K: V8'le wideband lambda
K: V8'le wideband lambda
Tere,
Küsimus targematele.
Mootoriks audi 4.2 V8 mis saab endale 2 turbot ja mida hakkab juhtima MS.
Kas saab hakkama ühe wb komplektiga võib peab panema 2, näiteks midagi sellist?
Küsimus targematele.
Mootoriks audi 4.2 V8 mis saab endale 2 turbot ja mida hakkab juhtima MS.
Kas saab hakkama ühe wb komplektiga võib peab panema 2, näiteks midagi sellist?
Minul on vabalthingavana VEMSiga 1 WBO2 andur (pilt). Sulle twinturbo konfis soovitaks pigem mõlemale poolele eraldi andurit.
Kui küsida võib, siis mis kere see mootor liigutama hakkab?
Kui küsida võib, siis mis kere see mootor liigutama hakkab?
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Ise plaanisin väljalaske sedamoodi teha et turbodest alla, siis H ja sealt 2 toru tagasillani, sinna pütt ja siis 1 toru üle silla ja stange alla uuesti pütt ja nimodi tehes oleks vast kindlasti 2 andurit vaja.
Aga kui teha H asemele selline tükk kus vaheppeal lähevad torud üheks ja siis uuesti kaheks tagasi ja sinna vahepeale 1 andur nagu Joel'i audil peaks ehk toimima?
mootor istub 90Q kere peal.
Aga kui teha H asemele selline tükk kus vaheppeal lähevad torud üheks ja siis uuesti kaheks tagasi ja sinna vahepeale 1 andur nagu Joel'i audil peaks ehk toimima?
mootor istub 90Q kere peal.
Väljalaske järgi ei peaks otsustama, mitu andurit panna.
Ei mäleta, kas MS'iga sai kahte pihusti-panka eraldi juhtida, et mõlemal oma VE tabel. Aga Extraga sai vist kõike teha.
Seega kui juhid kahte panka eraldi, siis pane ka 2 lambda pesa.
Pole vaja kahte andurit osta kui raha napib, seadistad algul ühe järgi nii, et mõlemal pangal sama seadistus, ja siis paned anduri teise torusse ja timmid tolle panga kah ära.
Ideaalis oleks igal pütil oma andur ja oma kütuse tabel. Või vähemalt 1 ühine tabel + iga panga või püti korrektsiooni tabel (kasvõi 1x1).
Kui sul 2 sisselaske siibrit nii, et kompressorid ei puhu ühte torusse, siis kindlasti ka eraldi kütuse juhtimine... arvan ma
Ei mäleta, kas MS'iga sai kahte pihusti-panka eraldi juhtida, et mõlemal oma VE tabel. Aga Extraga sai vist kõike teha.
Seega kui juhid kahte panka eraldi, siis pane ka 2 lambda pesa.
Pole vaja kahte andurit osta kui raha napib, seadistad algul ühe järgi nii, et mõlemal pangal sama seadistus, ja siis paned anduri teise torusse ja timmid tolle panga kah ära.
Ideaalis oleks igal pütil oma andur ja oma kütuse tabel. Või vähemalt 1 ühine tabel + iga panga või püti korrektsiooni tabel (kasvõi 1x1).
Kui sul 2 sisselaske siibrit nii, et kompressorid ei puhu ühte torusse, siis kindlasti ka eraldi kütuse juhtimine... arvan ma
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mõlema turbo taha keevita lambda mutter. Ja toimi nii nagu eelmises postis mainisin. Kahte kitti pole vaja kui 3k on suur raha, samal põhjusel ei soovita ka ühe lambda lahendust. Lambdad on niigi aeglase, miks panna see torru, kus gaasid ei pruugi piisavalt kiirelt liikuda.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET