K: V8'le wideband lambda

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
xTc
Postitusi: 78
Liitunud: 03.04.2005 14:28
Asukoht: Tallinn

K: V8'le wideband lambda

Postitus Postitas xTc »

Tere,
Küsimus targematele.
Mootoriks audi 4.2 V8 mis saab endale 2 turbot ja mida hakkab juhtima MS.
Kas saab hakkama ühe wb komplektiga võib peab panema 2, näiteks midagi sellist?
Joel
Postitusi: 109
Liitunud: 29.11.2004 18:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Joel »

Minul on vabalthingavana VEMSiga 1 WBO2 andur (pilt). Sulle twinturbo konfis soovitaks pigem mõlemale poolele eraldi andurit.

Kui küsida võib, siis mis kere see mootor liigutama hakkab?
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
xTc
Postitusi: 78
Liitunud: 03.04.2005 14:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc »

Ise plaanisin väljalaske sedamoodi teha et turbodest alla, siis H ja sealt 2 toru tagasillani, sinna pütt ja siis 1 toru üle silla ja stange alla uuesti pütt ja nimodi tehes oleks vast kindlasti 2 andurit vaja.
Aga kui teha H asemele selline tükk kus vaheppeal lähevad torud üheks ja siis uuesti kaheks tagasi ja sinna vahepeale 1 andur nagu Joel'i audil peaks ehk toimima?
mootor istub 90Q kere peal.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

tee H-ühendus võimalikult lühike ning selle sama jupi peale ka lambda. Ei leia hea pilti, aga BMW praktiseerib sellist lähenemist.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Väljalaske järgi ei peaks otsustama, mitu andurit panna.

Ei mäleta, kas MS'iga sai kahte pihusti-panka eraldi juhtida, et mõlemal oma VE tabel. Aga Extraga sai vist kõike teha.
Seega kui juhid kahte panka eraldi, siis pane ka 2 lambda pesa.
Pole vaja kahte andurit osta kui raha napib, seadistad algul ühe järgi nii, et mõlemal pangal sama seadistus, ja siis paned anduri teise torusse ja timmid tolle panga kah ära.
Ideaalis oleks igal pütil oma andur ja oma kütuse tabel. Või vähemalt 1 ühine tabel + iga panga või püti korrektsiooni tabel (kasvõi 1x1).
Kui sul 2 sisselaske siibrit nii, et kompressorid ei puhu ühte torusse, siis kindlasti ka eraldi kütuse juhtimine... arvan ma
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
xTc
Postitusi: 78
Liitunud: 03.04.2005 14:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc »

Ok. küsime siis nii et kuidas oleks võimalik ühe anduriga V8 õiget infi saada?
kas hakkaks toimima kui teha H võimalikult lühike ja sinna andur? või siiski vahepeal üheks kokku viia ja sinna andur? tõenäoliselt ei pritsi nii palju siin surutise ajal peale et LC-1 duo kiti osta.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mõlema turbo taha keevita lambda mutter. Ja toimi nii nagu eelmises postis mainisin. Kahte kitti pole vaja kui 3k on suur raha, samal põhjusel ei soovita ka ühe lambda lahendust. Lambdad on niigi aeglase, miks panna see torru, kus gaasid ei pruugi piisavalt kiirelt liikuda.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

Kas X-pipe ei tomiks? Mõlemale poole eraldi pannes oleks muidugi ka mootori pooltest parem ülevaade.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

X-pipe oleks vist jah hetkel kõige parem variant ma arvan.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Minu S klassil on andur ühe poole V8 torukollektorite küljes. Kasutusel siis VEMS ja WB.

Mul muidugi N/A - ehk mängib vähem rolli. + auto on igapäevasõiduk, mitte teravalt seades.
xTc
Postitusi: 78
Liitunud: 03.04.2005 14:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc »

X-pipe tundub olevat hea lahendus. arvatavasti proovin selle järgi ja kui ei aita siis tuleb duo komplekt ära osta aga sinna on veel aega niiet võibolla tuleb veel parem lahendus vahepeal välja...
Vasta