Kas teha ettepanek BHRA-le väikse B klassi lisamiseks?

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kas lisada kuni 2000cc ülelaetud klass EMV-le?

Jah, võtaksin ise ka osa uues klassis võisteldes
32
37%
Jah, ise osa võtta ei saa, kuid Drag oleks atraktiivsem
40
47%
Ei, klassid on head nii, nagu nad on
7
8%
Ei, kuid oleks muu ettepanek (selgita kommentaariga)
7
8%
 
Hääli kokku: 86

RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Kas teha ettepanek BHRA-le väikse B klassi lisamiseks?

Postitus Postitas RFL »

Sooviks teada, paljud arvavad, et on piisavalt põhjendatud anda BHRA-s arutamisele väikese B klassi lisamiseks?
Loodetavasti võetakse hääletusest aktiivselt osa, aga kui seda ei juhtu, siis pole põhjust ka nuriseda. Üksikute pärast poleks mõtet reeglite muudatusi üldse arutada.
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: Kas teha ettepanek BHRA-le väikse B klassi lisamiseks?

Postitus Postitas IvarR »

RFL kirjutas:Sooviks teada, paljud arvavad, et on piisavalt põhjendatud anda BHRA-s arutamisele väikese B klassi lisamiseks?
Loodetavasti võetakse hääletusest aktiivselt osa, aga kui seda ei juhtu, siis pole põhjust ka nuriseda. Üksikute pärast poleks mõtet reeglite muudatusi üldse arutada.
Mõte on hea kuid mul on küsimus. Kui tegemist on 1.3 rootormootoriga + turbo, kas siis kavatsetakse ikka korrutada läbi töömaht x 1.7 mis teeks 2.2L+turbo ? Ei tea mispidi hääletada hetkel.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
MazdaGTI
Postitusi: 125
Liitunud: 03.09.2005 23:13
Asukoht: Tagadi getho.
Kontakt:

Postitus Postitas MazdaGTI »

Rootor oli minumeelest x2 ja turbo x1,7 kunagistes reeglites :roll:
http://www.mazdasgarage.com/foorum/" onclick="window.open(this.href);return false; Mazda autofoorum
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kas teha ettepanek BHRA-le väikse B klassi lisamiseks?

Postitus Postitas jk »

IvarR kirjutas: Mõte on hea kuid mul on küsimus. Kui tegemist on 1.3 rootormootoriga + turbo, kas siis kavatsetakse ikka korrutada läbi töömaht x 1.7 mis teeks 2.2L+turbo ? Ei tea mispidi hääletada hetkel.
IvarR
1.3 rootor on korda 2 ehk 2.6 l + turbo. http://www.bhra.ee/data/info/Autode%20t ... 202009.pdf
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

olgem ausad, kuni 2 turbokate klass on ainult sx-i meestele hea...
äärmisel juhul mõni üksik honda või opel kah.. ja ongi kõik.

90% turbokaid, mida ma tean, ja millest võiks 11.0-12.9 sekundi vahele pauku tulla (oleks natukenegi põnev vaadata) on 2-3 töömahuvahemikus.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Et kergele 200sx'ile konkurentsi pakkuda lisaks sinna ka kuni 2,5L töömahuga ning raskemad 5 ja 6 silindrilised.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

mart154 kirjutas:olgem ausad, kuni 2 turbokate klass on ainult sx-i meestele hea...
äärmisel juhul mõni üksik honda või opel kah.. ja ongi kõik.

90% turbokaid, mida ma tean, ja millest võiks 11.0-12.9 sekundi vahele pauku tulla (oleks natukenegi põnev vaadata) on 2-3 töömahuvahemikus.
Audi 1.8T 2.0T
Evod
Subsud
Eclipse'id
Opel 2.0T
200sx S14 2.0T
200sx S13 1.8T
VW 1.8T 2.0T
Seat 1.8T 2.0T
+ lisatud turboga autod nagu Kummituse Integra, Valdzi Kopikas jpt.
Tegelikult ei ole ju toorikul väga vahet. F1-s sõidavad Renault'd, WRC-s on sõitnud Hyundaid.
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

RFL kirjutas:
mart154 kirjutas:olgem ausad, kuni 2 turbokate klass on ainult sx-i meestele hea...
äärmisel juhul mõni üksik honda või opel kah.. ja ongi kõik.

90% turbokaid, mida ma tean, ja millest võiks 11.0-12.9 sekundi vahele pauku tulla (oleks natukenegi põnev vaadata) on 2-3 töömahuvahemikus.
Audi 1.8T 2.0T
Evod
Subsud
Eclipse'id
Opel 2.0T
200sx S14 2.0T
200sx S13 1.8T
VW 1.8T 2.0T
Seat 1.8T 2.0T
+ lisatud turboga autod nagu Kummituse Integra, Valdzi Kopikas jpt.
Tegelikult ei ole ju toorikul väga vahet. F1-s sõidavad Renault'd, WRC-s on sõitnud Hyundaid.
Miinu Fiat on ka 2.0T :-D
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rain573 »

RFL kirjutas:
mart154 kirjutas:olgem ausad, kuni 2 turbokate klass on ainult sx-i meestele hea...
äärmisel juhul mõni üksik honda või opel kah.. ja ongi kõik.

90% turbokaid, mida ma tean, ja millest võiks 11.0-12.9 sekundi vahele pauku tulla (oleks natukenegi põnev vaadata) on 2-3 töömahuvahemikus.
Audi 1.8T 2.0T
Evod
Subsud
Eclipse'id
Opel 2.0T
200sx S14 2.0T
200sx S13 1.8T
VW 1.8T 2.0T
Seat 1.8T 2.0T
+ lisatud turboga autod nagu Kummituse Integra, Valdzi Kopikas jpt.
Tegelikult ei ole ju toorikul väga vahet. F1-s sõidavad Renault'd, WRC-s on sõitnud Hyundaid.
+Fiatid :o
tuleks ka siis oma 1,4 turbopuntoga evosi ja subaruid lüpsma :badgrin:
orurott
Postitusi: 13
Liitunud: 09.04.2008 19:41
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas orurott »

minu arvates on see ainuke asi mis eesti drag-ist hetkel puudu on!
aga kas see on mõeldud siis praegusele A klassile juurde lisamiseks v siis eraldi klass??
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Unustasite 1.5-2.0 turbotatud hondad. Turbotatud 1.6 jms golfid ning võib tekkida ka 2.0T BMW'sid, kui klass juba olemas. Rääkimata Ford 2.0T
Kindlasti pole see 200SX'ide pärusmaa - selle aastani oli S13 rekord meil ju üle 13seki. Midagi ette küll ennustada ei oska. RFL küll juhib 3 aasta tööga, aga 2.0T sõidavad ikkagi <7s ja sealt kuni 12s'ni mahub väga palju masinaid. Kes teab, võibolla ajaks oma kadettigi kurjaks :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Hetkeseisuga on 32 inimest märkinud, et nad osaleksid väikses B klassis, kui selline tuleks kunagi.
Kes on need 32 inimest ja mis autodega nad sõidavad? Täpsustage postitusega.
Osasid arvan ise teadvat ja võiks siia teemasse luua ka nimekirja nendest.

1. RFL Nissan 200sx 1.8t
2. Astrona 200sx 1.8t
3. Valdz VAZ 2.0t ?
4. Arne13 Fiat Coupe 2.0t
5. Zoom1 Nissan 200sx 1.8t
Viimati muutis RFL, 29.09.2009 10:21, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

5. 200SX 1.8T ?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Teema algatuses pole mainitud mitmest cc'st jutt käib? 4000cc (/1,7)? Et Ilmars kah väiksesse klassi mahuks? :lol: Mart arvas automaagiliselt: 2.0T. Aga miks-mitte 2.2T (10v audid ja ivari bemm :) ) või siis hoopis 3500cc (...2059cc), et remont-mõõdus-kolbidega 2.0'id ikka kah sisse mahuks?

Oletades, et turboclubis kolab heal juhul pool seltskonnast (unustada ei maksa ka naabreid) ja aimates :lol: et reaalselt jõuaks JAH vastanutest rajale 1/3 ja nendest iga viies oleks kohal iga võistlus, siis oleks klassi täituvus juba suurem kui selle hooaja A, B, C's. 32/3x2 = 21 autot, millest 4tk igakord kohal?

Sellist jama pole kah vaja, et need pealtvaatajad kes tsiklite ajal ei viitsinud pikas järjekorras seista, läheks väikse B ajal muid vajadusi rahuldama :), mis võib juhtuda, kui cc limiidiks on ülepuurimata 1.8T, ehk siis kuni 1.7T ülepuuritud mootorid :).
Ideaalis (kui on ..2.2T klass) tuleks sinna paar 10.0s masinat ja kolmanda koha saavutamiseks tuleb mikromootorist hooajaringselt 11.0 aega paugutada. Ja "tublid" kes lihtsalt igakord kohal aga viimane on platseeruks näiteks 6.'le. kohale. Ja olekski 1 huvitav klass juures, ning 20 "13seki venda" vaataks juba SM poole või loobuks üldse, aga seekord ilma vingumiseta :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Astrona kirjutas:Sellist jama pole kah vaja, et need pealtvaatajad kes tsiklite ajal ei viitsinud pikas järjekorras seista, läheks väikse B ajal muid vajadusi rahuldama :), mis võib juhtuda, kui cc limiidiks on ülepuurimata 1.8T, ehk siis kuni 1.7T ülepuuritud mootorid :).
Ma arvan, et ühe mootori/töömahuga tähtsust ei maksaks liiga palju ületähtsustada. Kui 1809cc ei mahu mingisse klassi, siis ei ole see maailma lõpp.

Praegu hakkabki järjest rohkem tunduma, et enamik siinrääkijaist tahab lihtsalt väikest turboklassi, kus konkurentsivõimeline olla ja kardab võistelda endast kiirematega.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta