Kas MS-il on väljundeid ülearu? Minuarvates küll mitte....mart154 kirjutas:ja neid on sul MILLEKS tarvis?
Megasquirt
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma ei küsinud kas neid on palju või vähe, ma küsisin, et MILLEKS antud kodanik neid kasutab?Raceboy kirjutas:Kas MS-il on väljundeid ülearu? Minuarvates küll mitte....mart154 kirjutas:ja neid on sul MILLEKS tarvis?
Mul ei ole senini küll väljunditest puudu tulnud.
Ühte karpi olen toppinud:
Sequential shiftlight (2 väljundit)
Tacho out
Fan out
Launch control
3* süüde
2* general output
3-wire pwm idle klapp
Ammuenne said pistikute pinoudid ja ruum karbis otsa kui need asjad ära tehtud.
Endal on kasutuses 3 väljundit (launch, tacho, fancontrol) millest kahte tegelikult poleks vajagi (fan termolülitiga ja tahho süütesignaali pealt)
Ja rohkem EI TAHAGI ühtegi väljundit. Mida ma sinna topin?
Edit: ehk sa soovitad, mis väljundeid mul vaja võiks olla?


Viimati muutis mart154, 08.10.2009 10:54, muudetud 1 kord kokku.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
See plaat võimaldab vaid kergemalt väljundite tarbeks riistvara paigaldada, väljundite arv sellest ei muutu.jeff01 kirjutas:Kas seda saab kasutada ka ühe ainsa VRi lisamiseks ver 2.2 plaadi korral? st, et kui on olemas 36-1 trigger ja VRita 2.2 plaat ? Ja kas ned väljundid seal on samad mida muidu prose alt võetakse või veel lisaks tavalistele ?
Sama hästi võid kogu selle plaadi peal oleva kama ka ise proto areale joota V3.0 plaadil.
V2.2 jaoks VR sisendit saab ka ise teha, lihtsalt nokitsemine on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Open-Element, sest see reageerib temperatuuri muutustele piisavalt kiiresti (erinevalt Closed-Element). GM-i sensorid on 'plug-and-play', teistega tuleb ehk kalibreerida kuidagi või siis sensori datasheet-ist vastavad väärtused välja lugeda.Miq kirjutas:Millist sisselaske tempandurit kasutada, turbokale siis. On soovitusi?
Lauda nitro
Neid avatud andureid vist Euroopa autode peal eriti pole, kuna vabalthingavatel kasutatakse üldjuhul kinnise elemendiga andureid.
~400.- eek tutika anduri eest koos uue pistiku ja juhtmega ei ole ka IMO tapvalt palju.
Ise ei ole viitsinud lammutusest neid andureid otsima hakata, kuna uued on mõistliku hinnaga.
~400.- eek tutika anduri eest koos uue pistiku ja juhtmega ei ole ka IMO tapvalt palju.
Ise ei ole viitsinud lammutusest neid andureid otsima hakata, kuna uued on mõistliku hinnaga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Rääkides GM'ist - mu x20xev Ecotec'il oli "open-element" - peaks olema väga levinud boschi andur - ei kas on NTC 2k@20c 0.2k@80c. Sama andur on kindlasti ka x18xev, x22xev ja arvatavasti ka uuematel MAF'iga C20NE'del.
Ei usu kinnise anduri reageerimisvõimesse. Kui kruisides on 8C ja 2sek hiljem (stock IC'ga) boosti all 60C, siis andur peksab mingi 20 kraadi vähem, ja enne kui andur 60C ütleb, on juba gaas maha lastud. Õhu tempi järgi tehtavad korrektsioonid on suht väiksed, ja peaks olema ikka väga igav, et sinna "pool-hea" andur panna.
Üldiselt projektide, kuhu standalone'e installikse, eelarve kõigub alla 0.01-1% olenevalt kas ostetakse IAT/MAT romulast või Forssist. Ise võtan anduri üldse sahtlist.
Ei usu kinnise anduri reageerimisvõimesse. Kui kruisides on 8C ja 2sek hiljem (stock IC'ga) boosti all 60C, siis andur peksab mingi 20 kraadi vähem, ja enne kui andur 60C ütleb, on juba gaas maha lastud. Õhu tempi järgi tehtavad korrektsioonid on suht väiksed, ja peaks olema ikka väga igav, et sinna "pool-hea" andur panna.
Üldiselt projektide, kuhu standalone'e installikse, eelarve kõigub alla 0.01-1% olenevalt kas ostetakse IAT/MAT romulast või Forssist. Ise võtan anduri üldse sahtlist.

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
ise olen poes küsinud andurite kataloogi kus eraldi grupiks on õhu temp andurid (Näiteks defa) Vaatad ära millised on avatud (Pilt juures) ja valid pistiku ja ongi olemas, kui 1:1 ei reageeri GMi omadega siis se pole maailmalõpp. Kui huvi ja aega on siis minu meelest seal ka miski tempi korral takistus kirjas ja saab päris õige kui vaja
Miski porsche oma millel maailma parim pistik (kahene boschi pistik) maksis miski 100-130.- viimati ja ongi paar sotti kokku hoitud
Miski porsche oma millel maailma parim pistik (kahene boschi pistik) maksis miski 100-130.- viimati ja ongi paar sotti kokku hoitud

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Tegelt saab ka väga lihtsalt suletud anduri avatuks muuta. Kuidas mingil tootjal muidugi on, aga vähemalt enda omal oli mingist plastikust see kate ja silikoonkummi laadse ollusega seest ära täidetud. Kõige keskel peitus siis element ise- tavaline, u. 2mm läbimõõduga kerajas termotakk. Tema enda epost valatud korpus on välisilmale ka piisavalt vastupidav, et ei juhtu temaga paljaks kistult seal midagi. Kuigi ise kõvastasin ikka veidi ja panin välimise plastkesta, peale auguliseks puurimist ja silikoonsisu eemaldamist, talle ümber tagasi. Siiani töötab veatult.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
GM anduri eelis on esiteks tema lihtsus esmakasutajale ja teiseks see, et ta näitab ka üle 102 kraadi.
See pole küll IAT puhul oluline aga on oluline CLT puhul.
MS1 ei suuda teiste anduritega näidata temp-i kõrgemat kui 102 kraadi tingituna prose tarkvara ehitusest.
Kahjuks on elu näidanud, et 90% inimestest saavad MegaTune ja MS-i suhtlema suhteliselt ehku peale ja üldsegi mitte tõeseid parameetreid näidates.
Ise muidugi uskudes, et parameetrid on õiged. Aga EasyTherm-ist ja inc failide kopeerimisest pole midagi kuulnudki.
Rääkimata firmware kalibreerimisest andurite järgi arvestades ka plaadil olevate temp takistitega.
Boschi andurite puhul pole tihti päris täpselt temp. väärtused antud, kuna neil on suht lähestiku väärtusega erinevaid andureid.
Paljudele pole see probleem, kellele piisab umbkaudsest näidust aga mina eelistan detailseid näite.
Aga tore, kui keegi ka odavamaid lahendusi leiab.
Ise kasutanud GM-i eelkõige mugavusest, kuna saab tutika anduri koos tutika pistikuga.
Ei pea pistikut kuskilt taga ajama ise või vana pistikut uueks tuunima.
Piisavalt mugav on teda paigaldada ka, kuna piisab vaid muttri keevitamisest torustiku külge.
Osad Boschi sensorid on mingite X flantside külge kinnitamiseks mõeldud.
Näiteks S Audide avatud elemendiga sensorid.
See pole küll IAT puhul oluline aga on oluline CLT puhul.
MS1 ei suuda teiste anduritega näidata temp-i kõrgemat kui 102 kraadi tingituna prose tarkvara ehitusest.
Kahjuks on elu näidanud, et 90% inimestest saavad MegaTune ja MS-i suhtlema suhteliselt ehku peale ja üldsegi mitte tõeseid parameetreid näidates.
Ise muidugi uskudes, et parameetrid on õiged. Aga EasyTherm-ist ja inc failide kopeerimisest pole midagi kuulnudki.
Rääkimata firmware kalibreerimisest andurite järgi arvestades ka plaadil olevate temp takistitega.
Boschi andurite puhul pole tihti päris täpselt temp. väärtused antud, kuna neil on suht lähestiku väärtusega erinevaid andureid.
Paljudele pole see probleem, kellele piisab umbkaudsest näidust aga mina eelistan detailseid näite.
Aga tore, kui keegi ka odavamaid lahendusi leiab.
Ise kasutanud GM-i eelkõige mugavusest, kuna saab tutika anduri koos tutika pistikuga.
Ei pea pistikut kuskilt taga ajama ise või vana pistikut uueks tuunima.
Piisavalt mugav on teda paigaldada ka, kuna piisab vaid muttri keevitamisest torustiku külge.
Osad Boschi sensorid on mingite X flantside külge kinnitamiseks mõeldud.
Näiteks S Audide avatud elemendiga sensorid.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Sellepärast lõpetasin seal käimise juba aastaid tagasi. Saada nad *****, kui viitsid veel aega raisata.Miq kirjutas:Kas oskab keegi konkreetseid autosid nimetad (või siis tootekoodi) mille pealt andurit võtta annaks? Forss'i kutid krimpsutasid nina selle peale, kui palusin, et nad kataloogist otsima hakkaks.
Opel Astra F 1997 2.0 100KW peal oli mul, x20xev, sobib ka x18xev, x22xev ja arvatavasti 1995....2005 Omega, Vectra ja mis iganes, kasvõi vauxhall.
Oomipoest juba küsisid?KillFrenzy kirjutas:3 juhtmega idle valve juhtmine, ms extra lehe peal skeem kus kirjas et vaja 35-40oomist 50w takki. Kuskil eestis kohapeal ka sellist asja on? Või on äkki mõni muu lahendus asjale?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET