Audi S2 - 2.2 Turbo [Truup]

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

|Marko|
Postitusi: 17
Liitunud: 03.01.2009 12:11
Asukoht: Eesti Vabariik

Postitus Postitas |Marko| »

Võin võrdluseks öelda, et mina tõmbasin dünos ca 400hp 391 pihustitega (autoks RS2). See hetk oli probleeme turbo rõhuga, mis kukkus 26 psi pealt 16 psi peale. Nüüd, kui seda probleemi enam pole, jäävad pihustid juba väikseks. Näiteks RS2 greenid on ca 386 ja nende max saavutatud hp dünos on seal 420hp kandis, kuid laias laastus on sellele konele tarvis 1cc = 1hp.
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Sellel autol on kasutusel saabi punased pihustid 0280150431 mis on erinevates tabelites 350-380cc kuid on mõni cc suuremad kui RS2 omad prakrikas proovitud. Antud autol on ka 4.2bar kütuserõhu regulaator.Mina sain samasetupi ja turboga(enamjaolt on tegemist minu vana tehnikaga) 247kw rattast(4wd tktk pingis mis teeb ca 400hp mootorist).
BEST ET11.051@207km/h
|Marko|
Postitusi: 17
Liitunud: 03.01.2009 12:11
Asukoht: Eesti Vabariik

Postitus Postitas |Marko| »

HP kirjutas:Sellel autol on kasutusel saabi punased pihustid 0280150431 mis on erinevates tabelites 350-380cc kuid on mõni cc suuremad kui RS2 omad prakrikas proovitud. Antud autol on ka 4.2bar kütuserõhu regulaator.Mina sain samasetupi ja turboga(enamjaolt on tegemist minu vana tehnikaga) 247kw rattast(4wd tktk pingis mis teeb ca 400hp mootorist).
Mitmenda käiguga, kw tuli millise pöörde pealt, max nm ja pöörded?
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Tõmbasime kolmanda käiguga kuna rattad olid talve soga täis ja hakkas vibreerima ja lõi graafiku kõikuma

Pilt[/img]
BEST ET11.051@207km/h
|Marko|
Postitusi: 17
Liitunud: 03.01.2009 12:11
Asukoht: Eesti Vabariik

Postitus Postitas |Marko| »

HP kirjutas:Tõmbasime kolmanda käiguga kuna rattad olid talve soga täis ja hakkas vibreerima ja lõi graafiku kõikuma
Nu sellisel juhul oleks neljandaga tulnud ca 230kw.
Truup
Postitusi: 17
Liitunud: 22.03.2009 17:03
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Truup »

Kõikide eelduste kohaselt peaks laupäeval Tartus võistlemas olema. Esmaspäeval sai summutit veidike vabamaks tehtud, tänu sellega tõusis rõhk 0.3bar ja nüüd veereb 1.4 bari välja ja sai kõik üleliigne jama autost minema visatud. Eks vaatab palju see masin suuteline sõitma 402m on.
Audi S2 2.2Turbo
Truup
Postitusi: 17
Liitunud: 22.03.2009 17:03
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Truup »

Täna sai siis käidud tartu drag üritusel, kuna ülevaatus hetkel puudus siis kobisin Outlaw klassi ja parim aeg 400m oli 12.417 60ft: 1.913 lõppkiirus: 184km/h
kuna selle masinaga ainult mõned nädalad sõidetud polnud käiguvahetus ka see millega ise rahule jääks. Talvel plaan siis autole kaalukaotus ja uus turbo kindlasti. Mootor peaks kannatama 600hp, eks näeme kevadel :D
Audi S2 2.2Turbo
010AUX
Postitusi: 4
Liitunud: 21.09.2009 21:41
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas 010AUX »

see ikka täiega edasi liikuv auto..ja eelnevaid postitusi lugedes siis...noh..ma ei maini midagi...
ja 402m aega saab kõvasti paremaks kui käiguvahetuse ära selgeks saad...
nii et ma arvan et nii öelda kuidas siin öeldakse et Aftermarket auto sõidab kõrget 11 sek.
jõudu jaksu sulle Jannopoiss:D
-=StreetCrimes=-
Truup
Postitusi: 17
Liitunud: 22.03.2009 17:03
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Truup »

http://www.youtube.com/watch?v=SJsBSx1DTgc

kerge video ka siis sõidust
Audi S2 2.2Turbo
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

Õliks on Motul Le Mans 20W-60
Milleks selline õli igapäevamasinale? Või käid ainult võistlemas selle autoga?
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Truup
Postitusi: 17
Liitunud: 22.03.2009 17:03
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Truup »

Jõuvanker kirjutas:Õliks on Motul Le Mans 20W-60
Milleks selline õli igapäevamasinale? Või käid ainult võistlemas selle autoga?
näita et hoolid mootorist :D

auto igapäeva kasutuses
Audi S2 2.2Turbo
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mina sõidan ka 10W-60 õliga täitsa igapäevaselt.
Pakub lihtsalt paremat õlitust kui tavalised linnasõidu vedelad supid.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

Mihkel kirjutas:Mina sõidan ka 10W-60 õliga täitsa igapäevaselt.
Pakub lihtsalt paremat õlitust kui tavalised linnasõidu vedelad supid.
Oot, et igapäevasõiduks linnavhel ei piisa "vedelad supid"? Natukene koomiline. Pidevalt tallatakse linnavahel piirajas, max võimsuse juures? Täitsa norm on kasutada 5W40 õli linnaliikluses igapäevaselt turbo bensukal - külmkäivitustel oluliselt parem õlitus ning kulumine väiksem. 10W60 toob enda omadused alles esile teisel pool 100C :)
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Motuli 300V seeria õlid on nii mõneski testis konkurente pika puuga ületanud nii külma kui sooja mootoriga.....

Igasse mootorisse ei hakkaks 300V õli ostma (neid on 5-6 erinevat tüüpi, sh 20W60 LeMans), aga kui mootori hind on 100 000+ kr, siis muud ei panekski sisse sinna.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Paljudel mootoritel ei ole õlijahuteid ja siis võib ka linnavahel tihti 1-2 käiguga kiirendades õli kuumaks minna.
Lihtsalt vaid õli vahetusega on õlirõhk paljudel soojalt 1bar võrra tõusnud võrreldes suvalise 10W-40 õliga.
Liqui Moly 10W-60 Race Tech on igatahes tootja poolt aastaringseks õliks kirjutatud.
E30-nega sai sellega 2-3a nii suvel kui talvel sõidetud, siiani probleemideta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta