volvo 2.3 turbo 184kw./soov saada 500-600hp.Kuidas?
volvo 2.3 turbo 184kw./soov saada 500-600hp.Kuidas?
Soovin saada 2.3T 184kw volvo 500-600hp.
Millist turbot soovitate ja mida peaks veel muutma.
Mootor hetkel originaal.
Millist turbot soovitate ja mida peaks veel muutma.
Mootor hetkel originaal.
Eelmisele lisaks võiks ajaviiteks läbi lugeda järmise teema:
http://s40concepts.net/forum/index.php? ... 00ce3692f2
Tegemist sama mootoriga, aga 1 silinder vähem.
Edu ja paksu rahakotti.
http://s40concepts.net/forum/index.php? ... 00ce3692f2
Tegemist sama mootoriga, aga 1 silinder vähem.
Edu ja paksu rahakotti.
Volvopower @400+
püha püss.. esivedu ja 1000 jõudu ? tundub mõistlikMaster003 kirjutas:vaata seda. mootorid pea samad
http://www.garaget.org/?car=58795
Aga rahulikud 500hp pole mingi ime sellest motost.
tahad seda nagu kohe vä? homseni saad oodata?
See 1100hj oli 3.2bar rõhuga, mis on palju. Pealegi need ei sõida bensiiniga.
Kui tahad 500hj siis uued kolvid kepsud sidurid jne on ikka vaja, rääkimata progetavast ajust jne...
Kõige lihtsam on, kui helistad rootsi ja küsid palju maksab, äkki annavad alla 1M EEK ära. Arvesta, et ise tehes läheb ~150-300k juppidele + 200-600k töö- ja düno-raha
+ mõni komplekt kolbe, plokke, väntvõlle jne, aga see on juba kommiraha. Ja ikka tuleb odavam kui sama võimas auto poest osta.
See 1100hj oli 3.2bar rõhuga, mis on palju. Pealegi need ei sõida bensiiniga.
Kui tahad 500hj siis uued kolvid kepsud sidurid jne on ikka vaja, rääkimata progetavast ajust jne...
Kõige lihtsam on, kui helistad rootsi ja küsid palju maksab, äkki annavad alla 1M EEK ära. Arvesta, et ise tehes läheb ~150-300k juppidele + 200-600k töö- ja düno-raha

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kusjuures tglt saab Autotechist 25k euri eest juba ~450 bhp kompoti kätteAstrona kirjutas:
Kõige lihtsam on, kui helistad rootsi ja küsid palju maksab, äkki annavad alla 1M EEK ära. Arvesta, et ise tehes läheb ~150-300k juppidele + 200-600k töö- ja düno-raha+ mõni komplekt kolbe, plokke, väntvõlle jne, aga see on juba kommiraha. Ja ikka tuleb odavam kui sama võimas auto poest osta.

Volvopower @400+
Ma rääkisin ju väiksemast summast! OK kui selle raha eest on progetav aju ja suht ok seadistus kah kaasas, siis võibki töö ja täppisseadistuse peale minna 200k. Ja ka siis pole kindel et sealt kahte komplekti ei pea igaks juhuks tellimawa666ou kirjutas:Kusjuures tglt saab Autotechist 25k euri eest juba ~450 bhp kompoti kätteAstrona kirjutas:...Arvesta, et ise tehes läheb ~150-300k juppidele + 200-600k töö- ja düno-raha+ mõni komplekt kolbe, plokke, väntvõlle jne, aga see on juba kommiraha. Ja ikka tuleb odavam kui sama võimas auto poest osta.

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Selle raha eest saadki töötava toote, mitte pooliku. Kasutavad Nira aju: http://www.niramotorsport.com/index.php ... e=i3-indexAstrona kirjutas:Ma rääkisin ju väiksemast summast! OK kui selle raha eest on progetav aju ja suht ok seadistus kah kaasas, siis võibki töö ja täppisseadistuse peale minna 200k. Ja ka siis pole kindel et sealt kahte komplekti ei pea igaks juhuks tellima
Auto tuleb kohale viia ja siis nädalake Rootsi vaatamisväärsustega tutvuda.
Volvopower @400+
Ehk saab ka siit natukene edasist mõtlemisainet...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GARRETT- ... ccessories
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GARRETT- ... ccessories
Ussike Racing
Lase praegune võimsus ära mõõta, võibolla sõidad ammu juba 150kw'iga, ja võibolla sobiks ka 250kw, ja sel juhul poleks mõtet rikkuda tänaval sõidumõnu 600hj turboga, mis istuks tänaval spoolis enamus ajast. Vaata üle ega pagassis pole mingit sodi wooferid jms
Sest tegelikut tahad ju tõmmet mitte hj, mis kütust sööb.
Tänava ja võistluse jaoks on ju erinev lähenemine. Tänaval on vaja 125hj @ 2000RPM, 200hj @ 3000RPM, 300hj @ 4500 ja 400hj @ 6000RPM. Suure turboga saad 90hj @2K, 150hj @ 3K, 275hj @ 4.5K ja 600hj @ 6K. Ja 1. tundub tänaval võimsam.
Uuri välja mootori stock juppide piirid, pane kõige madalama power-bandiga sportnukid, nii suur IC kui mahub (tee ruumi juurde), 400-500hj turbo (suur gt28 või väike gt30), korralik chip, kui lepid 300hj'ga või progetav aju +100hj (400-450hj) nimel pole kallis. Muidugi lisanduvad benapumbad pihustid jne.
3-450 vahel peaks ka raua piir olema ideaal seadistusega - ma täpselt ei tea. Ja kui siis arvad, et 400hj on ikka vähe, siis osta klassi võrra suurem turbo uued kepsud kolvid ja veel nipet näpet 100K eest saad veel 100hj juurde, aga seda tänaval niikuinii kasutada ei saa, ka maantel juhtub harva, et alla 110kmh see turbo spoolimise lõpetab

Tänava ja võistluse jaoks on ju erinev lähenemine. Tänaval on vaja 125hj @ 2000RPM, 200hj @ 3000RPM, 300hj @ 4500 ja 400hj @ 6000RPM. Suure turboga saad 90hj @2K, 150hj @ 3K, 275hj @ 4.5K ja 600hj @ 6K. Ja 1. tundub tänaval võimsam.
Uuri välja mootori stock juppide piirid, pane kõige madalama power-bandiga sportnukid, nii suur IC kui mahub (tee ruumi juurde), 400-500hj turbo (suur gt28 või väike gt30), korralik chip, kui lepid 300hj'ga või progetav aju +100hj (400-450hj) nimel pole kallis. Muidugi lisanduvad benapumbad pihustid jne.
3-450 vahel peaks ka raua piir olema ideaal seadistusega - ma täpselt ei tea. Ja kui siis arvad, et 400hj on ikka vähe, siis osta klassi võrra suurem turbo uued kepsud kolvid ja veel nipet näpet 100K eest saad veel 100hj juurde, aga seda tänaval niikuinii kasutada ei saa, ka maantel juhtub harva, et alla 110kmh see turbo spoolimise lõpetab

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
oled sa ikka 600hp autoga sõitnud, et sa seda tahad "tänavaautoks"???
400hp ja korraliku lukus difriga (tagavedu) on juba ÜÜÜSNA ebamugav tänavasõiduks.
Olen ka 600hp ja 850hp "tänavaautoga" sõitnud... Lõbus on, aga väga väga ebamugav, igapäevaselt, ei ei ei!
400hp ja korraliku lukus difriga (tagavedu) on juba ÜÜÜSNA ebamugav tänavasõiduks.
Olen ka 600hp ja 850hp "tänavaautoga" sõitnud... Lõbus on, aga väga väga ebamugav, igapäevaselt, ei ei ei!
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
olen ise mootorite pealt suht loll,aga kiire peab auto olema.
Kus mul oleks võimalik teada saada stock juppide mõõte ja tugevust.
Üks inimene soovitas mootor ümber puurida tiba suuremaks.
auto kaalub mul ca 2000kg ja mul selline pisike soovike sõita autoga 12seci...no ma arvan et see on ulme aga....(volvo on nelikveoline).
see kit mulle meeldis ka.....ma muidugi arvan et kui osta jupid eraldi on vast odavam ja vb ka kasulikum.Millise progetava aju ma peaks panema.
Kus mul see võimalus on mootori võimsuse mõõtmiseks ja kui palju selline maksta võib?
Praegu võtab maantee sõidul 100km/h 10-10,5sajale 120km/h 12-12,5sajale.
Kui saada 400-500hp kui hull see kütuse kulu siis on?
Kus oleks kasulik juppe osta või siis tellida.
Kus mul oleks võimalik teada saada stock juppide mõõte ja tugevust.
Üks inimene soovitas mootor ümber puurida tiba suuremaks.
auto kaalub mul ca 2000kg ja mul selline pisike soovike sõita autoga 12seci...no ma arvan et see on ulme aga....(volvo on nelikveoline).
see kit mulle meeldis ka.....ma muidugi arvan et kui osta jupid eraldi on vast odavam ja vb ka kasulikum.Millise progetava aju ma peaks panema.
Kus mul see võimalus on mootori võimsuse mõõtmiseks ja kui palju selline maksta võib?
Praegu võtab maantee sõidul 100km/h 10-10,5sajale 120km/h 12-12,5sajale.
Kui saada 400-500hp kui hull see kütuse kulu siis on?
Kus oleks kasulik juppe osta või siis tellida.