Mis sa täpsemalt teada tahad? Olen sellega kuid tegelenud. Esiteks on sul vaja chip välja joota, pesa asemele joota ja siis romulaatori taoline karp osta. 1 variant on ka NisTune. Romulaator on mul olemas ja võiks isegi 3000'ga müüa, samas selle raha ees on sul ka muidugi alternatiive nagu MS, millelel palju eeliseid ja mõned miinused.silvia kirjutas:huvitaks mida targemad inimesed sellisest asjast nagu arvaks...ecu tuning
Nissan Silvia S12 1,8T 87a
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Eino seda kah jah, et ega ma ei tea mis seal ca18ET ajus toimub. Ainus variant oleks siis uuem aju panna. Ja siis soovitaks juba SR mootori aju, kuna seda saab Consult kaudu "pealt kuulata", samas on siis juba kahte emulaatorit vaja. Mine korralikku firmasse oma aju sooviga ja lõpuks oled 30-60k võrra vaesem ja autol pole külmkäivitustki. Stock ecu + selle custom-chippimine on suht odav selle kõrval, kui muudatused mootoris on väiksed ja kui sa ei plaani iga kuu uut nukkvõlli panna vms nii et seade läheks paigast. Emulaatori võib peale seadistamist maha müüa ja viimase seadega chip sisse põletada, aga noh kui sul sõpra pole
kes tasuta seadistaks ja kui ise seda ei tee, siis emulaatori maksumus on tühised kilod
. Kui võimalik, ära näpi midagi, jäta stockiks, kuni CA, SR või RB peale paned, nendega saaks isegi aidata kui väga vaja, loodetavasti aasta kahe pärast... kui rohkem aega ja ehk ma targemaks kah saand 



slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Originaalis on ju põlv vahel. Nüüd ilma põlveta ja veel ligemal. Pole ka takistavat õhufiltrit, mis aitaks ehk müra vähendada.silvia kirjutas:MAF on hetkel nii nagu pildil, sutsu lähemal (5-10cm) turbole kui originaalis. BOV-i pole vahel ja õhulugeja on töökorras kuna pistiku tagant võttes ei käi mootor enam yldse.
See, kui õhulugeja on töökorras, ei tähenda, et ta ka päris õigust näitab. Kui ta näiteks valetab 10%, siis aju mäpib end ümber, juhul kui lambda on korras ja täpne. Kui aga lugeja juba nii tahmane vms, siis aju annab oma parima, aga päris ära ta ei suuda korrigeerida. Aga õhulugeja viga arvatavasti pole.
Proovi turbo ja mafi vahele panna 2x 90kraadist põlve, nende sirgete lõdvikute asemele.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Avastasin, et Lamda anduri juhe oli puru: Parandasin ära ja asi läks paremaks, kuid kõrgematelt pööretelt madalamale langedes langevad pöörded väga madalale korraks ja siis lähevad tühikäigule üle. Lugesin kuidas diagnosti sellele ajule tha ja tõmbas kuuli kinni
päris keeruline teema, kui keegi natuke aidata viitsib võin saata manuali. Systeem käib seal 2 tulukese kaudu ja nende tulukeste vilkumise lugemisega.

Ära alahinda ennast. Proovi ikka ise neid tulukesi vaadata.silvia kirjutas:Lugesin kuidas diagnosti sellele ajule tha ja tõmbas kuuli kinnipäris keeruline teema, kui keegi natuke aidata viitsib võin saata manuali. Systeem käib seal 2 tulukese kaudu ja nende tulukeste vilkumise lugemisega.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Siit saab lugeda, on see loll mõte või mitte:Astrona kirjutas:Mis selle postituse mõte oli? Ise ju saad kah aru, kui loll "mõte" see on.silvia kirjutas:Aga kas üks lahendustest poleks see, kui viia MAF peale turbot?
Õhulugeja rõhu poolele