Sorry, kui tunned, et su teema ärandasin - võib lahku tõsta, kui on probleeme, aga IMO võiks selle teema avardada. Üldse on suht raske neid tabeleid leida - keegi ei taha oma tööd-vaeva niisama avalikustada jms põhjused.
Tahaks natuke võrrelda mõnda kohta oma süütetabelis teistega. Selge see, et keegi sealt endale andmeid kopeerima ei hakka ja siis pärast detonatsioonis süüdistama vms.
Ma vaataks meeleldi 1.6-2.0T graafikuid. Enda oma olen kokku pannud seni originaali kopeerimisel (millest oli laki dünos üle käinud "jk") + kuulmise ja tunde järgi muutmisel, aga vaadates leitud näiteid tundub, et mul on mõnes kohas asi ikka natuke liiga varajane (+10deg). Edasi astub juba peaaegu auto moodi aga särtsakust veel juurde vaja. Hetkel tahakski just vaakumist välja tulemist madalatel pööretel võrrelda.
Kas keegi teab kindlalt kuidas CA18DET süütetabelit tõlgendada? Paari kohal olen kuulnud, et number tuleb lihtsalt jagada kahega (a la 40 => 20deg), aga kuskilt jäi ka kõrva, et tuleb lahutada baasnurk vms (a la 40 => 25deg).
EDIT: http://ecu2.forumwise.com/ecu2-thread1382.html Räägib, et -16 kraadi tabelis olevast numbrist on reaalne advance kui staatiline on keeratud 15BTDC peale. Hmm, hetkel on mul "/2"'ga pandud... seega peaks varu olema kuna väärtused on 60'st 37'ni.
Kas peale Tallinna dünode ja Kiltsi on siin Tallinna kandis veel kohti, kus saaks rahulikult igal vabal hetkel seadistamas käia (Gonsiori tn vms pole mõtet pakkuda ). Kiltsi on kaugel ja dünod on kallid + muud jamad, kui tahta mingi 50-100 punkti fix-koormuse all paika seadistada, ja sõidu pealt on asi ikkagi teine jne.
Tuli jutuks Neste 98 halvad testitulemused ja tekkis mõte äradada jällegi see teema.... Tankisin viimati kah tallinnast 98't nestest ja tegelen just süüte timmiga, ja kuidagi ei saa detot kätte:
85kpa peal on 2250-8000 35-38ˇ Samas kui vanas mapis oli 27-32
104kpa 32-35ˇ - - -25-29.5
144kpa 27-30ˇ - - -16-20
183kpa 23-26ˇ - - -14-19
222Kpa 20-23ˇ - - -12-17.5
242Kpa 19-22ˇ - - -13-15.
Ja Janno Lakidünos treitud custom chipi pealt vaadates peaks 2500 peal veel 2-6kraadi juurde keerama olenevalt koormusest, 4500 igal koormusel 2kraadi ja 7000 peal juba 3-6kraadi juurde.
Netis kah keegi väga ei avalda, ju ei teatagi, mis nurgaga sõidetakse.
Aga 1.2bari kandis on üldiselt 10-15deg (mitte 21-29) ja 1 vend rääkis ka 23'st kraadist aga seda alates 7000rpm.
Peab vist kõrvaarstijuurde minema, või ruttu anduri installima ja läpakaga seda mõõtma hakkama. Krt mul vaja pool mootorit laiali võtta et andur tagasi panna.
Siiani on tunne, et pedaali tõstes kiirendus paraneb, nagu madalama koormuse agressiivsem süütenurk oleks täpsem vms. Ja madala pöörde 0-bar peal on veel kehvem kui teisel nissanil oli.
Olete te kah kuulnud reeglist, või mäletan valesti, et iga psi kohta tuleb 0.5deg alla tõmmata? Ja pöörete kasvades tõstan 0.4deg/+500RPM alates 5500RPM. Mul Load lahtrid on ~20KPa vahega ja seega tõmban 1.5kraadi alla kuni 1bar ja kõrgemal rõhul -1.6deg/20Kpa.
Paras aeg oleks muidugi minna dünosse päevaks paariks ja fixeeritud kiirustel kõik punktid ära seadistada...aga...
Mu pool agressiivne süüde on boosti alas 4-6kraadi hilisem.
Kas 1.5bar 24kraadi @ 6000 on ikka normaalne? Teisendus võib olla natuke ka nihkes kuna HD on ST3 chipi valesti koostanud - Selle asemel et kütuse tabelit täpsustada on nad muutnud K-value konstandiga kogu aju väärtusi korraga ja TP-koormus väljadega kah mässanud, mis tõttu on load väljad natuke paigast. Kui eeldada, et nad ei häkkinud nii, siis on neil suurim koormus 2.5bar boosti ja isegi eelviimane lahter on pandud 2.15bar, mis tundub suht mõtetu eriti kuna pöörete skaala on samaks jäätud ja lõpeb ikka 6800 peal.
Viimati muutis Astrona, 07.03.2010 12:56, muudetud 1 kord kokku.