le-jetronic ja turbo

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

le-jetronic ja turbo

Postitus Postitas ivar »

Mul on masinal peal le-jetronic pritsung (4sil.). Turbo jaoks oleks aga vaja pihusteid lisada. Kas keegi oskab öelda, palju pihusteid võib juurde panna ilma et aju läbi ei kärssaks. Üks asjaga tegelenud arvas et 2 tükki ei tohiks vast hullu olla aga mis siis saab kui pihustite arv kahekordistada? Pritsesüsteem on kõige lihtsam varjant, pihustid pritsivad kõik samaaegselt ja lambdat ei ole.
udune
Postitusi: 24
Liitunud: 12.04.2005 21:30
Asukoht: Jott

Postitus Postitas udune »

kel vähegi asjast aimu või kes asjaga kokku puutunud on võiks vastata kysimusele. endalgi tekkis sama küsimus TÄNUD!
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

ei ole päris õige lähenemis viis pritsungile pihustite lisamisega.
aju poole pealt, peaks takistus sama jääma.
1)L-jetronicul on pihustid ajusse ühendatud paari kaupa. Seega kui sa tajad kaks pihustit juurde tahad panna siis pead mõlemas kolmikus(endises paaris) saama kogutakistuse samaks mis ta ennem oli.
2) korralikult käima sa seda ei saa, sest ülerõhku puudumisel hakkab segu rikas olema.

ps!
niisama tõin viiteid, üks asi on veel.
lapsed lugege internetti, sealt saate l-jetroniku kohta mingi ~30lk infot. piltidena.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Internetist lugesin, et le-jetronicu pihustid on suurema takistusega kui l-jetronicu pihustid (vastavalt 13 ja 3 oomi). Ma küll ajust midagi ei jaga, kuid mõtlesin, et ehk on võimalik sel juhul pihusteid paralleelselt lisada alandades takistust, või ei tule takistuse vähendamine üldse kõne alla? Mitmes kohas räägitakse pihustite lisamisest, kuid ei ole öeldud, missuguse skeemiga.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Kas sul on opeli 1.8/2.0 ohc mootor????
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Pritse on jah opeli oma.
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

põhimõtteliselt on tartus üks calibra millele on pandud turbo 2.0 OHV mootorile mis kasutab samat pritset, pole pihusteid juurde pandud, suurema tootlikusega pump on pandud, töötab.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Selline variant kah veel, et panna lisapihustid rõhulüliti alla :roll:
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Üritan valmis ehitada ja siis näeb kas töötab.
Vasta