K: mootor "katkub" kõrgetel pööretel
K: mootor "katkub" kõrgetel pööretel
tere,
et siis hakkas sierrat vaevama selline asi:
Näit. trassil sõidan 4.ndaga nii 80, hakkan kiirendama ja kui mootori pöörded jõuavad nii u. 3,5-4,0K vahele ja laaderõk nii 0.7 bar peale hakkaks mootor nagu vahele jätma... sihuke mulje, et nagu oleks laaderõhk juba üle lubatu ja pöörded taevas..
samas siiski rõhk madal, gaas üldsegi mitte põhjas... ja kui samal hetkel gaasi kergelt järgi anda siis ka koheselt lõpetab katkumise..
Äkki mingi süüte kamm? et suurema koormuse alla ei jaksa mõni küünal enam sädet anda?
Kas on kellegil mingeid ideid või oskab keegi mõnd asjalikku meest soovitada.. info autot paluks mitte soovitada, sierra cosworthist ei tea nad midagi....
Imre
et siis hakkas sierrat vaevama selline asi:
Näit. trassil sõidan 4.ndaga nii 80, hakkan kiirendama ja kui mootori pöörded jõuavad nii u. 3,5-4,0K vahele ja laaderõk nii 0.7 bar peale hakkaks mootor nagu vahele jätma... sihuke mulje, et nagu oleks laaderõhk juba üle lubatu ja pöörded taevas..
samas siiski rõhk madal, gaas üldsegi mitte põhjas... ja kui samal hetkel gaasi kergelt järgi anda siis ka koheselt lõpetab katkumise..
Äkki mingi süüte kamm? et suurema koormuse alla ei jaksa mõni küünal enam sädet anda?
Kas on kellegil mingeid ideid või oskab keegi mõnd asjalikku meest soovitada.. info autot paluks mitte soovitada, sierra cosworthist ei tea nad midagi....
Imre
kusjuures rikas on segu küll..nii igaks juhuks keeratud et parem rikas kui lahja ja hiljem mootori remont...ragz kirjutas:mul tegi sama asja. liiga rikas oli. vähe usutav, et ta sul iseenesest rikkaks on läinud. sarnast asja tegi ka siis kui küünlapesad vett täis olid. mõlema stsenaariumi puhul käitus auto sarnaselt.

aga jah, see tuli kuidagi järsku ilma et ma oleks midagi näppinud.. ahjaa kusjuures ühel küünlajuhtmel on otse piibu peale päris korralik pragu tekkinud... ja otse selle kohal on see nö. strutbar, u. 1 cm eemal...
ma ise juba mõtlesin et äkki gaasi andes mootor lihtsalt nii palju mängib patjade peal et läheb sellele metalltorule nii lähedale et taob sealt üle...
krt , sai pikk ja segane jutt
aga jah, viga vaja kähku üles leida kuna laupäeval ju "open track"..
Imre
Silwer kirjutas:Kas ajule restarti oled proovinud teha? Audide puhul aitab...
et aku juhe maha?
ma kardan et fordi selle aja mootorijuhtimiselektroonika on nii labane et see kas on korras või on tuksis


noh, aga proovida ju muidugi võib..
Ise siiski arvan et kõigepealt uued juhtmed ja küünlad, eks siis näe mis edasi saab...
praegu tundub jah pigem nii et üle mingi pöörete arvu/koormuse hakkab katkuma.., ehk siis gaasisiibri potel ei tohiks katkestust sees olla..panter kirjutas:võid ikka korraks..vaatad mis juhtub kas ikka katkub või töötab yhtlasemlt...varaint selline et kui TPS signaal on mingis kohas jama siis teeb nii...kuigi siis sõltuks se ainult gaasi siibri asendist..et yxkõik mis käigul, yxkõik mis kiirusel vajutad samapalju gaasi siis katkub..
Imre
panter kirjutas:et kas se iga käiguga? ja ka stabiilselt seal sõites=segu ei tohiks lahja ega rikas olla vist
tundub jah et iga käiguga. Sain nagu eile maanteel proovitud ja oli nigu küll iga käiguga, kohe kui sinna 4000 kanti pöörded läksid.. Aga jah samas oli kohe nii et kui nati gaasi järgi andsin siis kohe kadus ära ja kui samamoodi nõks nõrgema gaasiga kiirendasin siis ei häda midagi mine või pööretepiirajani välja. Ehk siis ikkagi sihuke tunne nagu mingi küünal ei jaksaks surve all sädet anda...
ok, püüan homme uued küünlad peale saada, eks siis näe
Imre
sul rõhu- ja segukella ei ole peal? mu Saabil olid/on täpselt samad sümptomid, aga "katkumine" algas täpselt siis, kui rõhk oli tõusnud täpselt 0 bar`i juurde. lasin gaasiga rõhu maha, läks kõik jälle siledaks, tõstsin gaasiga rõhku üle 0 bar`i, läks samuti korda. peale segukella installimist avastasin, et "katkumine" hakkab toimuma siis, kui rõhk läheneb 0 bar`ile ja aju ei ole veel signaali saanud, et segu tuleb rikkaks ajada ehk siis et sel ajal oli segu lahja (nö "normaal- või ökoseades"). vajutasin pisut tugevamalt gaasipedaali, muutis aju segu rikkaks ja katkumine kadus. seda, miks aju segu 0 bar`i juures rikkaks veel ei tee, ei tea, aga aitab alati pisut järseb gaasipedaali puutumineford4wd kirjutas: ... kohe kui sinna 4000 kanti pöörded läksid.. Aga jah samas oli kohe nii et kui nati gaasi järgi andsin siis kohe kadus ära ja kui samamoodi nõks nõrgema gaasiga kiirendasin siis ei häda midagi mine või pööretepiirajani välja...


aljoga kirjutas: sul rõhu- ja segukella ei ole peal? mu Saabil olid/on täpselt samad sümptomid, aga "katkumine" algas täpselt siis, kui rõhk oli tõusnud täpselt 0 bar`i juurde. lasin gaasiga rõhu maha, läks kõik jälle siledaks, tõstsin gaasiga rõhku üle 0 bar`i, läks samuti korda. peale segukella installimist avastasin, et "katkumine" hakkab toimuma siis, kui rõhk läheneb 0 bar`ile ja aju ei ole veel signaali saanud, et segu tuleb rikkaks ajada ehk siis et sel ajal oli segu lahja (nö "normaal- või ökoseades"). vajutasin pisut tugevamalt gaasipedaali, muutis aju segu rikkaks ja katkumine kadus. seda, miks aju segu 0 bar`i juures rikkaks veel ei tee, ei tea, aga aitab alati pisut järseb gaasipedaali puutuminemu Saabil muidugi "vana hea" mehaaniline k-jet ka, nii et...
On nii rõhu kui ka segukell..., ja täna hommikul tekkiski nagu tunne et vist hoopiski segu jääb lahjaks... ja kuna lambda on aju tagant lahti ühendatud (näitab ainult salongis kellale) tekkiski sihuke kahtlus et äkisti jääb lahjaks + elektroonika ei suuda nagu ka mingitkimoodi seda kompenseerida....
nojah, bensufiltrit vahetasin viimati siis kui auto ostsin (4 aastat tagasi), ehk siis hakkan kõige pealt sellest pihta.
eks näis..
Imre