Fiat Coupe plus Turbo "Aigo"
no taho hüppab lubamise ajal natukene jah.
säde olemas,
survet mõtled kütusesurvet? jah see olemas ja 2,5bar mõõdetud kolmikuga
pihustid avanevad ja pihustasid ka kui maha kiskusin. ning pihustamis sisinat on kuulda kui mootorit ringi ajada.
lubab ka nagu ühe silindriga ainult, küünaldest jääb teise silindri küünal tahmaseks ülejäänud puhtad nagu uued.
vahetatud: rpm/tdc andur, nuka andur, temp andurid, õli andurid, map ja täna panin peale ka uue üldsurveanduri(mingi jubin kuhu jookseb sisselaske koldest vaakumvoolik.)
õlituli ei sütti kui süüde sisse keerata, õigemini pole kunagi süttinud, kuigi nagu peaks, pirn terve ja kui töötas ja väljalaske nuka simmer lennukit pani siis läks küll põlema.
progetav aju on olnud koguaeg plaanis, kuid praegu majanduslik seisukord ei luba osta, väike õnnetus juhtus ja sinna tuli omajagu palgast ära matta ja kuna see projekt ei ole võistlusauto siis ega ju sponsorit ka ei leia ning selliseid asju "järekaga" ei saa ju. tuleb lihtsalt veel vähe kannatlik olla ja oodata, et ehk tulen sellest õnnetusest välja ja saab autoehitusega jätkata.
säde olemas,
survet mõtled kütusesurvet? jah see olemas ja 2,5bar mõõdetud kolmikuga
pihustid avanevad ja pihustasid ka kui maha kiskusin. ning pihustamis sisinat on kuulda kui mootorit ringi ajada.
lubab ka nagu ühe silindriga ainult, küünaldest jääb teise silindri küünal tahmaseks ülejäänud puhtad nagu uued.
vahetatud: rpm/tdc andur, nuka andur, temp andurid, õli andurid, map ja täna panin peale ka uue üldsurveanduri(mingi jubin kuhu jookseb sisselaske koldest vaakumvoolik.)
õlituli ei sütti kui süüde sisse keerata, õigemini pole kunagi süttinud, kuigi nagu peaks, pirn terve ja kui töötas ja väljalaske nuka simmer lennukit pani siis läks küll põlema.
progetav aju on olnud koguaeg plaanis, kuid praegu majanduslik seisukord ei luba osta, väike õnnetus juhtus ja sinna tuli omajagu palgast ära matta ja kuna see projekt ei ole võistlusauto siis ega ju sponsorit ka ei leia ning selliseid asju "järekaga" ei saa ju. tuleb lihtsalt veel vähe kannatlik olla ja oodata, et ehk tulen sellest õnnetusest välja ja saab autoehitusega jätkata.
heeh
ega sa sinna dislat sisse ei valanud:):) äkki sul igapäeva liikur mingi diisel pill ja ajasid sassi täis peaga midagi ning valasid fiati ka dislat:):) 
Nu krt vii se Arne kätte ja paneb järelmaksuga käima selle pilli.(Valab pena sisse:)

Nu krt vii se Arne kätte ja paneb järelmaksuga käima selle pilli.(Valab pena sisse:)
Re: heeh
ˇRespeckt kirjutas:ega sa sinna dislat sisse ei valanud:):) äkki sul igapäeva liikur mingi diisel pill ja ajasid sassi täis peaga midagi ning valasid fiati ka dislat:):)
Nu krt vii se Arne kätte ja paneb järelmaksuga käima selle pilli.(Valab pena sisse:)
reede õhtul sul ka toodab seda ..... :D (Y)
aigo mine saatesse eesti nokitseb ja tee omale korralik nimi :D
no krt maksa meestele kes teeb asja korda ja paneb käima mitte ära mängi mäkaiverit

lihtsalt auto seisab ja ootab kuna nüüd sest jamast välja tuleb mis oli, et saaks autot edasi nokitseda, pole sellepärast ka viimasel ajal midagi teinud.Aigo kirjutas:....kuid praegu majanduslik seisukord ei luba osta, väike õnnetus juhtus ja sinna tuli omajagu ära matta...
ei ole ju soovi võileiva hinna eest ka ära anda autot kui juba omajagu raha sisse laotud on. Üks hea pakkumine on tulnud, aga see ka poolik projekt, kuid vähemalt on juba asju mis tuleks nigunii teha tehtud.
väike spec. list:
targemad võivad kommenteerida mõne sõnaga seda ka, et kas oleks tasuv vahetus või mitte.Mootoriks on MC 121kw turbomootor. Sissepritse süsteem on muudetud audi omast selliseks nagu oleks ta pidanud kohe tehasest tulema :D custom kütuselatt, suuremad pihustid, kütuserõhuregulaator jne. Seda kõike juhib Megasquirt II V3.3. Teine turbo, audi wastegate, tial rep BOV, lairida lamda, segu, boosti, õlitemp, õlirõhu, bensurõhu jne kellad. Veermikus on uusi pudinaid, ees on 200 suppordid ja kettad, tagumised v6 audipealt ehk 4x reguleeritavad. Olemas on ka hüdrauliline käsipidur aga ei ole seda veel külge pannud. Tegtud ka korralik õlijahutus, radikas on omega pealt, custom vahejahuti, ette lasin keevitada korraliku turvatala jne. Masin vajab lõplikku komplekteerimist. Kerel on iluvigu. Puudu üks bensuvoolik ja paar lõdvikut. Mootor töötas hästi, kuid käivitus meelitades. Vaja seadistad MS paika korralikult.
Muidugi vaheta ära! Tundub, et see samasugune säästuprojekt nagu sulgi! Ja mis põhiline- mootor käivitub meelitades!!Aigo kirjutas:lihtsalt auto seisab ja ootab kuna nüüd sest jamast välja tuleb mis oli, et saaks autot edasi nokitseda, pole sellepärast ka viimasel ajal midagi teinud.Aigo kirjutas:....kuid praegu majanduslik seisukord ei luba osta, väike õnnetus juhtus ja sinna tuli omajagu ära matta...
ei ole ju soovi võileiva hinna eest ka ära anda autot kui juba omajagu raha sisse laotud on. Üks hea pakkumine on tulnud, aga see ka poolik projekt, kuid vähemalt on juba asju mis tuleks nigunii teha tehtud.
väike spec. list:
targemad võivad kommenteerida mõne sõnaga seda ka, et kas oleks tasuv vahetus või mitte.Mootoriks on MC 121kw turbomootor. Sissepritse süsteem on muudetud audi omast selliseks nagu oleks ta pidanud kohe tehasest tulema :D custom kütuselatt, suuremad pihustid, kütuserõhuregulaator jne. Seda kõike juhib Megasquirt II V3.3. Teine turbo, audi wastegate, tial rep BOV, lairida lamda, segu, boosti, õlitemp, õlirõhu, bensurõhu jne kellad. Veermikus on uusi pudinaid, ees on 200 suppordid ja kettad, tagumised v6 audipealt ehk 4x reguleeritavad. Olemas on ka hüdrauliline käsipidur aga ei ole seda veel külge pannud. Tegtud ka korralik õlijahutus, radikas on omega pealt, custom vahejahuti, ette lasin keevitada korraliku turvatala jne. Masin vajab lõplikku komplekteerimist. Kerel on iluvigu. Puudu üks bensuvoolik ja paar lõdvikut. Mootor töötas hästi, kuid käivitus meelitades. Vaja seadistad MS paika korralikult.
Sa oma mootorile oled kommi vms pakkunud- äkki käivitub ka kui vähe meelitada

joppaidii, sa ei saa stokk seades autogagi hakkama ja tahad MS-iga auto vastu vahetada et jälle 30 lehekülge hädaldamist kuulda saaks?
Kui eestist aju ei leia, saab välismaalt leida, või 'www.google.com' ära ununenud

Kui eestist aju ei leia, saab välismaalt leida, või 'www.google.com' ära ununenud

[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
hmjahjhgdjbcjc
Ei ole küll teemat koralikult läbi vaadanud aga saan aru ,et pena tuleb peale ja pihusteid juhitakse ning pihustid korrasja säde ka olemas. Niisiis mis krdi ajust me siin räägime.Pena on ja säde ka siis peaks ju pauk käima kui on bensiin sees,kui ei käi peab midagi muud valesti olema.Panid sa sinna ikka fiati nukkvõlli peale tagasi ja kui ,,siis kas slimajärgi või kellaga.
Ning kui kellaga, kas kolb oli ikka 0 asendis või oli jumal teab kus silindris.
Minu soovitus on sinule see,et kui jamab ja ise aru ei saa siis ära enam ise torgi muidu teed asja hullemaks ja kui rahaline seis ei luba teistel teha siis ära teegi ja oota kevadet ning kogu raha,et lasta kellegil se käima panna.Ahjaa unustasin lisada,et vb tuleb küünlajuhtmed õiges järjekorras peale panna.
Ning kui kellaga, kas kolb oli ikka 0 asendis või oli jumal teab kus silindris.
Minu soovitus on sinule see,et kui jamab ja ise aru ei saa siis ära enam ise torgi muidu teed asja hullemaks ja kui rahaline seis ei luba teistel teha siis ära teegi ja oota kevadet ning kogu raha,et lasta kellegil se käima panna.Ahjaa unustasin lisada,et vb tuleb küünlajuhtmed õiges järjekorras peale panna.
ega selle pärast polegi siia midagi viimasel ajal postitanud, muidugi jah eile või üleeile hakati uurima, et kaugel asi on siis kirjutasin ka, et auto seisab ja ootab, rahaline seis lubaks kui ei oleks õnnetust olnud.
küünlajuhtmed on õieti peal, rihm ikka kellaga paika pandud ja siis vahepeal tõstetud paar hammast ühele ja teisele poole. Nukkvõllid on fiati omad, aga mis nest nukkadest kui olekski muu omad olnud siis poleks see ju peale kokku ladumist liikunud ju.

küünlajuhtmed on õieti peal, rihm ikka kellaga paika pandud ja siis vahepeal tõstetud paar hammast ühele ja teisele poole. Nukkvõllid on fiati omad, aga mis nest nukkadest kui olekski muu omad olnud siis poleks see ju peale kokku ladumist liikunud ju.


See mitte käivitumine kõlab nagu klapid oleks kõverad.
Mõõda kompressioonid uuesti!
Kui sul seal mingid teised nukid otsas, siis ei pruugi nukiratta märkide järgi nukke paika saada (võibki klapid kõveraks saada).
Mõõda ära nukkide ajastused (kirjuta üles vända positsioon SL ja VL klappide avamise ja sulgumise hetkel).
See diislinali pole kah tögamine.
Vaheta kütus välja!!! Pihustite testimisel lase kütus topsikusse ja mine proovi õues, kas see põleb. Mul 1 kord näiteks bensiin enam ei süttinud peale mõningat seismist paagis.
* Säde olemas? Kas iga pöördega annavad kõik küünlad 1 sädeme, või vahest arva mõni üksik? Teisisõnu: Kas säde on korralik, iga laks, ja õiges järjekorras?
Ära järgnevale enne aega raiska....
* MAP käivitamist ei tohiks mõjutada.
* Õli surve puutuks asjasse ainult siis, kui õlisurvetulukese toide tuleb sama kaitsme pealt, mis mõni pritsungiga seotud toide, mida ma ei usu.
* Kui tahho liigub, siis trigger on olemas. Aga see võib olla veel vigane.
* Kui tahho tõesti hüpleb nagu vähem kui peaks, siis kaob trigger nagu vahepeal ära vms. Aga kui säde ja pihustamine on OK, siis on ka trigger ja aju ok.
* Pihustite sisinat?? Mina enda masinal kuulen ainult pihustite plõksumist-tiksumist. Uuri välja, mis sul seal sisiseb
* Kui süüde sisse keerata, peaks aju andma ühe laksu kõikide pihustitega, olenemata sellest kas triggeri majandus on korras.
* Kas kontrollisid pihustite tööd starteriga käiamise ajal kah?
* Kas kõik pihustid lõid ilusti regulaarselt-perioodiliselt iga pöördega (või näiteks üle ühe pöörde).
Teise silindri küünal tahmane? See tähendab, et seal toimub vähemalt aega-ajalt mingisugune põlemine. Teised küünlad on kuivad või märjad?
Mõõda kompressioonid uuesti!
Kui sul seal mingid teised nukid otsas, siis ei pruugi nukiratta märkide järgi nukke paika saada (võibki klapid kõveraks saada).
Mõõda ära nukkide ajastused (kirjuta üles vända positsioon SL ja VL klappide avamise ja sulgumise hetkel).
See diislinali pole kah tögamine.
Vaheta kütus välja!!! Pihustite testimisel lase kütus topsikusse ja mine proovi õues, kas see põleb. Mul 1 kord näiteks bensiin enam ei süttinud peale mõningat seismist paagis.
* Säde olemas? Kas iga pöördega annavad kõik küünlad 1 sädeme, või vahest arva mõni üksik? Teisisõnu: Kas säde on korralik, iga laks, ja õiges järjekorras?
Ära järgnevale enne aega raiska....
* MAP käivitamist ei tohiks mõjutada.
* Õli surve puutuks asjasse ainult siis, kui õlisurvetulukese toide tuleb sama kaitsme pealt, mis mõni pritsungiga seotud toide, mida ma ei usu.
* Kui tahho liigub, siis trigger on olemas. Aga see võib olla veel vigane.
* Kui tahho tõesti hüpleb nagu vähem kui peaks, siis kaob trigger nagu vahepeal ära vms. Aga kui säde ja pihustamine on OK, siis on ka trigger ja aju ok.
* Pihustite sisinat?? Mina enda masinal kuulen ainult pihustite plõksumist-tiksumist. Uuri välja, mis sul seal sisiseb

* Kui süüde sisse keerata, peaks aju andma ühe laksu kõikide pihustitega, olenemata sellest kas triggeri majandus on korras.
* Kas kontrollisid pihustite tööd starteriga käiamise ajal kah?
* Kas kõik pihustid lõid ilusti regulaarselt-perioodiliselt iga pöördega (või näiteks üle ühe pöörde).
Teise silindri küünal tahmane? See tähendab, et seal toimub vähemalt aega-ajalt mingisugune põlemine. Teised küünlad on kuivad või märjad?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET