina kah ei tea, suht mõtetu teksttonny kirjutas:Siis on juba lootusetult hiljaAstrona kirjutas:kuni tekib kiiruste erinevus (tekib hõõrdumine, õli läheb paksuks, poob kinni) - just siis kui vaja veavad mõlemad.

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
viivitust on ikka omajagu! misajast soojenedes õli paksemaks läheb?Astrona kirjutas:(tekib hõõrdumine, õli läheb paksuks, poob kinni) - just siis kui vaja veavad mõlemad.
üldjuhul on viskodega nii, et kui üle kuumeneb, läheb õli vedelaks ja
visko töö efektiivsus langeb rängalt.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
IMO on päris mitmel autotootjal keskdiffris viscolukk.
Esimesena tuleb meelde E30 IX ja ka Vectra A 4x4 peaks viscolukuga olema.
Esimesena tuleb meelde E30 IX ja ka Vectra A 4x4 peaks viscolukuga olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
lisaks ka vw syncro. ma ei usu et linnasõidul sellest suurt vahet on kumb sul seal vahekastis on
Viimati muutis Mardo, 20.10.2009 16:05, muudetud 1 kord kokku.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Nu võibolla läheb ka viskoõli vedelamaks, pead ei anna, aga soojenedes asjad paisuvad - võibolla on seal kinnine "ruum", mis tõttu paisumise tõttu rõhk kasvab. Viskovent ju meil justnimelt soojenedes tõmbab kinni, lõpetab libisemise ja hakkab vedama.Mardo kirjutas:viivitust on ikka omajagu! misajast soojenedes õli paksemaks läheb?Astrona kirjutas:(tekib hõõrdumine, õli läheb paksuks, poob kinni) - just siis kui vaja veavad mõlemad.
üldjuhul on viskodega nii, et kui üle kuumeneb, läheb õli vedelaks ja
visko töö efektiivsus langeb rängalt.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
http://www.the-crankshaft.info/2009/09/ ... ntial.html
siit leiab niimõndagi head lugemist LSD diffrite kohta
siit leiab niimõndagi head lugemist LSD diffrite kohta
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Kaheotsaga asi - kui ta paugust mõlemad sillad taha haagib on uue käigukasti tellimiseks lootusetult hiljaks jäädudtonny kirjutas:Siis on juba lootusetult hiljaAstrona kirjutas:kuni tekib kiiruste erinevus (tekib hõõrdumine, õli läheb paksuks, poob kinni) - just siis kui vaja veavad mõlemad.

EDIT: No täpselt sama jutt, mis ma oletasinMardo kirjutas:http://www.the-crankshaft.info/2009/09/differential.html
siit leiab niimõndagi head lugemist LSD diffrite kohta


Viimati muutis Astrona, 20.10.2009 16:55, muudetud 1 kord kokku.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Väga palju erinevad arvamusi, huvitav kohe lugeda.
Niipalju kui mina aru olen saanud -
Pidevalt veavad kõik neli ratast, läbi tavalise avatud difri. Parallelselt sellega ka see visco-süsteem. Seda 'viscous coupling'-ut võib ette kujutada kui ühenduslüli esi ja tagasilla vahel - tavaoludes, kui ei libise midagi, saab tavaline differ jaotamisega hakkama ja kõik ok. Kui aga tekib erinevus taga ja esisilla vahel, siis ka selles 'viscous coupling'us keerleb üks pool kiiremini kui teine, tekib hõõrdumine, vedelik kivistub ja ühtlustab pöörlemiskiiruste erinevused, ühtlustades ka erinevused taga ja esirataste pöörlemiskiirustes! See 'viscous coupling' on nagu mitme kettaga sidur, palju aukudega kettaid üksteise ligi, ketaste vahel mingi mõgin. Kui kettad hakkavad üksteisest erineva kiirusega põõrlema, tekib hõõrdumine, mõgin kuumeneb ning jäigastub ja ühendab kettad omavahel jäigalt, samastades ka põõrlemiskiirused ühelt ja teiselt poolt, mis esialgselt selle protsessi esile kutsusidki.
Ma ei oska eriti seletada ja ei ole seda süsteemi oma käega katsunud, aga nii ma sellest aru saan, äkki on midagigi sellest abi!
Golf synro(ka Audi A3, S3 ja TT) puhul on hoopis teine asi, seal jagab 'viscous coupling' veojõudu tagaratastele ainult siis, kui esirattad libisevad!
Selle variandi puhul, millest siin juttu, veavad kõik rattad pidevalt ja 'viscous coupling' hakkab tegutsema kui vaja ühtlustada veojõudu esi-ja tagasilla vahel!
See visco variant on väga levinud, nagu mainitud Subaru Imprezadel (v.a. STi), ka Mitsubishi Galant GSX, VR-4, Evod, 3000GT, DSMid jpm. STil ja Audi Quattrotel on torsen süsteem, mis on parem.
Vahe on nüüd selles, kui suur peab erinevus olema, enne kui visco süsteem käivitub. Kuulu järgi pidi Mitsudel selles tunduvalt suurem eelis olema Subarute ees, lähemalt arvudes ei oska rääkida, ei mäleta enam.
Lugemist: http://www.rallycars.com/Cars/4wd_turbo_cars.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Viscous_coupling_unit
Henry
Niipalju kui mina aru olen saanud -
Pidevalt veavad kõik neli ratast, läbi tavalise avatud difri. Parallelselt sellega ka see visco-süsteem. Seda 'viscous coupling'-ut võib ette kujutada kui ühenduslüli esi ja tagasilla vahel - tavaoludes, kui ei libise midagi, saab tavaline differ jaotamisega hakkama ja kõik ok. Kui aga tekib erinevus taga ja esisilla vahel, siis ka selles 'viscous coupling'us keerleb üks pool kiiremini kui teine, tekib hõõrdumine, vedelik kivistub ja ühtlustab pöörlemiskiiruste erinevused, ühtlustades ka erinevused taga ja esirataste pöörlemiskiirustes! See 'viscous coupling' on nagu mitme kettaga sidur, palju aukudega kettaid üksteise ligi, ketaste vahel mingi mõgin. Kui kettad hakkavad üksteisest erineva kiirusega põõrlema, tekib hõõrdumine, mõgin kuumeneb ning jäigastub ja ühendab kettad omavahel jäigalt, samastades ka põõrlemiskiirused ühelt ja teiselt poolt, mis esialgselt selle protsessi esile kutsusidki.
Ma ei oska eriti seletada ja ei ole seda süsteemi oma käega katsunud, aga nii ma sellest aru saan, äkki on midagigi sellest abi!
Golf synro(ka Audi A3, S3 ja TT) puhul on hoopis teine asi, seal jagab 'viscous coupling' veojõudu tagaratastele ainult siis, kui esirattad libisevad!
Selle variandi puhul, millest siin juttu, veavad kõik rattad pidevalt ja 'viscous coupling' hakkab tegutsema kui vaja ühtlustada veojõudu esi-ja tagasilla vahel!
See visco variant on väga levinud, nagu mainitud Subaru Imprezadel (v.a. STi), ka Mitsubishi Galant GSX, VR-4, Evod, 3000GT, DSMid jpm. STil ja Audi Quattrotel on torsen süsteem, mis on parem.
Vahe on nüüd selles, kui suur peab erinevus olema, enne kui visco süsteem käivitub. Kuulu järgi pidi Mitsudel selles tunduvalt suurem eelis olema Subarute ees, lähemalt arvudes ei oska rääkida, ei mäleta enam.
Lugemist: http://www.rallycars.com/Cars/4wd_turbo_cars.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Viscous_coupling_unit
Henry
Porsche nelikveosüsteem kasutab ka viskosidurit, ei saa öelda, et oleks kohmakas, kehva töökindlusega või teeks auto aeglaseks.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Visko teema on rohkem selline vaese mehe aegunud lahendus mille populaarsus oli tipus mitukümend head aastat tagasi. Vedeliku kuumaks ajamine võtab üldjuhul aega ning see kuumus ei teki tühjast õhust vaid võetakse ikka ära sellelt jõult mis peaks minema auto edasi liigutamiseks. Viskot koormates tekib märkimisväärne kuumenemine, seega on vaja miskit tõsist jahutusradiaatorit diffri jaoks. Kuumusega kaasneb omakorda suurenenud kulumine. Torsen tüüpi diffril näiteks pole ühtegi sellist miinust.
Esi- ja tagasilla vahel on tõesti visko palju parem kui mitte midagi ja usun see sõlm ei saa tava autol teab mis suurt koormust, seega väga ei imesta miks asi just selles sõlmes suhteliselt populaarne veel on. Samas Nissani otsus uue 370z tagasilda visko toppida tundub mulle sulaselge rumalusena. Eks Quaife, Kaaz jms aftermarket jubinate tootjad jälle muidugi rõõmustavad.
Tänapäeva tipptootjate viskod on kindlasti paremad aga oma tööpõhimõtelt on tegu ebaefektiivse jõu jaotamisega, mis autode CO2 põhise maksustamise ajastul kaua kesta ei saa.
Esi- ja tagasilla vahel on tõesti visko palju parem kui mitte midagi ja usun see sõlm ei saa tava autol teab mis suurt koormust, seega väga ei imesta miks asi just selles sõlmes suhteliselt populaarne veel on. Samas Nissani otsus uue 370z tagasilda visko toppida tundub mulle sulaselge rumalusena. Eks Quaife, Kaaz jms aftermarket jubinate tootjad jälle muidugi rõõmustavad.
Tänapäeva tipptootjate viskod on kindlasti paremad aga oma tööpõhimõtelt on tegu ebaefektiivse jõu jaotamisega, mis autode CO2 põhise maksustamise ajastul kaua kesta ei saa.
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Minul on ka kasutusel visko ja just eelarve pärast, kuid lukustub väga hästi ka dragi slikkidega kohe stardis, kuigi tegemist on teise auto originaaliga ja aastaidki tal kõvasti seljataga.Ultron kirjutas:Visko teema on rohkem selline vaese mehe aegunud lahendus mille populaarsus oli tipus mitukümend head aastat tagasi. Vedeliku kuumaks ajamine võtab üldjuhul aega ning see kuumus ei teki tühjast õhust vaid võetakse ikka ära sellelt jõult mis peaks minema auto edasi liigutamiseks. Viskot koormates tekib märkimisväärne kuumenemine, seega on vaja miskit tõsist jahutusradiaatorit diffri jaoks. Kuumusega kaasneb omakorda suurenenud kulumine. Torsen tüüpi diffril näiteks pole ühtegi sellist miinust.
Esi- ja tagasilla vahel on tõesti visko palju parem kui mitte midagi ja usun see sõlm ei saa tava autol teab mis suurt koormust, seega väga ei imesta miks asi just selles sõlmes suhteliselt populaarne veel on. Samas Nissani otsus uue 370z tagasilda visko toppida tundub mulle sulaselge rumalusena. Eks Quaife, Kaaz jms aftermarket jubinate tootjad jälle muidugi rõõmustavad.
Tänapäeva tipptootjate viskod on kindlasti paremad aga oma tööpõhimõtelt on tegu ebaefektiivse jõu jaotamisega, mis autode CO2 põhise maksustamise ajastul kaua kesta ei saa.
Väidetavalt siiski just Torsen kuumeneb suurel koormamisel enim, võrreldes muude LSD tüüpidega.Ultron kirjutas: Viskot koormates tekib märkimisväärne kuumenemine, seega on vaja miskit tõsist jahutusradiaatorit diffri jaoks. Kuumusega kaasneb omakorda suurenenud kulumine. Torsen tüüpi diffril näiteks pole ühtegi sellist miinust.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D