Porsche 951 (944 turbo S) 91a; Audiophile

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Nii, esimene veerandmiili võistlus sõidetud. Parimaks tulemuseks jäi 12.76 haapsalu lennuväljal.


max
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

Aeg on väga hea!
Tänava kummiga käis sõit?
Turbo auto
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

täpselt
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Kasutaja avatar
Ice
Postitusi: 61
Liitunud: 27.12.2004 15:09
Kontakt:

Postitus Postitas Ice »

Ja stardis tagus suht tühja. Poiss peab harjutama ning rehv võiks ka asisem olla. Võrdluseks, et Arne RS4 sõitis 12.74 ja Kristjani RS4 12.78
[url=http://www.aftermarket.ee]Aftermarket.ee[/url] // Driftworks
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Markusel ajad iga sõiduga aina paranesid (14.12; 13.20; 12.76). Oleks veel pool päeva sõitnud oleks veelgi parema aja saanud... :)

Aga kahju oli et läpakat ei olnud kaasas - oleks kohapeal veel tiba "fine-tuningut" saanud teha. Praegu tundus täisgaasil tiba liiga rikas...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

jah väga hea tulemus ! eks iga asi taha harjutamist. ma ise arvan, et praeguse spec'iga peaks 12.0 ehk täitsa ära sõitma hea pidamisega ja võibolla isegi kõrge 11.xx ??
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

rs4 ainus mure vist,on tema kaal!
Turbo auto
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Noh, ega 951 pole ka teab mis kergekaallane: ~1300kg. Pealegi, 60 jala aeg (=start) on üks tähtsamaid asju 1/4 miili sõidul. Jõudu paistab ikka olema autol 8)
EDIT: Tõenäoliselt rohkem, kui 295hj :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Audiophile kirjutas:Nii, esimene veerandmiili võistlus sõidetud. Parimaks tulemuseks jäi 12.76 haapsalu lennuväljal.
max
Teretulemast 12s klubisse ;)
Kas BHRA Finals`i üritusel saab sõitmas näha?
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
devilc
Postitusi: 70
Liitunud: 01.12.2004 11:06

Postitus Postitas devilc »

Tore, et asi töötab. Dünograafikut vaadates tundub, et kui rinkat tahad sõita, pead mootorit vähemalt 8000 pöördeni ajama - powerband hakkab 5500 pöördest...

Liiga suur turbo või vilets häälestus või ei vasta dünograafik tegelikkusele?
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Häälestus on ju veel tegemata. Ja dünograafik nüüd vaevalt et tegelikusele vastab. Ning eks seda powerbandi saab vastavalt kasutatavale rõhule ka ümber mängida, praegu ju 2 bar ülerõhku...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Tore, et asi töötab. Dünograafikut vaadates tundub, et kui rinkat tahad sõita, pead mootorit vähemalt 8000 pöördeni ajama - powerband hakkab 5500 pöördest...

Liiga suur turbo või vilets häälestus või ei vasta dünograafik tegelikkusele?
Tegelt on siin nii et dynograafik ei ole õige minuarust, kui ka häälestamisl on veid tööd et lag-i vähendada. Tõsi 2 barist ülerõhuga on see auto päris tricky ka 3 käiguga. Rinka sõidu teeb ka raskeks ülipikad käigud 2 käit 130 kmh 3 käik 180 kmh. Tõenäoliselt kui aega on teen rinka setupi mapi eraldi ja finetuningu üldse päris rajal, mitte et ma hakkaksin füüsikaseadustest ette ruttama aga kindlasti on autol arenguruumi nii seadistamise kui ka veerandmiili kohapealt. Jõudu on seal kindasti et sõita madalat 12, drag radialiga ehk veel allagi.

BHRA finalsile ei lähe sõitma kuna auto läheb Norra, skandinaavia suurimale autokokkutulekule koos Offical "Tatech" teamiga.

Peale seda tõenäoliselt järgneb autole kosmeetiline ravi, uus värvkate, uued veljed/rehvid, väike "nose job", võibolla väike "ice" install. Esimesed coiloverid vajavad väheke turgutamist, GT2 sidur installimist, tagasillas on läbivaid lööke kuulda (ju vajab mõni puks vahetust).

Naljaks on veid see et ei ole siiani jagu saanud orignaal kaanetihendist, uus ja kangem juba ootab installeerimist, aga vana näe ikka kestab ka 28 psi rõhuga. Tõenäoliset teen siis seda talvel kui plaan mootor maha võtta, kapotialune mattmustaks värvida, natuke kogu engine bay pipe-ingut ja wire harnessi parandada. Talvel on aega küll et kogu tehnika ja lahendused kriitilise pilguga üle käija ja suvel tehtut natuke parandada.


Piduri suportid vajavad lahtivõtmist, värvimist, ja lakkimist, cup peeglid ootavad veel installimist. Pisiasju on veelgi mis talve jooksul ilusti jõuab ära teha. Keep you posted.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
cmf
Postitusi: 62
Liitunud: 04.12.2004 21:00
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas cmf »

Sellise seadega, ei tohiks olla mingit probla ka kehva tänava rehviga 12.0 sõitta. Harjutamine teeb meistriks...
:-D
Porsche 951
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Düno pidi vist küll aiateibaid näitama, vaadates timmermanni supra aega ~12,5 slikiga ja väidetavalt 450hp
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Porsche ei ole küll dragi masin, aga ma arvan et seal on potensiaali et sõita ka flat 12 tänavarehviga. See on ka mu eesmärk, no drag radials for me.

Max
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Suletud