Millise surveaste kasuks otsustada

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

omrek
Postitusi: 39
Liitunud: 17.09.2009 21:39
Asukoht: tartu

Postitus Postitas omrek »

see hind mis ma kirjutasin on dp-hp hind. aga kust kaudu ma selle hinnaga seda saaks?
Renault Clio RN 1.2 1991. tean et pole vaeva väärt, aga siiski esimene auto.
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Innovate ... veQ5fTools

Ise tellin sealt, siis läks miksi 2800.- maksma.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Saan aru, et kõigil ei peagi EFI olema ja ehk paelub mõnda just karburaatoriga mässamine, kuid minu arvates oleks pritsungiga ikka oluliselt lihtsam turbotada ja mitte nii oluliselt kallim kokkuvõttes, võib-olla odavamgi.

Megasquirti kasutades hoiad juba kas või wideband kella pealt kokku, ostes ainult kontrolleri, näiteks. Kui Sa juba arvestasid, et pead widebandi peale kulutama 5k, võid selle raha eest hea tahtmise juures juba saada Megasquirti + wideband kontrolleri ;). Pihustid otsid kõige odavamad, mis leiad; jutt käib ilmselt mõnesajast kroonist. Kõige raskem osa on sisselaske kollektori ja kütusesüsteemi tegemine, kuid kui suudad kogu kompoti karburaatori jaoks valmis meisterdada, suudad kindlasti ka pritsungi jaoks.

Sellise projekti juures on minu arvates kõige lahedam just asjaolu, et mootor on väga pisike ja sellele sobivaid juppe on võimalik leida väga odavalt või lausa tasuta.

Ilmselt odavaim mootori juhtaju:
http://www.diyautotune.com/catalog/mega ... -p-28.html

Igatahes, peaasi on püssi mitte põõsasse visata. Edu projektiga!
Lauda nitro
Kaarel
Postitusi: 69
Liitunud: 23.01.2007 18:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kaarel »

kui sul on monopritse siis ilmselt on sul ka üsna madal surveaste (8.8 )
sellega kannatab ilmselt juba veidi rõhku
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

http://cgi.ebay.co.uk/RENAULT-CLIO-1-8- ... 911.c0.m14

Clio 1.8 a6 klapiga mootor 103 kw

Wikipediast:
During 1991, a 1.8 L 16-valve engine producing 137 PS (101 kW) (also first seen in the R19) capable of propelling the car to 208 km/h (129 mph) was introduced to the Clio engine range, known simply as the Clio 16S in France (S for "soupappe", the French word for valve), and Clio 16V in export markets. As well as having higher top speed than a regular Clio, the 16S sported wider plastic front bumpers, an offset bonnet vent, wider rear bumpers and uprated suspension and brakes, and colour-coded front mirrors and bumpers. The RSi side skirts were omitted, however.
omrek
Postitusi: 39
Liitunud: 17.09.2009 21:39
Asukoht: tartu

Postitus Postitas omrek »

ehk oskad ka juhendada, kuidas ebays toimida, et külma ei saaks? ja kuidas selle kohaletoimetamine on? saaks kindlalt kätte, ostaks kohe ära, ilma mõtlemata
Renault Clio RN 1.2 1991. tean et pole vaeva väärt, aga siiski esimene auto.
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

omrek kirjutas:ehk oskad ka juhendada, kuidas ebays toimida, et külma ei saaks? ja kuidas selle kohaletoimetamine on? saaks kindlalt kätte, ostaks kohe ära, ilma mõtlemata
Ei ole kahjuks süsteemiga tuttav.
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

Registreerid ära, profiilis kirjutad aadressi. Regad paypal'is, registreerid seal oma krediitkaardi või ajutise virtuaalse krediitkaardi. Suhtled müüaga transpordi kulude üle, kui vaja. Maksad ära ja ootad nädal või kaks.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
KillFrenzy
Postitusi: 110
Liitunud: 21.08.2005 14:17

Postitus Postitas KillFrenzy »

Transpordi kulu tuleb ulme. Müüja kirjutab et on nõus asja aluse peale panema ja aitma laadida kui kuller järgi tuleb.
Võid dpd'st uurida palju näiteks saja kilone alus eestisse maksab.
omrek
Postitusi: 39
Liitunud: 17.09.2009 21:39
Asukoht: tartu

Postitus Postitas omrek »

nii aeg uuendada ja näidata et siiski mul on tõsi taga.
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=1488011
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=1488015


turbo on Fiat croma oma( tänud ar2r/33).
edaspidi kui vabu vahendeid veel jätkub ostan ka intercooleri ja BOV-i.

sai siis turbotamist karpaga uurida googeldades ja jäi silma et kuidas küttesegu stabiilseks saada, põhimõte oli selles, et tasakaalustada rõhk karpas ja ujukikambris, siis töötaks karpa sisemiselt nagu ta töötab siis kui masin on vabalthingav. mingi loogika selles nagu on, aga on ka midagi mis ei klapi. kui suunata turbost tulev rõhk väikse voolikuga ujukikambrisse, siis sellest samast torukesest võib õhk hakata kütust kaasa haarama, või ei haara, sest voolik oleks vast suht pikk. pealegi kas ujukikambris juba siis ei ole sama rõhk boosti ajal? no kindel mats on siiski see et ESIALGU proovin süsteemi toimima panna karpaga, kui lasen mootori laiali siis S*it Happens.

muidu sain ka sellise kütuserõhu regulaatori: http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=1488062
ma ei tea kas see ka üldse töötab, kuid tundub et see oleks nagu reguleeritav kütuserõhuregulaator, see kuulus opel record 2.2 pritsega mootorile, see on boschi oma ja peal on kirjas 3 bar. ma küll ei kujuta ette kuidas see töötab, aga ehk oleks seda võimali kasutada, kui see on reguleeritav? ise olen küll suht skeptiline, kuna see on mõeldud 3 bari jaoks, karpa hoiab kinni ainult 0,5bari. kui boost taha tuleb võiks kütuse rõhk olla 0,6 või 0,7. turborõhuks esialgu planeeriks 0,3-0,4 bar-i.


aga ehk siis oskate kommenteerida turborõhu ja ujukikambri rõhu ühtlustamist. tänan
Renault Clio RN 1.2 1991. tean et pole vaeva väärt, aga siiski esimene auto.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

Ujukikambrisse on rõhk siis vaja kui tegemist on blow-throuh süsteemiga. Kui karpa on istub turbo otsas e. draw-throuh siis ei ole vaja, sest karpa töötab koguaed sama rõhuga keskonnas. Draw-throuh pohul ei näe ma erilist õigustust BOV'ile - käiguvahetusel kütusesegu kapotialla lasta. Kui sa just bensust kaiffi ei saa.. :P
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas _siim_ »

maserati biturbol on karpa mingi kopsiku sisse peidetud kuhu turbo puhub,see siis blow süsteemil.
draw süsteemil pole jah bov-il mõtet,kui siis suunata väljalaskesse :badgrin:
omrek
Postitusi: 39
Liitunud: 17.09.2009 21:39
Asukoht: tartu

Postitus Postitas omrek »

vabandan, usunstasin mainida et siiski otsustasin blow-through peale üle minna. aga kommenteerida võite siiski rõhkude tasakaalustamist ja selle teostamist. aitähh
Renault Clio RN 1.2 1991. tean et pole vaeva väärt, aga siiski esimene auto.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

nagu mainitud, siis karburaatorile kast ümber teha, et nii see kui välja oleks sama rõhk. See on vast üks lihtsamaid varjanti. teine variant on siis õiged karpad osta, aga need maksavad.
Vasta