TURBOMOOTOR VABALTHINGAVAKS
TURBOMOOTOR VABALTHINGAVAKS
selline küsimus siis et palju tuleb ringi teha et turbomootor vabalthingavaks teha .tegu mb vito 110 2,3 td
Re: TURBOMOOTOR VABALTHINGAVAKS
uus kollektor või siis turbo seest tühjaksudmurd kirjutas:selline küsimus siis et palju tuleb ringi teha et turbomootor vabalthingavaks teha .tegu mb vito 110 2,3 td

vito kaotab jah umbes poole, enda vitol sai turbo ribadeks lastud ja kohe tunda võimsuse kadu.
Kõige lihtsam varjant, et turbol kuuma osa eraldi küljest ja selle kohapeale kus muidu kuum osa turbo kesk osa küge kinnitub plaat ette. ise tegin nii ajutiselt, kuid siis see jama, et ega ta tegelikult korralikult enam ei käi ja üle 3000 rpm pöörded ei lähe. Muidu mul oli CDI kah.
Kõige lihtsam varjant, et turbol kuuma osa eraldi küljest ja selle kohapeale kus muidu kuum osa turbo kesk osa küge kinnitub plaat ette. ise tegin nii ajutiselt, kuid siis see jama, et ega ta tegelikult korralikult enam ei käi ja üle 3000 rpm pöörded ei lähe. Muidu mul oli CDI kah.
Jutt õige! omal nahal kogenud, kui turbot enam taga polnud. Ei liigu kohe mitte. esimese ja teise käiguga on enamvähem aga ylejäänutega võidki jääda hoogu koguma. minu 66kw jäi heal juhul 20kw alles.stif kirjutas:Kui turbo ära võtad siis ei liigu auto enam edasi ja jube masendav on sellisega sõita käi parem jala.
VW Vento 1.9 TDI 66kw