Drag Racing Eestis 2010
olen seda posti lugend ja kaasa mõelnud. Minu arust pole te probleemi olemusele pihta saanud! Mitte et mina seda oleks, kuid toon teile vaid näite:
Mis siis saab?
lisatakse 2 l klass - minul(jaapani auto huvilisel) tekib huvi ehitada näiteks kiire evo ja ehitangi 6-700hp auto, mis jälle kiirem kui enamikul teistel. Mis siis jälle saab?
Küsimus on siiski enamjaolt publiku juurdesaamises - seda saab täna minu arust vaid kompleksse show päevaga, mille üks ja võibolla peamine osa on DRAG, KUID KINDLASTI MITTE AINUS!
See minu arvamus ja palun seda mitte kritiseerima hakata vaid pakkuda vaid omapoolseid edasiviivaid lahendusi.
Aitähh,
Markel
Mis siis saab?
lisatakse 2 l klass - minul(jaapani auto huvilisel) tekib huvi ehitada näiteks kiire evo ja ehitangi 6-700hp auto, mis jälle kiirem kui enamikul teistel. Mis siis jälle saab?
Küsimus on siiski enamjaolt publiku juurdesaamises - seda saab täna minu arust vaid kompleksse show päevaga, mille üks ja võibolla peamine osa on DRAG, KUID KINDLASTI MITTE AINUS!
See minu arvamus ja palun seda mitte kritiseerima hakata vaid pakkuda vaid omapoolseid edasiviivaid lahendusi.
Aitähh,
Markel
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Aga ausalt öeldes kulub evo 6-700hj juurde ehitamisel oluliselt vähem raha kui su praegune võistluspill ju.Markel kirjutas: lisatakse 2 l klass - minul(jaapani auto huvilisel) tekib huvi ehitada näiteks kiire evo ja ehitangi 6-700hp auto, mis jälle kiirem kui enamikul teistel. Mis siis jälle saab?
Lisaks mina parema meelega jälgiks just seda kiiret tänavaautot kui spets dragi/treilaautot.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Rootormootori E-shaft teeb ühe rootori täistsükli jaoks 3 pööret muideks.RFL kirjutas:4 taktilisel mootoril teeb väntvõll üheks töötsükliks 2 pööret ja rootormootoril vaid ühe, sellest ka x2 koefitsent.IvarR kirjutas: Ja siis kuna osad BHRA alamkomitee liikmed ja kohtunikud jne loevad seda teemat siis küsimus ka teile , et miks on rootormootori koefitsent x 2 ikkagi ning kust see x 2 võetud on? Pole keegi suutnud seda selgitada siiani veel.
IvarR
1 E-shafti pöörde puhul on reaalne töömaht nõks alla 1L ning kahe pöörde puhul nõks alla 2L
Aga ega kui alla 2L+T klassi ei tule siis ei viitsi sel teemal rohkem ka arutleda õigemini pole ka mõtet kuna kui peaks 1000hj juurde minema (et praegustele konkurentsi pakkuda) siis võiks juba ka 3 või 4 rootoriga mootorit kasutada kuid mille ehitamine ilma sponsorita on mõttetu, elada ka ju vaja.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Jälle mina, vaikselt hakkan endale pinda käima juba
IMO........ Igaühel oma eelarve, kui Markel tahab, võib 2L auto kah sama eelarvega ehitada, et ikka 9-10s sõita. Aga ei usu, et meil kevadel üle kahe auto <10.5s sõidaks, mis on järelkasvule motiveeriv. Seega 11-11.5s autod oleks kõvas konkurentsis ka 1. koha-peale. Järgmise aastaga saavad ka nemad kiiremaks.
võiks teha kasvõi 3-4 hooaega... BHRA niikuinii ei luba, et klassid ülejärgmine aasta samad on. Ehk selleks ajaks majandus paremal järjel, järelkasv elus ja need 3-4a'ga 10'sse sõitnud 2L projektid muutuks sujuvalt 700hj/t >500K projektideks, mida käiakse vaatamas. Pealegi, kui meil on toimiv 2.0T klassi, oleks lihtsam 2L projekt maha müüa ja natukene lihtsam 4L klassi kolida.
Mis meil kaotada on? Kas uus pettumus, et äkki oletused on valed ja ka see klass jääb tühjaks
Kallimad autod sõidavad kiiremini, mis teha, aga kallimale autole kaotamine pole "häbiasi", ja kui kasvõi korra hooajajooksul saad ette, on see juba "auasi", nii oleks ka praeguses B klassis väikse autoga, ainult et natuke vähem saaks sõita ja võiduvõimalus ikkagi väiksem.EDIT: Pealegi pole päris sama jääda 10'st 4.'ks või 4'st 4.'ks. Ideaalis pooldaks üldse 10K, 100K, 300K, 500K+ klasse, aga seda on raske teostada, ja see selleks

IMO........ Igaühel oma eelarve, kui Markel tahab, võib 2L auto kah sama eelarvega ehitada, et ikka 9-10s sõita. Aga ei usu, et meil kevadel üle kahe auto <10.5s sõidaks, mis on järelkasvule motiveeriv. Seega 11-11.5s autod oleks kõvas konkurentsis ka 1. koha-peale. Järgmise aastaga saavad ka nemad kiiremaks.
võiks teha kasvõi 3-4 hooaega... BHRA niikuinii ei luba, et klassid ülejärgmine aasta samad on. Ehk selleks ajaks majandus paremal järjel, järelkasv elus ja need 3-4a'ga 10'sse sõitnud 2L projektid muutuks sujuvalt 700hj/t >500K projektideks, mida käiakse vaatamas. Pealegi, kui meil on toimiv 2.0T klassi, oleks lihtsam 2L projekt maha müüa ja natukene lihtsam 4L klassi kolida.
Mis meil kaotada on? Kas uus pettumus, et äkki oletused on valed ja ka see klass jääb tühjaks

Kallimad autod sõidavad kiiremini, mis teha, aga kallimale autole kaotamine pole "häbiasi", ja kui kasvõi korra hooajajooksul saad ette, on see juba "auasi", nii oleks ka praeguses B klassis väikse autoga, ainult et natuke vähem saaks sõita ja võiduvõimalus ikkagi väiksem.EDIT: Pealegi pole päris sama jääda 10'st 4.'ks või 4'st 4.'ks. Ideaalis pooldaks üldse 10K, 100K, 300K, 500K+ klasse, aga seda on raske teostada, ja see selleks

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Aga mina tahaksin näha F-1s moditud tänava autot ja ralli MMl stock evo.IvarR kirjutas:Aga ausalt öeldes kulub evo 6-700hj juurde ehitamisel oluliselt vähem raha kui su praegune võistluspill ju.Markel kirjutas: lisatakse 2 l klass - minul(jaapani auto huvilisel) tekib huvi ehitada näiteks kiire evo ja ehitangi 6-700hp auto, mis jälle kiirem kui enamikul teistel. Mis siis jälle saab?
Lisaks mina parema meelega jälgiks just seda kiiret tänavaautot kui spets dragi/treilaautot.
IvarR
Miks ei võiks F-1s mitu klassi olla?
Klassidega on kindlasti nii, et mingeid väikeseid lisaklasse ei tule.
Point miks ei tule ongi selles mis Markel kirjutas.
Vahet ei ole mis klass, raha loeb ja kui sul seda piisavalt pole siis sa ei peagi võita(ei räägi kellestki konkreetsest.)
Äkki sa tarkur ütled siis kuidas sinu väljaütlemisega võistlejaid juurde meelitada, keegi pole huvitatud lihtsalt osavõtust vaid on huvi ka mingi koha peale võistelda või kuidas
Ning kui pole osalejaid, pole ka publikut
pole publikut, pole ka sponsoreid
pole sponsoreid, pole ka üritusi
ehk drag üritused saavad ajalooks kui ei suudeta sisse viia kardinaalseid muudatusi




Ning kui pole osalejaid, pole ka publikut






http://www.mazdasgarage.com/foorum/" onclick="window.open(this.href);return false; Mazda autofoorum
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
No kuidas saab nii lolli teksti postitada ?Marko L kirjutas:
Aga mina tahaksin näha F-1s moditud tänava autot ja ralli MMl stock evo.
Miks ei võiks F-1s mitu klassi olla?
Klassidega on kindlasti nii, et mingeid väikeseid lisaklasse ei tule.
Point miks ei tule ongi selles mis Markel kirjutas.
Vahet ei ole mis klass, raha loeb ja kui sul seda piisavalt pole siis sa ei peagi võita(ei räägi kellestki konkreetsest.)
Väikese klassi idee on selles, et 2 liitrine auto ei ole oluliselt kergem 4 liitrisest samalaadsest.
Kui on tegu piiratud ümberehituste hulgaga klassiga(suurel määral lõikumata kere), siis on hp/kg suhe hoopis midagi muud. See omakorda piirab endale meelepärase tooriku valimist.
See on nagu tänavaautodel.
N: E46 M3 tõmbab iga kell E46 316'le koti pähe, kuna nad on ehitatud samade tehniliste reeglite järgi, kuid ühel on 1,9 mootor ja teisel 3,2.
2003 e46 M3 CSL 3,2l 360 hj 1385kg 0-100 4,9s
1998 e46 316i 1,9 104,4 hj 1360kg 0-100 12,4s
Praegu on kiirenduse vahe eriti suur, kuna ka liitrivõimsused on erinevad, kuid kui ka 1,9 liitrivõimsus oleks 112 hj nagu 3,2 mootoril oleks kaalu ja võimsuse suhe ikkagi 0,26 hj/kg vs. 0,16 hj/kg.
Saaks M3'le ka 865kg ballasti lisada, hj/kg suhe tuleks sama.
Teine variant oleks 316 kergendamine 530 kg võrra 830kg'ni, aga selleks peaks pool keret ära lõikama ja see ei mahuks enam kuidagi klassi reeglitesse.
Ma loodan, et kõik said näitest aru.
Vihjeks on lubatud ümberehituste suurusjärk odavuse saavutamisel.
Aga siis on äkki vaja teha ka teistele väikesed klassid juurde?
Kui sooviks on tulla eesti meistriks siis sa valid vastava tooriku mitte selle mootori\kere kombo millega sa hetkel tänaval sõidad.
Näide: Eelmine aasta tehti üks klass juurde kuna eesti sõitjad kartsid et tulevad hullud soomlased ja panevad asja kinni.
Tulemus 0 NULL sõitjat. Klassiks Bike Outlaw
Kui sooviks on tulla eesti meistriks siis sa valid vastava tooriku mitte selle mootori\kere kombo millega sa hetkel tänaval sõidad.
Näide: Eelmine aasta tehti üks klass juurde kuna eesti sõitjad kartsid et tulevad hullud soomlased ja panevad asja kinni.
Tulemus 0 NULL sõitjat. Klassiks Bike Outlaw
oma 1.8T'ga on 1.6T mootoriga soomlasele motiveerivam kaotada, kui 2.1?T lätlasele
või 3.0T eestlasele
.
Minuarust pole õige eelistada suurte mootorite valimist toorikuks. Tasemel 4.0TN mootorist saaks mingi <50% võimsusest meie parimale rajale kanda. Seetõttu ei pea mootori võimsamaks ajamisega enam peale paari hooaega tegelema, pigem keerab mõnest kohast vähemaks, et vääne sujuvam oleks, ning veedab talved vedrustuse ja kaalujaotuse timmimisele. Viimase piirini aetud mootoreid oleks ikka põnevam jälgida. 4.0T tõmmata keskelt pooleks olekski 2.0T, kusjuures 4.0T klass selle "kahte lehte tõmbamisega" ei kahane. Siis muidugi üsna oluline küsimus, kuna enamus võimsamad 2.0T mootorid on juba üle puuritud, siis kuidas neid kah ikkagi publikut meelitama kaasata. Tõotab huvitav, kui kohale ilmuks Es-team Sam, Jevgeni, Toomas vs kamp mehi metsast. Kõige-rohkem võidaks sellest "tuuning-firmad"
.
Aga teeme siis bhra'le avalduse või muliseme veel paar kuud
?


Minuarust pole õige eelistada suurte mootorite valimist toorikuks. Tasemel 4.0TN mootorist saaks mingi <50% võimsusest meie parimale rajale kanda. Seetõttu ei pea mootori võimsamaks ajamisega enam peale paari hooaega tegelema, pigem keerab mõnest kohast vähemaks, et vääne sujuvam oleks, ning veedab talved vedrustuse ja kaalujaotuse timmimisele. Viimase piirini aetud mootoreid oleks ikka põnevam jälgida. 4.0T tõmmata keskelt pooleks olekski 2.0T, kusjuures 4.0T klass selle "kahte lehte tõmbamisega" ei kahane. Siis muidugi üsna oluline küsimus, kuna enamus võimsamad 2.0T mootorid on juba üle puuritud, siis kuidas neid kah ikkagi publikut meelitama kaasata. Tõotab huvitav, kui kohale ilmuks Es-team Sam, Jevgeni, Toomas vs kamp mehi metsast. Kõige-rohkem võidaks sellest "tuuning-firmad"

Aga teeme siis bhra'le avalduse või muliseme veel paar kuud

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Hetkel pole probleemist nagu veel aru saadud
Sõitjate ligi meelitamiseks peab looma tingimused ka väiksema eelarvega klassi(de) näol mis oleksid suure osavõtjate arvuga ning kus sellest tingituna oleks konkurents. See konkurents ja arvukas võistlejate hulk loob aluse publiku arvu kasvuks. Kui see kah ei too publikut siis pole miskit teha aga saab vähemalt öelda et üritati. Kui jätkub BHRA senine kitsarinnaline poliitika siis on see lihtsalt ülbus ning isekus. Käsen, kusen ja lasen stiilis, ainukese vahega et tulistatakse iseennast kuna teisi lihtsalt pole.

Sõitjate ligi meelitamiseks peab looma tingimused ka väiksema eelarvega klassi(de) näol mis oleksid suure osavõtjate arvuga ning kus sellest tingituna oleks konkurents. See konkurents ja arvukas võistlejate hulk loob aluse publiku arvu kasvuks. Kui see kah ei too publikut siis pole miskit teha aga saab vähemalt öelda et üritati. Kui jätkub BHRA senine kitsarinnaline poliitika siis on see lihtsalt ülbus ning isekus. Käsen, kusen ja lasen stiilis, ainukese vahega et tulistatakse iseennast kuna teisi lihtsalt pole.
http://www.mazdasgarage.com/foorum/" onclick="window.open(this.href);return false; Mazda autofoorum
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
MazdaGTI kirjutas:Hetkel pole probleemist nagu veel aru saadud![]()
Sõitjate ligi meelitamiseks peab looma tingimused ka väiksema eelarvega klassi(de) näol .
Pole ise sõitja ja tihti sõna ei võta. Dragi olen lähedalt seiranud aegade algusest.
Kuid enam ei saa vaiki olla:
Palun seleta, kuidas oleks 2.0T klassis eelarve piiratud(väiksem)? Teed müügikohustusega eelarve piirangu stiilis 350k?
Selgituseks, endal pole midagi tolle klassi poolt ega vastu, kuna hetkel veel puuduvad vahendid et üldse alaga tegeleda. Kuid sinu jutust ei leia konkreetset argumenti.
pent
Ameeriklased söövad kah riisi..
Müügikohustusega küll kaugele ei jõuaMoGuL kirjutas:Palun seleta, kuidas oleks 2.0T klassis eelarve piiratud(väiksem)? Teed müügikohustusega eelarve piirangu stiilis 350k?

Summat saab piirata näiteks rehvimõõduga (2x10.5" või 4x8"), keelates spets-käigukastid jne. Aga raha võidab ikkagi - ja mis saaks selle vastu olla kui investeeritakse Eesti Drag'i. Ei soovita mingeid lisa-piiranguid.
2.0T oleks siiski 2010 kevadel odavam klass, kuna seal oleks heal juhul 1-2 500k eelarvega projekti ja 2-4 350K projekti ning 100k masinaga võib vabalt ka tiitli võtta. 2011 see enam ei õnnestuks. Sellegi poolest oleks ta veel märksa odavam kui praegune B-tiitel - ning sellega on järelkasvu toetatud ja publiku vähenemist pidurdatud.
Pikemas perspektiivis polegi väga vaja "plaastrit". 2.0T oleks vaja vähemalt järgmiseks 4-5a'ks, ja kui see põhjustab publiku minema jooksmise või muid jamasid, siis võib selle ju jälle vaikselt kinni keerata, ennegi nii tehtud. IMO kui klass luuakse, siis see peab jääma, vähemalt kuni kokku kuivamiseni!
Millal täpsemalt see koosolek toimub? Ma ise kuni T üsna busy


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Selle asja idee peaks olema minu eelmises postituses.MoGuL kirjutas:MazdaGTI kirjutas:Hetkel pole probleemist nagu veel aru saadud![]()
Sõitjate ligi meelitamiseks peab looma tingimused ka väiksema eelarvega klassi(de) näol .
Pole ise sõitja ja tihti sõna ei võta. Dragi olen lähedalt seiranud aegade algusest.
Kuid enam ei saa vaiki olla:
Palun seleta, kuidas oleks 2.0T klassis eelarve piiratud(väiksem)? Teed müügikohustusega eelarve piirangu stiilis 350k?
Selgituseks, endal pole midagi tolle klassi poolt ega vastu, kuna hetkel veel puuduvad vahendid et üldse alaga tegeleda. Kuid sinu jutust ei leia konkreetset argumenti.
pent
A, B ja C klassi eelarvet piiratakse lubatud ümberehituste hulgaga: lõikumata kere, väiksed rattad, tanklakütus.
Lõikumata kerest tingituna on 4 liitrine masin peaaegu samas kaalus 1,5 liitrisega.
Ainuke võimalus on valida endale õige toorik.
Tühjast kohast rajale ei tulda. Omast käest võin öelda ja tuues näiteks ka paljud teised tänased meistrivõistlustel sõitjad on pisik tulnud streetrace'idelt. Sealt edasi nö. ametlikud streetrace'id ja klubiüritused. Mööda seda rada satuvadki inimesed meistrivõistlustele. Ma ei näe, et ei ole nö. hüppelauda, et tulla EMV'le võistlema. Osadest streetrace'idel sõitjatest on saanud tõsised võistlejad... osadest jällegi mitte. Lihtsalt ei kujune välja tõsiseid sportlasi vaid jäävad lihtsalt pühapäeva harrastajad. Streetman on olemas, muidugi võiks ka rohkem tunnustada selles klassis sõitjaid, aga mille jaoks te sõidate ? Kas sõidumõnu ja võidujoovastuse või karika ja auhinna pärast ? Väike B oleks muidugi huvitav, aga vaevalt tooks see juurde uusi sõitjaid ja pealtvaatajaid. Väga kiirete autode ehitamine on muidugi kulukas nagu ka kõik head asjad siin ilmas. Kui on huvi ja tahtmist tuleb inimene rajale hoolimata klassidest ja ta leiab selle raha kui ta tahab sõita.MazdaGTI kirjutas:Hetkel pole probleemist nagu veel aru saadud![]()
Sõitjate ligi meelitamiseks peab looma tingimused ka väiksema eelarvega klassi(de) näol mis oleksid suure osavõtjate arvuga ning kus sellest tingituna oleks konkurents. See konkurents ja arvukas võistlejate hulk loob aluse publiku arvu kasvuks. Kui see kah ei too publikut siis pole miskit teha aga saab vähemalt öelda et üritati. Kui jätkub BHRA senine kitsarinnaline poliitika siis on see lihtsalt ülbus ning isekus. Käsen, kusen ja lasen stiilis, ainukese vahega et tulistatakse iseennast kuna teisi lihtsalt pole.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm