Võimsus kõigub üles alla
Võimsus kõigub üles alla
Nimelt oman ma siis 1999 volvo T4 1,9 Turbo 147kw standardis ja peale chipi 165kw
kuid viimasel ajal on hakanud tegema imelikke asju.
nimelt peenestades on tunda kus hetkex lööb korralikult jõu taha ja siis võtab selle maha ja läheb lahjemaltg edasi. Vahest teeb suisa nii et jõudes 4000rpm juurde nagu poob kinni ja jõud kaob täitsa ära lased gaasi lahti korraks ja läheb jälle.
ei tea milles võib viga olla kas keegi on midagi sarnast kohanud?
kuid viimasel ajal on hakanud tegema imelikke asju.
nimelt peenestades on tunda kus hetkex lööb korralikult jõu taha ja siis võtab selle maha ja läheb lahjemaltg edasi. Vahest teeb suisa nii et jõudes 4000rpm juurde nagu poob kinni ja jõud kaob täitsa ära lased gaasi lahti korraks ja läheb jälle.
ei tea milles võib viga olla kas keegi on midagi sarnast kohanud?
no päris originaal pole
nagu öeldud chip
siis võimsam küttepump
suuremad pihustid
ext blow off
turborõhunäidik näitab, et rõhk on normaalne hoiab nagu peab
täna veel kontrollisin kütuse survet ja seegi seisab igal pöördel igal käigul normaalselt
kuid nagu ma mainisin kiirendan näiteks kolmanda käiguga põhjagaasiga ja lööb siis turbo taha üpris vara juba kuskil 2600rpm juures korraks nagu väga erksalt siis kaob jõud maha ja kuni 4000rpni on madalam ning siis poob täitsa kinni ja mootoril nagu kaoks midagi tagant lasen gaasi lahti ja tuleb tagasi aga ikka nõrgemalt kui varem. Kõik algas peale seda, kui autot ei kasutatud pikemat aega.
Tundes enda autot läbi ja lõhki on tunda vahet väga lihtsalt.
Ainuke veakood mille ma välja olen lugenud on System to lean lahja küttesegu aga mis põhjusel?
Kas võib olla pihustite streik või hoopis cat aga kui oleks cat siis ei teeks ta seda harva vaid läheks aina hullemaks.
Veel selline vahe, et kui julmalt kiirendada ja peenestada kõik käigud põhja siis ei tee lollusi, aga jõudu pole.
nagu öeldud chip
siis võimsam küttepump
suuremad pihustid
ext blow off
turborõhunäidik näitab, et rõhk on normaalne hoiab nagu peab
täna veel kontrollisin kütuse survet ja seegi seisab igal pöördel igal käigul normaalselt
kuid nagu ma mainisin kiirendan näiteks kolmanda käiguga põhjagaasiga ja lööb siis turbo taha üpris vara juba kuskil 2600rpm juures korraks nagu väga erksalt siis kaob jõud maha ja kuni 4000rpni on madalam ning siis poob täitsa kinni ja mootoril nagu kaoks midagi tagant lasen gaasi lahti ja tuleb tagasi aga ikka nõrgemalt kui varem. Kõik algas peale seda, kui autot ei kasutatud pikemat aega.
Tundes enda autot läbi ja lõhki on tunda vahet väga lihtsalt.
Ainuke veakood mille ma välja olen lugenud on System to lean lahja küttesegu aga mis põhjusel?
Kas võib olla pihustite streik või hoopis cat aga kui oleks cat siis ei teeks ta seda harva vaid läheks aina hullemaks.
Veel selline vahe, et kui julmalt kiirendada ja peenestada kõik käigud põhja siis ei tee lollusi, aga jõudu pole.
Kood: Vali kõik
Siis ongi lahja, mis tõmbab ka EGT üles, ja sellepärast pole jõudu, peale selle keerab aju süüte hiliseks, et kolvid ei sulaks, mis tõstab veelgi EGT'd, ning jõudu veelgi vähem, aga tänu sellele võivad sulada väljalaskeklapid ja turbo kuna EGT läheb kõrgeks.
Kui kiirendad kõik käigud peeneks, siis vahe on selles, et sa enam ei piina mootorit madalal pöördel suurel koormusel, mis on detonatsiooni lemmik. Detonatsioon peaks olema suht loomulik protsess - väheses koguses - ja pakun, et aju ei registreeri seda veana, kuna ta põhimõtteliselt ootabki detot, et teada kuhu süüde keerata. Isegi USAs kui mingid vennad Audi TT'd testisid, tuli aju hiliseks keeramise reziimist välja alles "lennukikütusega".
Madalal pöördel pressides tuleb sul ka deto taha, ja siis aju sekkub juba rohkem.
Kas boost on ikka chipi poolt antud piirides?
Tangi nüüd teisest tanklast ja keera rõhku maha, vaata kas jõudu tuli juurde - usun et tuleb! Ja siis kontrolli pumba tootlikus ja regulaatori korrasolek üle.
Kui kiirendad kõik käigud peeneks, siis vahe on selles, et sa enam ei piina mootorit madalal pöördel suurel koormusel, mis on detonatsiooni lemmik. Detonatsioon peaks olema suht loomulik protsess - väheses koguses - ja pakun, et aju ei registreeri seda veana, kuna ta põhimõtteliselt ootabki detot, et teada kuhu süüde keerata. Isegi USAs kui mingid vennad Audi TT'd testisid, tuli aju hiliseks keeramise reziimist välja alles "lennukikütusega".
Madalal pöördel pressides tuleb sul ka deto taha, ja siis aju sekkub juba rohkem.
Kas boost on ikka chipi poolt antud piirides?
Tangi nüüd teisest tanklast ja keera rõhku maha, vaata kas jõudu tuli juurde - usun et tuleb! Ja siis kontrolli pumba tootlikus ja regulaatori korrasolek üle.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Noo jah ütleme mulle meeldib selline varjant.
MA ei ütlegi et benz on normaalne aga 95ega ma ei tohi üldse sõita ja seega jääb segase kvaliteediga 98 mis võib olla erinev aga olen alati ühest kohast võtnud kütet.
Aga kui on det siis miks pole veakoodi?
Ta püüaks selle kohe kinni ja annaks teada.
Aga mitte mingit märke pole.
aasta tagasi kui ma auto seisma jätsin läks lambda tuli kohe põlema kui ma natuke rohkem kuuma andsin
nüüd seda ei juhtu
MA ei ütlegi et benz on normaalne aga 95ega ma ei tohi üldse sõita ja seega jääb segase kvaliteediga 98 mis võib olla erinev aga olen alati ühest kohast võtnud kütet.
Aga kui on det siis miks pole veakoodi?
Ta püüaks selle kohe kinni ja annaks teada.
Aga mitte mingit märke pole.
aasta tagasi kui ma auto seisma jätsin läks lambda tuli kohe põlema kui ma natuke rohkem kuuma andsin
nüüd seda ei juhtu
hm mõte võib olla hea aga kui sa autoga hakkada möödasõitu sooritama ja hinge kinni võtab kas siis on üldse mõtet turbot autol peal hoida. Selle ma temaga sõidangi, et ta oleks väärt enda 160kw
Ja kui su sa enda autol midagi valesti tunned olevat kas sa ei ürita siis probleemile lahendust leida või sõidad edasi seni kuni keps tere ütleb?
Ja kui su sa enda autol midagi valesti tunned olevat kas sa ei ürita siis probleemile lahendust leida või sõidad edasi seni kuni keps tere ütleb?
Point oli, et parem kui sa üldse ei sõidaks, rääkimata möödasõitude tegemisest, kui mõte ei jõua järgi.Astrona kirjutas:Sa ei vasta küsimustele, ei kuula soovitusi ja ei mõtle läbi mis sulle kirjutatakse.Ära üle veerand-gaasi vajuta - muidu mõte ei jõua järgi.Noo jah ütleme mulle meeldib selline varjant.
Kas kontrollisid kütuse rõhu ära?
Mis variant sulle ei meeldi?
Kust sa võtad, et mõningase detonatsiooni peale peab salvestama vekoodi?
Ja, aga kui küsin, siis kuulan ka vastuse ära ja kui jääb segaseks, palun täpsustada.Ja kui su sa enda autol midagi valesti tunned olevat kas sa ei ürita siis probleemile lahendust leida või sõidad edasi seni kuni keps tere ütleb?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
nõnna jonni pole vaja ajadaaaa
mis ma olen kontrollinud?
olen praktiliselt kõike juba proovinud ja uurinud
turbo rõhku hoiab
kütte surve suurepärane sai näidik külge pandud ja sõidetud ei kuku kuskile poole väga hästi hoiab
õhulugejat proovisin töötab
kiirendades on küll kuulda õrn imelik tirin aga mis seda det siis põhjustab?
noh isiklikust kogemusest ma ei saa küll öelda kas ta ei salvesta siis seda veakoodi mis annab märku et det toimub seega ongi see ots lahtine.
mis seda siis põhjustab
mis ma olen kontrollinud?
olen praktiliselt kõike juba proovinud ja uurinud
turbo rõhku hoiab
kütte surve suurepärane sai näidik külge pandud ja sõidetud ei kuku kuskile poole väga hästi hoiab
õhulugejat proovisin töötab
kiirendades on küll kuulda õrn imelik tirin aga mis seda det siis põhjustab?
noh isiklikust kogemusest ma ei saa küll öelda kas ta ei salvesta siis seda veakoodi mis annab märku et det toimub seega ongi see ots lahtine.
mis seda siis põhjustab
Kuna oleme jõudnud selgusele, et kiirendades on ka mootoris mingi kõrin, siis pole vaja enam kaks korda arvata, kas tegu on detonatsiooniga või mitte.
Suuremad pihustid kooskõlas vastava kütuserõhuga ei kutsu kindlasti detonatsiooni esile. Pigem kipub ikka segu rikkaks minema ning see üldjuhul hoopis hoiab detonatsiooni ära.
Kontrolli igaks juhuks jah näiteks juba pakutud sisselaske temperatuuri andurit (IAT), kui võimalik. Ja kontrolli seda ka, et intercooler muda täis ei oleks :D
Uuri siit foorumist - on teemasid küll -, millest detonatsioon tekib ja mõtle selles valguses oma auto peale.
Suuremad pihustid kooskõlas vastava kütuserõhuga ei kutsu kindlasti detonatsiooni esile. Pigem kipub ikka segu rikkaks minema ning see üldjuhul hoopis hoiab detonatsiooni ära.
Kontrolli igaks juhuks jah näiteks juba pakutud sisselaske temperatuuri andurit (IAT), kui võimalik. Ja kontrolli seda ka, et intercooler muda täis ei oleks :D
Uuri siit foorumist - on teemasid küll -, millest detonatsioon tekib ja mõtle selles valguses oma auto peale.
Lauda nitro