Kui sõita maanteel 90km/h 6. käiguga ja gaas põhja vajutada siis rõhk tõuseb "kella järgi" 1,2 barini ja siis hakkab rõhk pendeldama 1,0...1,2 barini.
Milles võib viga olla? Ise kahtlustan rõhu leket, aga äkki on veel miskit viga?
PS! Aju on chipitud???
või on lisatud DV asemele BOV ja selleks siis miski odav XS todang japole regulleeritud avanema õigelt või rõhku pidama. Ise tundsin enda A4'l sama viga kui XS'i BOV peale istutasin ja rõhk kõrgem kui 0,7 bar oli.
Koos chip i vahetusega pandi ka uus py pass. Kas vigane Wg acc ei või nii rõhku edasi tagasi pendeldama panna või ajupoolne käsk mingitel põhjustel või lihtsalt rõhuleke.
Peale chipi paigaldust pidasin vajalikuks ka kütusepumba rõhk üle kontrollida, sest iial ei tea millal pump otsad annab.
Sai mõõdetud kütuserõhku latis ja kui näidik puusse ei pannud (tühikäigul mõõtsin kahe erineva näidikuga ja mõlemad näitasid sama tulemust) siis
süüte sisse keeramisel oli bensiini rõhk 2.8 tühikäigul näitas 2.2...2.3 ja 1.3barise rõhuga 3.8 ning sellel hetkel kui turbo rõhk pendeldama hakkab langeb ka bensiinipumba surve 3 barini. Esimese kahe käiguga läheb kütuse rõhk isegi üle 4 bari aga teistel käikudel üle 3.8bari ei lähe. Kahjuks pole autol segukella millest küttesegu jälgida.
Kas keegi oskab öelda kui palju peaks olema originaal vag 1.8t kütusepumba surve nii tühikäigul, osalise koormusega kui ka maksimum boostiga(1.3 bar)???
Kuna sel mootoril reguleerib aju segu pihustiga, mitte kütuserõhuga, siis kütuse ja õhu rõhu vahe peab olema püsiv. Kui süüte sisse keerates on baasrõhk 2.8, siis 1.3bariga peab olema 2.8+1.3=4.1bar. Kui tühikäigul oli rõhk 2.25, siis tühikäiguvaakumiks võib arvutada 2.25-2.8= -0.55bar, mis tundub liiga kehva vaakumina, aga noh tühikäigurõhk pole ka mingi näitaja.
Ühesõnaga on sul benasurvega probleem. See kui ta sul 3sekundit suudab 4bar survet hoida, pole eriline näitaja, aga noh kas pump on minekul või on pumba juhtimise, või regulaatoriga probleem.
Boosti pendeldamine on teisejärguline probleem, kui just boosti kella ja regulaatori vooliku juures mingit leket pole.
Küsimuseks jääb, miks sõidetakse ilma segukellata 1.3bariga? Või ongi tänapäeval nii, et ostad chipi, mis krutib boosti üles ja bena peale ning loodab, et kõikidel autodel toimivad lambdad ja mafid ühte moodi? Kas tagavaramootorid ei mahu garaazi ära? Võin lohutada, sulanud kolbidega mootorid ei võta vähem ruumi.
Selge et sulanud kolvid ei meeldi kellelegi. Segukell on ka häda vajalik, mis tuleb lähiajal paigaldada.
Bensiinipumbale viitab ka tõsiasi, et pump teeb ka kergelt häält. Kui nüüd paigaldada uus originaal benapump 4bari, siis kas sellest piisab et tagada vajalik kütuserõhk? Või peaks vaatama suurema tootlikusega pumpade poole?