Mootori täppis-mõõtmine
Mootori täppis-mõõtmine
Tõstaks siis jututeemaks mootori täppis mõõtmise ja kulumiste määramise. Teatavasti on vaja mootori ehitamisel olla kindel tema vastupidavuses. Äkki keegi tegijamatest viitsib kirja panna põhilised mõõtevahendid ja meetodid millega mootorite erinevaid kulumisi ja tolerantse määrata.
Välismikromeetrid, sisemikromeetrid, lehtkaliibrid ja Plasti-Gage ei tee ka paha.
Üldiselt lihtsam on külastada oma ala proffe, kuna korralikud mõõteseadmed maksavad ühe korraliku mootori hinna.
Eeldan, et sa ei kavatse mootoreid igapäevaselt remontima hakata.
Võtad ploki, kolvid ja väntvõlli kätte ning külastad mõnda mootoritöökoda.
Rõngavahesid saad ka kodus testida, kuna korralik lehtkaliiber ei ole väga kallis.
Tegelikult on neid tolerantse mida peaks jälgima nii palju ja nende ideaalne jälgimine võib osutuda kulukaks, kuna ka kinnitusvahendeid peab siis 2 komplekti soetama.
Paljusid asju saab ka silmaga hinnata, kui tükid varem sõitvast mootorist tulnud.
Lisaks vaid mõõteseadmetest ei piisa, õigesti mõõta peab ka oskama.
Mina isiklikult arvan, et ~80% eestis koostatud mootorites lähevad kokku vaid silma järgi hinnates.
Et mootorit by-the-book remontida peaks enamus juhtudel ka uued kolvid soetama (kuna kulumine on üle ametlikult lubatu) aga vaevalt paljud raatsivad seda väljaminekut teha.
Siit tekibki küsimus, et kui sul juba üks kõige sügavamatest asjadest on nö. mõõdust väljas, kas siis on väga suur mõte ajada muid mõõte sajandiku täpsusega taga?
Mina leian, et üks tilk tõrva meepotis rikub kogu selle sisu.
Üldiselt lihtsam on külastada oma ala proffe, kuna korralikud mõõteseadmed maksavad ühe korraliku mootori hinna.
Eeldan, et sa ei kavatse mootoreid igapäevaselt remontima hakata.
Võtad ploki, kolvid ja väntvõlli kätte ning külastad mõnda mootoritöökoda.
Rõngavahesid saad ka kodus testida, kuna korralik lehtkaliiber ei ole väga kallis.
Tegelikult on neid tolerantse mida peaks jälgima nii palju ja nende ideaalne jälgimine võib osutuda kulukaks, kuna ka kinnitusvahendeid peab siis 2 komplekti soetama.
Paljusid asju saab ka silmaga hinnata, kui tükid varem sõitvast mootorist tulnud.
Lisaks vaid mõõteseadmetest ei piisa, õigesti mõõta peab ka oskama.
Mina isiklikult arvan, et ~80% eestis koostatud mootorites lähevad kokku vaid silma järgi hinnates.
Et mootorit by-the-book remontida peaks enamus juhtudel ka uued kolvid soetama (kuna kulumine on üle ametlikult lubatu) aga vaevalt paljud raatsivad seda väljaminekut teha.
Siit tekibki küsimus, et kui sul juba üks kõige sügavamatest asjadest on nö. mõõdust väljas, kas siis on väga suur mõte ajada muid mõõte sajandiku täpsusega taga?
Mina leian, et üks tilk tõrva meepotis rikub kogu selle sisu.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Endal on olemas välimikromeetrid 0-75mm vahemikus, nendega saab enamuste väntvõllide, nukkade jms kulumist mõõta. Muretsetud ka kell millega nt. väntvõlli sirgust mõõta. Vaja on veel sisediameetri mõõtmiseks vajalikke vahendeid ja siis võiks olla suht hea. Hetkel on need laenatud vastavalt vajadusele.
Usun, et enamustes auto manuaalides on kirjas vastavad mõõteriistad ja kuidas nendega mõõta, nissani omas nt. on.
Veidi loogiliselt mõelda, siis saab mõõtmisega hakkama küll, ei pea just olema asjatundjat kõrval kes kõik ette taha ära näitaks, lisaks on mõõtmispunktid manuaalides kindlasti kirjas.
Usun, et enamustes auto manuaalides on kirjas vastavad mõõteriistad ja kuidas nendega mõõta, nissani omas nt. on.
Veidi loogiliselt mõelda, siis saab mõõtmisega hakkama küll, ei pea just olema asjatundjat kõrval kes kõik ette taha ära näitaks, lisaks on mõõtmispunktid manuaalides kindlasti kirjas.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kõigile mootoritele ei ole manuale nii kergelt võtta kui all-mighty CA18DET-ile.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 101
- Liitunud: 11.06.2009 12:52
Just. Tundub, et insenerid on ette näinud tihedat remontimise vajadustMihkel kirjutas:Kõigile mootoritele ei ole manuale nii kergelt võtta kui all-mighty CA18DET-ile.

(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Naljavend. Kui mingi suva mootor kah samu kilowatt-tunde näeks, siis ei saakski teda enam taastada.Carshop.ee kirjutas:Just. Tundub, et insenerid on ette näinud tihedat remontimise vajadustMihkel kirjutas:Kõigile mootoritele ei ole manuale nii kergelt võtta kui all-mighty CA18DET-ile.
IMO ei liigu CA manuale eriti, kui just netist ei telli - netis olen näinud aint ühte - seda vigaselt sisse skännitud varianti.
Arvan, et seda CA manuali võib kasutada ka mõne muu masina mõõtmisteks, ainult et numbrid on teised

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Novot aga paraku numbrid ongi need kõige olulisemad asjad seal manualis.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
32mb pdfina olemas s13 manual, kel huvi see küsib
muidu veel Autodata ja Haynesi manualid head kohad tehnilise info ammutamiseks
muidu veel Autodata ja Haynesi manualid head kohad tehnilise info ammutamiseks
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Autodatast mina küll tolerantse veel leidnud pole.
Sealt on hea mootorijuppide pingutusmomente vaadata.
VW ETKA on üldse varuosakataloog, samuti peaks OPEL-i EPC olema varuosakataloog.
Neis ei ole midagi tolerantside kohta.
Sealt on hea mootorijuppide pingutusmomente vaadata.
VW ETKA on üldse varuosakataloog, samuti peaks OPEL-i EPC olema varuosakataloog.
Neis ei ole midagi tolerantside kohta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.