Porsche 951 (944 turbo S) 91a; Audiophile
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
täpselt
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Markusel ajad iga sõiduga aina paranesid (14.12; 13.20; 12.76). Oleks veel pool päeva sõitnud oleks veelgi parema aja saanud... 
Aga kahju oli et läpakat ei olnud kaasas - oleks kohapeal veel tiba "fine-tuningut" saanud teha. Praegu tundus täisgaasil tiba liiga rikas...

Aga kahju oli et läpakat ei olnud kaasas - oleks kohapeal veel tiba "fine-tuningut" saanud teha. Praegu tundus täisgaasil tiba liiga rikas...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Noh, ega 951 pole ka teab mis kergekaallane: ~1300kg. Pealegi, 60 jala aeg (=start) on üks tähtsamaid asju 1/4 miili sõidul. Jõudu paistab ikka olema autol 
EDIT: Tõenäoliselt rohkem, kui 295hj

EDIT: Tõenäoliselt rohkem, kui 295hj

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Tegelt on siin nii et dynograafik ei ole õige minuarust, kui ka häälestamisl on veid tööd et lag-i vähendada. Tõsi 2 barist ülerõhuga on see auto päris tricky ka 3 käiguga. Rinka sõidu teeb ka raskeks ülipikad käigud 2 käit 130 kmh 3 käik 180 kmh. Tõenäoliselt kui aega on teen rinka setupi mapi eraldi ja finetuningu üldse päris rajal, mitte et ma hakkaksin füüsikaseadustest ette ruttama aga kindlasti on autol arenguruumi nii seadistamise kui ka veerandmiili kohapealt. Jõudu on seal kindasti et sõita madalat 12, drag radialiga ehk veel allagi.Tore, et asi töötab. Dünograafikut vaadates tundub, et kui rinkat tahad sõita, pead mootorit vähemalt 8000 pöördeni ajama - powerband hakkab 5500 pöördest...
Liiga suur turbo või vilets häälestus või ei vasta dünograafik tegelikkusele?
BHRA finalsile ei lähe sõitma kuna auto läheb Norra, skandinaavia suurimale autokokkutulekule koos Offical "Tatech" teamiga.
Peale seda tõenäoliselt järgneb autole kosmeetiline ravi, uus värvkate, uued veljed/rehvid, väike "nose job", võibolla väike "ice" install. Esimesed coiloverid vajavad väheke turgutamist, GT2 sidur installimist, tagasillas on läbivaid lööke kuulda (ju vajab mõni puks vahetust).
Naljaks on veid see et ei ole siiani jagu saanud orignaal kaanetihendist, uus ja kangem juba ootab installeerimist, aga vana näe ikka kestab ka 28 psi rõhuga. Tõenäoliset teen siis seda talvel kui plaan mootor maha võtta, kapotialune mattmustaks värvida, natuke kogu engine bay pipe-ingut ja wire harnessi parandada. Talvel on aega küll et kogu tehnika ja lahendused kriitilise pilguga üle käija ja suvel tehtut natuke parandada.
Piduri suportid vajavad lahtivõtmist, värvimist, ja lakkimist, cup peeglid ootavad veel installimist. Pisiasju on veelgi mis talve jooksul ilusti jõuab ära teha. Keep you posted.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt: