Drag Racing Eestis 2010
Ok saime aru, uusi klasse ei taheta ja neid ei tule.
Aga lubage siis väiksed turbokad A klassi....reeglites eeldav se vast kolme rea muutmist aga nagu küsitlus näitab saaks me vähemalt ühes klassiski kaheksased eliminaatorid kui mitte 16nesed. Et mitte Raini ja teiste väiksemate mootoriga autodele liialt peale suruda muutke miinimumkaalu piire just kergete väikeste autode osas.
Milleks kaaluga nii kägistada kui tehnilises vaadatakse üle et midagi olulist pole ära lõigatud. Kui kohe kuidagi ei saa väikseid turbokaid kuhugi paigutada siis tehke vähemalt streetman atraktiivsemaks võrdsustades autosid õiglase miinimumkaalu abiga.
Kui väikeste vilepillide liiga kiireks muutumise korral tõstavad reeglid nad ise B klassi näiteks rehvimõõdu, kütuse või indexi vms piiranguga.
Ok nüüd olen oma arvamust piisvalt kirenud ja usun et kõik on vähemalt ühte mu postitust kohanud. Edaspidi ma vaid loen seda teemat ja rohkem ei pasunda. Tänan tähelepanu eest.
Aga lubage siis väiksed turbokad A klassi....reeglites eeldav se vast kolme rea muutmist aga nagu küsitlus näitab saaks me vähemalt ühes klassiski kaheksased eliminaatorid kui mitte 16nesed. Et mitte Raini ja teiste väiksemate mootoriga autodele liialt peale suruda muutke miinimumkaalu piire just kergete väikeste autode osas.
Milleks kaaluga nii kägistada kui tehnilises vaadatakse üle et midagi olulist pole ära lõigatud. Kui kohe kuidagi ei saa väikseid turbokaid kuhugi paigutada siis tehke vähemalt streetman atraktiivsemaks võrdsustades autosid õiglase miinimumkaalu abiga.
Kui väikeste vilepillide liiga kiireks muutumise korral tõstavad reeglid nad ise B klassi näiteks rehvimõõdu, kütuse või indexi vms piiranguga.
Ok nüüd olen oma arvamust piisvalt kirenud ja usun et kõik on vähemalt ühte mu postitust kohanud. Edaspidi ma vaid loen seda teemat ja rohkem ei pasunda. Tänan tähelepanu eest.
Viimati muutis jeff01, 22.09.2009 11:20, muudetud 2 korda kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Viljari mõtteviis on õige - kes sõidaks tulevikus, mitte küsitlus stiilis kes sõidaks täna. Ma olen kindel, et sellest kaadrist kes väidetavalt "väikses Bs" kindlad sõitjad 2010, oleksid reaalselt platsis ~30%, millest 50% osalevad ainult 1-2 etapil, kuna tehnika ei kestnud, raha sai otsa, pole ikka piisavalt kiire (taaskord reeglid sitad) jnejne.
Samuti olen ennemgi rääkinud ja selleski Viljariga päri, et ülelaetud mootoril maht ei ole põhimääraja. Tuletame meelde, et selle aasta B meistri mootor on 2.2T ning ajaliselt ja kiiruselt hooaja lõikes kõigest kolmas. Käis ka LT/UKR tiim oma 2.2TN testimas parima tulemusega 9.5sek. Ma juba kujutan elavalt ette kuidas väikses Bs sõidab 2-3 9sek 4cyl autot ja foorum on nuttu täis nõudmas uut klassi algajatele, sest reeglid ja klassijaotus on taaskord sitt ning kõiges on süüdi BHRA.
BHRA. BHRA ei ole ei mina, ei Pärtel, ega paljud muud. Seega kui loete minu või Pärtli arvamust, siis pole vaja automaatselt BHRA kohta järedusi teha. Kuid meie arvamusega arvestatakse, sest meie oleme ikka ja jälle kohal ja nii iga aasta sõltumata kõigest. BHRA saab näiteks piisavalt kriitikat minult, kui selleks on põhjust (kes BHRA foorumit lugenud see teab). BHRAd on hea lihtne kiruda, kuid nemad peavad mõtlema vähe objektiivsemalt kõigile. Reegleid ei saa muuta iga aasta, sest kehtivate reeglite järgi ehitatakse võistlusautosid (paljud ehitavad mitu aastat), sellest on palju juttu olnud.
Klassijaotus/reeglid ei ole süüdi praeguses osalejate vähesuses. Kõige lihtsam, reaalsem, loogilisem, valutum praegustele (nii sõitjatele, kui ehitajatele) on mitte muuta käesolevaid klasse, vaid:
1. ARENDADA STREETMAN (EMV sarja täisväärne klass, minimaalsed tehnilised piirangud, kõik kombod, indeks 10.5sek)
2. LUUA ALTERNATIIVNE SARI (teie vabad käed)
Viljar. PS idee ongi backhalf ja korralik rehv. Selle klassiga oli antud võimalus nii sinule, kui Markelile backhalfida oma autod. Samas backhalfimine selles klassis pole kohustuslik... Mina nii sinu, kui Markeli asemel valiksingi järgmiseks aastaks PSi.
PS! Kui A klassi lubada väiksemahulised vilepillid, siis mõne aasta pärast õigesti ehitatuna sõidavad ka need 9-10sek.
Samuti olen ennemgi rääkinud ja selleski Viljariga päri, et ülelaetud mootoril maht ei ole põhimääraja. Tuletame meelde, et selle aasta B meistri mootor on 2.2T ning ajaliselt ja kiiruselt hooaja lõikes kõigest kolmas. Käis ka LT/UKR tiim oma 2.2TN testimas parima tulemusega 9.5sek. Ma juba kujutan elavalt ette kuidas väikses Bs sõidab 2-3 9sek 4cyl autot ja foorum on nuttu täis nõudmas uut klassi algajatele, sest reeglid ja klassijaotus on taaskord sitt ning kõiges on süüdi BHRA.
BHRA. BHRA ei ole ei mina, ei Pärtel, ega paljud muud. Seega kui loete minu või Pärtli arvamust, siis pole vaja automaatselt BHRA kohta järedusi teha. Kuid meie arvamusega arvestatakse, sest meie oleme ikka ja jälle kohal ja nii iga aasta sõltumata kõigest. BHRA saab näiteks piisavalt kriitikat minult, kui selleks on põhjust (kes BHRA foorumit lugenud see teab). BHRAd on hea lihtne kiruda, kuid nemad peavad mõtlema vähe objektiivsemalt kõigile. Reegleid ei saa muuta iga aasta, sest kehtivate reeglite järgi ehitatakse võistlusautosid (paljud ehitavad mitu aastat), sellest on palju juttu olnud.
Klassijaotus/reeglid ei ole süüdi praeguses osalejate vähesuses. Kõige lihtsam, reaalsem, loogilisem, valutum praegustele (nii sõitjatele, kui ehitajatele) on mitte muuta käesolevaid klasse, vaid:
1. ARENDADA STREETMAN (EMV sarja täisväärne klass, minimaalsed tehnilised piirangud, kõik kombod, indeks 10.5sek)
2. LUUA ALTERNATIIVNE SARI (teie vabad käed)
Viljar. PS idee ongi backhalf ja korralik rehv. Selle klassiga oli antud võimalus nii sinule, kui Markelile backhalfida oma autod. Samas backhalfimine selles klassis pole kohustuslik... Mina nii sinu, kui Markeli asemel valiksingi järgmiseks aastaks PSi.
PS! Kui A klassi lubada väiksemahulised vilepillid, siis mõne aasta pärast õigesti ehitatuna sõidavad ka need 9-10sek.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Ma arvan samuti, et tasuks streetman muuta heads-up klassiks, kus on punktiarvestus ja nõuded autole, mis välistavad spetsiaalautode sinna sattumise, sel viisil pääseb veel ühe klassi lisamisest.
Aga alati on ju võimalik teha valdavalt tänavaautodele mõeldud kiirendusvõistlus(ed) nagu Tartu Autoklubil, ja miks mitte selle nimeks Turboclub Cup vms? Kaks etappi ja ühine punktiarvestus Tartu Autoklubiga, voilaa?!? BHRA vaevalt hakkab kaikaid kodaraisse loopima, kuna Tartu võistlused on juba paar aastat käinud, turvanõudeid täidetakse jne.
Seda siis juhul kui streetmanist asja ei saa, olgu siis sobiva reeglistiku pärast või lihtsalt sellepärast, et klassi nimi on streetman ja ei taha seal võistelda.
Aga alati on ju võimalik teha valdavalt tänavaautodele mõeldud kiirendusvõistlus(ed) nagu Tartu Autoklubil, ja miks mitte selle nimeks Turboclub Cup vms? Kaks etappi ja ühine punktiarvestus Tartu Autoklubiga, voilaa?!? BHRA vaevalt hakkab kaikaid kodaraisse loopima, kuna Tartu võistlused on juba paar aastat käinud, turvanõudeid täidetakse jne.
Seda siis juhul kui streetmanist asja ei saa, olgu siis sobiva reeglistiku pärast või lihtsalt sellepärast, et klassi nimi on streetman ja ei taha seal võistelda.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Hetkel 22 pollile vastanut, kes väidetavalt sõidaks. 30% = 7 autot, millest 50% = 3-4autot oleks iga kord kohal. Kusjuures turboklubi pole terve eesti - pigem poolSamvel kirjutas:Viljari mõtteviis on õige - kes sõidaks tulevikus, mitte küsitlus stiilis kes sõidaks täna. Ma olen kindel, et sellest kaadrist kes väidetavalt "väikses Bs" kindlad sõitjad 2010, oleksid reaalselt platsis ~30%, millest 50% osalevad ainult 1-2 etapil, kuna tehnika ei kestnud, raha sai otsa, pole ikka piisavalt kiire (taaskord reeglid sitad) jnejne. Käis ka LT/UKR tiim oma 2.2TN testimas parima tulemusega 9.5sek. Ma juba kujutan elavalt ette kuidas väikses Bs sõidab 2-3 9sek 4cyl autot ja foorum on nuttu täis nõudmas uut klassi algajatele, sest reeglid ja klassijaotus on taaskord sitt ning kõiges on süüdi BHRA.

Kas need võõrad audid olid <2.3L 1260+kg ja kasutasid jaevõrgus müüdavaid kütuseid(jaevõrk = kõik maailma poe-letid?)? Austusega kaotaks 10.0s 1.8T masinale! 3.0T masinale kaotades võib üldse ennast võitjana tunda

Probleem sellest tekitatigi, et arvati, et ei ehitata piisavalt. Selleks ongi hea kui olemasolevaid toimivaid ei muuda ja ära ei kaota, aga teeks mitte toimivate asemele uue klassi.Samvel kirjutas:Reegleid ei saa muuta iga aasta, sest kehtivate reeglite järgi ehitatakse võistlusautosid (paljud ehitavad mitu aastat), sellest on palju juttu olnud.
Kui B klassi reeglid lükkavad 3 kiiret välja, siis on ka variant teha de-tuningut, et jällegi B-klassi mahtuda. Nagu see hooaeg sai mindud väiksema rehvi peale. Muus osas areneda edasi ja ikka tuleb 9sek.
Mõttekäiku jätkates peaks streetmanis mõne aastaga normaalse arengu puhul sõitma kõik liberajal bräketikombel 10.5, kuna võimsused peaks seal suuremad olema. Praktikas poleks aga piisavalt motiivi indexi-põhises klassis 10.1s masinat piirata. Miks "teie vabad käed" - sa võiks kah ju sõita teises sarjas või uues streetmanis.Samvel kirjutas:1. ARENDADA STREETMAN (EMV sarja täisväärne klass, minimaalsed tehnilised piirangud, kõik kombod, indeks 10.5sek)
2. LUUA ALTERNATIIVNE SARI (teie vabad käed) ....
PS! Kui A klassi lubada väiksemahulised vilepillid, siis mõne aasta pärast õigesti ehitatuna sõidavad ka need 9-10sek.
Ja need kaks etappi tuleks teha Kiltsil, soovitavalt EMV järgsel päeval BHRA abiga (et bhra saaks näidata järelkasvule oma pooldehoidu). Ja 2011 koliks juba samale päevaleRaceboy kirjutas:Kaks etappi ja ühine punktiarvestus Tartu Autoklubiga, voilaa?!?


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Viljar soovib EMV klassidesse A,B ja C UUSI osavõtjaid juurde.Marko L kirjutas:Delete: Ei hakka liigset kisa tõstma.
Viljar ja Sam ütlesid kõik täpselt ära.
Sam seda ei soovi, vaid suruks UUED (kõigepealt) Streetmani või alternatiivsarja.
Turboclub.ee foorumi enamik teeb ettepaneku klassid samaks jätta, kuid lisada juurde väike klass, et muuta EMV drag huvitavamaks ja saada seega osavõtjaid/pealtvaatajaid/sponsoreid juurde.
100% jääb peale Sam ja peame kõik sellega leppima, kuid miks asi töötab EMV Dragis niipidi, et BHRA esindaja peab hulgale inimestele selgitama, miks on nende ettepanek halb?
Kas ei peaks olema niipidi, et Sam kui Turboklubi liige peaks ette kandma BHRA-le, et hulgal inimestel on ettepanek, mis võiks muuta spordiala huvitavamaks ja paluda seda komisjonil vähemalt arutada?
Või on Samvelil, kui "mitteameeriklasel" BHRA põhimõtted nii tuttavad, et ta teab ette, kui mõtetu see oleks?
Minagi sooviks väga, et Tartu Autoklubi Dragi üritus oleks karikasari.
Samuti oleks väga tore, kui Streetmanis jagataks samamoodi punkte.
Kuid Viljar algatas selle teema ikkagi veidi teistel põhjustel ja kes täpselt ei mäleta, kuid soovib tungivalt postitada, paluks see teema ikka algusest lõpuni läbi lugeda.
1. Kui A, B, C klassidesse uusi osavõtjaid tahetakse, on vaja midagi muuta nende klasside reeglites, kuna iseenesest ei juhtu midagi.
Kui soovitakse, et midagi juba uuel hooajal juhtuks (mitte 5 a pärast), siis tuleb tegutseda KOHE.
2. Kas uusi osalejaid üldse võistlus(te)le või konkreetselt eelpoolnimetatud klassidesse? Kui lihtsalt juurde, siis streetman on hea hüppelaud pärast mõningast kohendamist, et temast saaks nö päris kiirendusklass.
3. Omaette punktiarvestus eraldiseisva sarjana oleks viimane võimalus, kui EMV etappidesse seda "Turboclubi sub-2l turbo klassi" ei soovita. Aga siiski võimalus.
Kui soovitakse, et midagi juba uuel hooajal juhtuks (mitte 5 a pärast), siis tuleb tegutseda KOHE.
2. Kas uusi osalejaid üldse võistlus(te)le või konkreetselt eelpoolnimetatud klassidesse? Kui lihtsalt juurde, siis streetman on hea hüppelaud pärast mõningast kohendamist, et temast saaks nö päris kiirendusklass.
3. Omaette punktiarvestus eraldiseisva sarjana oleks viimane võimalus, kui EMV etappidesse seda "Turboclubi sub-2l turbo klassi" ei soovita. Aga siiski võimalus.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Minu point oli.
B esikolmik saada pro streeti - nende jaoks see ju tehti!
See aasta kolis sinna ainult Kaido
Ongi b klassis võimalik sõita vähe lihtsamate autodega.
(See aasta olid nendeks Rax,Eero, ja valdzz)
Mille jaoks on vaja väikest B? arusaamatu.
Streetman teha emv klassiks ja asi lahendatud.
Sam point´ist saan aru, et pole vaja niisama proovijaid abc klassidesse.
Niisama uurijatele ongi tehtud streetman ja kohalikud võistlused.
Pole mõtet tõmmelda et kõik eestlased tuleks sõitma.
Need kes kunagi ilma tegema hakkavad tulevad nii või naa EMVd sõitma ükskõik kuhu klassi.
See aasta streetmani sõitev Sudarinen Arne oleks olnud rahumeeli esimene või teine B klassis kui esikolmik sõidaks oma klassis
B esikolmik saada pro streeti - nende jaoks see ju tehti!
See aasta kolis sinna ainult Kaido
Ongi b klassis võimalik sõita vähe lihtsamate autodega.
(See aasta olid nendeks Rax,Eero, ja valdzz)
Mille jaoks on vaja väikest B? arusaamatu.
Streetman teha emv klassiks ja asi lahendatud.
Sam point´ist saan aru, et pole vaja niisama proovijaid abc klassidesse.
Niisama uurijatele ongi tehtud streetman ja kohalikud võistlused.
Pole mõtet tõmmelda et kõik eestlased tuleks sõitma.
Need kes kunagi ilma tegema hakkavad tulevad nii või naa EMVd sõitma ükskõik kuhu klassi.
See aasta streetmani sõitev Sudarinen Arne oleks olnud rahumeeli esimene või teine B klassis kui esikolmik sõidaks oma klassis
Väljavõte BHRA lehelt:
Kas on võimalik ilma backhalfimata saada miinimumkaaludega 3,9L turbo ja 1,6L turbo ühte aega sõitma ?
Eesmärk oleks ju saada alla 100 000 krooni eest modifitseeritud autod rajale ja nende autode juhid ka vahepeal poodiumile ?
Ühesõnaga ei saa peaaegu mitte ühegi turboklubi autoga sõita legaalselt Streetman klassis.
Streetman-klassi sõiduk peab olema tänavasõidu kõlbulik sõiduk, mis vastab kõikidele BHRA tehnilistele nõuetele ja reeglitele (läbib BHRA tehnilise ülevaatuse), lisaks on tal kehtiv tehniline pass (väljastatud ARK poolt) ning kehtiv tehniline ülevaatus (ARK), sõitja peab omama kehtivat juhiluba.
Kas on võimalik ilma backhalfimata saada miinimumkaaludega 3,9L turbo ja 1,6L turbo ühte aega sõitma ?
Eesmärk oleks ju saada alla 100 000 krooni eest modifitseeritud autod rajale ja nende autode juhid ka vahepeal poodiumile ?
Mõtetu tekst. Kordan, et ühelgi turboklubi autol pole nii palju muudatusi, mida ei jõuaks poole aasta jooksul peale ülevaatust teha. Ja see pole ju keelatud. Samuti BHRA reeglid ei kirjuta, et oleks keelatud väljaspool võistlusala kiiruseületamise, tapmised või ülevaatuse ostmised. Enamus TClubi autod omavad kehtivat ülevaatust.KaroK kirjutas:Ühesõnaga ei saa peaaegu mitte ühegi turboklubi autoga sõita legaalselt Streetman klassis. ....
Eesmärk oleks ju saada alla 100 000 krooni eest modifitseeritud autod rajale ja nende autode juhid ka vahepeal poodiumile ?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Minumeelest on see tekst mõtetu.Astrona kirjutas:Mõtetu tekst. Kordan, et ühelgi turboklubi autol pole nii palju muudatusi, mida ei jõuaks poole aasta jooksul peale ülevaatust teha. Ja see pole ju keelatud. Samuti BHRA reeglid ei kirjuta, et oleks keelatud väljaspool võistlusala kiiruseületamise, tapmised või ülevaatuse ostmised. Enamus TClubi autod omavad kehtivat ülevaatust.KaroK kirjutas:Ühesõnaga ei saa peaaegu mitte ühegi turboklubi autoga sõita legaalselt Streetman klassis. ....
Eesmärk oleks ju saada alla 100 000 krooni eest modifitseeritud autod rajale ja nende autode juhid ka vahepeal poodiumile ?
Milleks on siis üldse mingid reeglid ? Sellise suhtumise järgi võiks Markel ka endale ülevaatuse osta. Palju tänapäeval kaante vahele panema peab ?
Loomulikult soovin!!!RFL kirjutas: Viljar soovib EMV klassidesse A,B ja C UUSI osavõtjaid juurde.
Sam seda ei soovi, vaid suruks UUED (kõigepealt) Streetmani või alternatiivsarja..
Aga kuidas? Arvad et väike B toob A ja C klassi võistlejaid juurde?
Minu arvates ei too väike B enam võistlejaid (uusi või vanu vahet pole, kõik on teretulnud), kui EMV-streetman.
Muidugi tehke. Aga nagu ennem mainisin, saage ennem kokku ja arutage nüansid läbi, vormistage loetavalt ja arusaadavalt ning esitage BHRAle. Siin foorumis need ettepanekud jäävadki foorumijutuks mitte enam.RFL kirjutas: Turboclub.ee foorumi enamik teeb ettepaneku klassid samaks jätta, kuid lisada juurde väike klass, et muuta EMV drag huvitavamaks ja saada seega osavõtjaid/pealtvaatajaid/sponsoreid juurde.
Come on. Mina ei le BHRA esindaja, ma ei ole isegi mitte liige!!! Kõik mis ma võin teha on avaldada oma arvamust, juhul kui küsitakse. Kui esitate asjalikult vormistatud ettepaneku, siis olen kindel, et see võetakse BHRAs arutusele.RFL kirjutas: 100% jääb peale Sam ja peame kõik sellega leppima, kuid miks asi töötab EMV Dragis niipidi, et BHRA esindaja peab hulgale inimestele selgitama, miks on nende ettepanek halb?
Kas ei peaks olema niipidi, et Sam kui Turboklubi liige peaks ette kandma BHRA-le, et hulgal inimestel on ettepanek, mis võiks muuta spordiala huvitavamaks ja paluda seda komisjonil vähemalt arutada?
Või on Samvelil, kui "mitteameeriklasel" BHRA põhimõtted nii tuttavad, et ta teab ette, kui mõtetu see oleks?
Jah. Tema ja ilmselt ka paljude teiste soov oleks saada kõikides klassides täis eliminaatorid. Ma ei ole veel kuulnud ühtegi ettepanekut, mis selle lahendaks. Ning olen endiselt arvamusel, et selles osas pole klassijaotuse või reeglitega midagi pistmist. Selle kallal peaks juba BHRA oma pead murdma (kuidas saada võistluste kvaliteeti veel paremaks, kust võtta raha auhinnafondile, kuidas saada välisvõistlejad meile sõitma jne).RFL kirjutas: Kuid Viljar algatas selle teema ikkagi veidi teistel põhjustel
See tänavalegaalsus on m.a. mistake. Ei usu, et selle reegli muutmisega probleeme tekib.KaroK kirjutas:Ühesõnaga ei saa peaaegu mitte ühegi turboklubi autoga sõita legaalselt Streetman klassis.
Kas on võimalik ilma backhalfimata saada miinimumkaaludega 3,9L turbo ja 1,6L turbo ühte aega sõitma ?
Eesmärk oleks ju saada alla 100 000 krooni eest modifitseeritud autod rajale ja nende autode juhid ka vahepeal poodiumile ?
Kui palju jõudu suudab 3.9T tank maha panna piiratud rehviga ja kui palju 1.6T? Kas tank jõuab distantsi teise poolega järgi? Jõud pole ammu enam küsimus, vähemalt meil Markeli autoga. Minu vastus on JAH. Pealegi igaüks valib ise kontseptsiooni. Kui mina peaks ultimate B klassi autot ehitama, siis panustaksin 2.0-2.5 4-5cyl mootorile.
Sellist eesmärki ei ole.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Mismoodi tänavaautode ?prr kirjutas:-3
-5
5-
Praegu arutame korraldajatega sellist tänavaautode klassijaotust. Koefitsent ja tolerants samuti nuputamisel.
Kiirendusvõistlusel osalevad rohkemmodifitseeritud autod ja vähemmodifitseeritud autod.
Ülejäänud sõidavad tänaval.
Ega ma paha pärast ei ole siin teemas suhteliselt mitmel korral sõna võtnud, ma lihtsalt üritan juhtidida tähelepanu küsitavustele ja ala arengut küsimuste ja ideedega aidata.
Loodetavasti koguaeg küpseb ja jõuab kunagi siin teemas arutelu nii kaugele, et valmibki reaalne plaan BHRA'le edastamiseks.