Klapivedrud ja boost.

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Klapivedrud ja boost.

Postitus Postitas Fog »

Nii, tekkis selline tore 2+2 peas, et kohe peab üle küsima.

Klapivedrud on 76 naelase seat-pressurega.
Turbotatud kujul on aga "valesuunalist lisarõhku" klappidel:

SL: 22psi @ 1,71"* = 42lb
VL: 44psi(TIP) @ 1,487"* = 62lb
* - võtsin maha arvutuses pesa ja juhtvarda pinnad.
Seega jäi alles vaid 34# SL ja 14# VL


Mis seat-pressurega peaksid uued vedrud olema? (boosti rohkem ei tõsta, üritab hoopis VE-d parandada)
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Isegi kui sa boosti ei tõsta, paraneb kaane voolavus ja kui sa turbiinikoja samaks jätad, suureneb vastusurve kollektoris (= väljalaskeklappe surutakse suurema jõuga lahti).

Küll on aga enamasti probleem rohkem kõrgetest pööretest tingitud valve floatiga, mitte niivõrd vastusurvest tingituna.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Klapivedrud ja boost.

Postitus Postitas Astrona »

Hommik. Olen kah mõelnud, aga mitte eriti valjult, kuna olen vähe lugenud, et võibolla mul kala põhjuseks ongi mõni nõrk klapivedru, mis end valel ajal paotab.
Kui VE'd tõstad väljaspool põlemiskambrit, siis see suurendab rõhku klapi taga.
Klappi vajutab lahti tema üla ja ala rõhkude vahe.
Kui klapid on kinni, siis peaks nende all olema kah rõhk, mis aitab neid kinni hoida. Pealegi silindri poolt surutakse vähe suuremale pinnale.
Peale selle on olemas dünaamiline rõhk - õhu-rõhu-pulss tuleb põrkab vastu kinnist klappi ja eemaldub sealt.
Saan aru, et vedrud valitakse ikka nukkvõlli rämpide järskusele, mitte rõhkudele. Tugevam vedru lisab hõõrdumist, kulumist ja ringi ajamiseks kulub rohkem energiat, eriti väiksemal pöördel - effektiivsus langeb.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

Njah, probleem ka selles, et kuskilt pole antud konele paremaid vedrusid saada.
Seega tegin natukene arvutusi, ning praeguse(originaal) nukaga jääb coil-bindini 0.076" ruumi. Kui nüüd vedrude alla 0.05" seibid meisterdada muutub seat pressure +14,2 ehk kokku 90,2lb mis oleks juba päris hea võrreldes 76lb-ga.

Igatahes pole kindlasti hea kui VL seat pressure hetkel 14lb ainult on.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Fog kirjutas:Igatahes pole kindlasti hea kui VL seat pressure hetkel 14lb ainult on.
44psi TIP pole kah hea :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta