Arvamus kolbide suhtes - Kolbenschmidt

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
GhostRider
Postitusi: 21
Liitunud: 16.04.2006 22:16
Asukoht: Tallinn

Arvamus kolbide suhtes - Kolbenschmidt

Postitus Postitas GhostRider »

Tere.
Pakkuti suht mõistliku hinnaga kolbe firmalt - Kolbenschmidt
Kuna pole väga kuulnud nendest midagi siis ehk oskab keegi mida komenteerida nende vastupidavusest, võrreldes teiste tootjatega nagu Wiseco,Mahle.
Alpina
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui sa KolbenSchmidt-ist midagi kuulnud pole, siis pole sa ka mootoritega ilmselt väga kokku puutunud.
Kolbenschmidt on Mahle kõrval sama suur originaalkolvide tootja erinevatele autotehastele.
Samamoodi toodab Kolbenschmidt autotehastele saalesid.
KolbenSchmidt = väga paljude euroopa autode originaalvaruosa (VW-Audi Grupp tuleb kohe meelde).
Seega kvaliteedis ei tohiks enam kahtlust olla.

Mis puudutab vastupidavust, siis kõik sõltub mis asja sa milleks kasutad.
Kolvide puhul kehtib üldjuhul sama nagu autostereote puhul, et ega võimendi ei lase kõlareid läbi vaid ikka istme ja rooli vaheline tihend, sama kehtib ka kolbide kohta.
Wiseco kolb ei sula sul üldjuhul kõrgemal temperatuuril, kui Mahle kolb. See et kolb sulab on kasutaja, mitte kolvitootja süü.
Lihtsalt kui sa kasutad vale kolbi valeks otstarbeks võib ta mehhaaniliselt puruneda vales kasutuses.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Wiseco kolb ei sula sul üldjuhul kõrgemal temperatuuril, kui Mahle kolb.
Krt jälle nagu vihjati millelegi :)
Mahle teeb kolbe ka võistlusmootoritele, ja neid peaks Wiscotest kõvemad olema, samas kui võtta keskmine Mahle ja keskmine Wiseco kolb, siis wisecod kannatavad rohkem, juba sellepärast et wiseco minu teada valu-kolbe ei toodagi.
Stock kolvid lagunevad tavaliselt 50-100hj kandis. Hea seadega saabki see 100hj/kolb kestma. Wisecod ikkagi 75-250hj per kolb. Ehk kesise seadega deto käes murdub ka tema ja sulab kui preignition mängu tuleb. Enamasti ongi meil alla 50-100hj/kolb masinad ja siis on kallima kolvi vajadus küsitav.
IMO mõtekas on nii, et kõigepealt paned hea püsiva seadega (olenematult olukorrast - korralik juhtmestik kvaliteetsed andurid) masina stock kolbidega võimsusel 75-100hj/kolb kestma. hangid 1K eest tagavara komplekti, kui esimene osutub nõrgaks (mikro praod jms jama), saad odavalt edasi seadistada.
Ja siis kui 2-3bar peal juba arvutuslikult hea baas seade all. ostad kõvemad kolvid ning keerad rahulikult peale täppis-seadistades kuni see 200-300hj/kolb piir on käes :evil: - 100-125hj/kolb on enamasti rohkem kui küll.
Praktika on see, et ei ole raha ei aju ostmiseks, ega siis seadistamiseks jne - ostaks kõvad kolvid, ehk pääseb seadistusest :lol: ja võibolla saab ka 95't tankides odavamalt :lol:.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Viimase lausega võtsid teema ilusti kokku ka. :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Astrona kirjutas:
Stock kolvid lagunevad tavaliselt 50-100hj kandis.
Ma ei tea, millele tuginedes sa selliseid üldistusi teed?
Kui sa mingitest mootoritest räägid, millel tehasest võibolla 100hj, siis küll, aga on mootoreid, mille stock kolvid peavad ikka vähe suuremaid jõude vastu.

Enamasti on kolvis viga väga harva.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Raceboy kirjutas:
Astrona kirjutas: Stock kolvid lagunevad tavaliselt 50-100hj kandis.
Ma ei tea, millele tuginedes sa selliseid üldistusi teed? Kui sa mingitest mootoritest räägid, millel tehasest võibolla 100hj, siis küll, aga on mootoreid, mille stock kolvid peavad ikka vähe suuremaid jõude vastu.
Enamasti on kolvis viga väga harva.
100hj/kolb pole ju vähe, eriti kui pole tegemist turbo mootoriga.
50hj/kolb on tõesti ekstreemselt nõrk, aga ma ei arva ka et mu vana 45hj 1L citroen 4x50hj kannataks ka õige seadega. Mõnedel on tehasest Forged kolvid, neist ma kah ei räägi.
Kas sa väidad et üle 50% 6-silindrilised mootorid kestavad õige seadega 600hj?
Jah enamasti pole kolvis viga.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
GhostRider
Postitusi: 21
Liitunud: 16.04.2006 22:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas GhostRider »

Mihkel kirjutas:Kui sa KolbenSchmidt-ist midagi kuulnud pole, siis pole sa ka mootoritega ilmselt väga kokku puutunud.
Kolbenschmidt on Mahle kõrval sama suur originaalkolvide tootja erinevatele autotehastele.
Samamoodi toodab Kolbenschmidt autotehastele saalesid.
KolbenSchmidt = väga paljude euroopa autode originaalvaruosa (VW-Audi Grupp tuleb kohe meelde).
Seega kvaliteedis ei tohiks enam kahtlust olla.

Mis puudutab vastupidavust, siis kõik sõltub mis asja sa milleks kasutad.
Kolvide puhul kehtib üldjuhul sama nagu autostereote puhul, et ega võimendi ei lase kõlareid läbi vaid ikka istme ja rooli vaheline tihend, sama kehtib ka kolbide kohta.
Wiseco kolb ei sula sul üldjuhul kõrgemal temperatuuril, kui Mahle kolb. See et kolb sulab on kasutaja, mitte kolvitootja süü.
Lihtsalt kui sa kasutad vale kolbi valeks otstarbeks võib ta mehhaaniliselt puruneda vales kasutuses.
Jah tõesti ma ei ole niipalju mootritega kokku puutunud kui sina ja sellepärast ma ka küsin ennem targemate käest üle, kui hiljem oma tehtud vigade pärast peaks nullist uuesti alustama.
Nimelt on plaan N/A-st teha Turbo mootoriks. Uus mootor vastu taevast lasta poleks küll üldse tore, tänu valede juppide kasutusest.
Kui hetke N/A mootori taastamine läheb juppide arvelt ainult 41k siis Turboks ümber ehitamine oma on julgelt 90k nii, et asi kestaks ja töötaks laitmatult.
Nagu öeldakse siis küsija suu pihta ei lööda :)
Alpina
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kõik oleneb eesmärkidest. Kui eesmärgid on kõrged, siis tuleks kasutada performance juppe.
Kui soovid piirduda vaid kuni topelt NA võimsusega, siis ei tohiks ka originaal tükkidega suurt midagi juhtuda.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta