
rumalad küsimused...
Kas on paigaldatav kõigile autodele, millel on lamda?Laisu kirjutas:mingeid lisaandureid ei ole, ühendatakse külge + ja - ning kolmas juhe läheb lambda signaalijuhtme külge. Ja töötab see nö. voltmeetri põhimõttel, et mõõdab ära palju see lamda signaal on ning sellejärgi näitab.
Või on markide lõikes erinev. Võiks ka ju tuuningumõttes peale panna.

Nagu eelmises postis juba öeldud oli, on vajalik ainult lambda andur. Kui sul on lambda olemas, lihtsalt ühendad külge. Kui sul pole lambdat, siis võid mingi suvalise lambda ise ka peale installida ja sinna külge kella panna.Siller kirjutas:Kas on paigaldatav kõigile autodele, millel on lamda?Laisu kirjutas:mingeid lisaandureid ei ole, ühendatakse külge + ja - ning kolmas juhe läheb lambda signaalijuhtme külge. Ja töötab see nö. voltmeetri põhimõttel, et mõõdab ära palju see lamda signaal on ning sellejärgi näitab.
Või on markide lõikes erinev. Võiks ka ju tuuningumõttes peale panna.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
ma siin kunagi küsinin kuid vastust ei saanud erilist ja küsiks juurde, et kuhu boost controller pista... nagu ma aru saan siis wg klapi jaoks (või actuatori värgi on vb õigem öelda) vaakumi vooliku külge, et takistada selle vaakumi voolu või miskit sarnast????... kas olen asjast õigesti aru saanud??? 

Pole sissesõidust midagi kuulnud aga võid ju esimestel päevadel vähe rahulikumalt võtta ja mitte turbot punaseks lasta. Kohustuslik on siiski uus puhas ja kvaliteetne õli.fg11 kirjutas:selline küsimus oleks et sai siin ostetud tutikas turbo (1.8 audile)
et kas tuleb teha ka nö "sissesõit". kui jah siis milles see seisneb ja millele üldse tuleks uue turbo puhul tähelepanu pöörata?!
pmt oled aru saanud, eesmärk on piirata wastegate´i avavale acuratorile minevat rõhku et WG ei avaneks liiga vara ja laseks veel rõhul tõusta.Aigo kirjutas:ma siin kunagi küsinin kuid vastust ei saanud erilist ja küsiks juurde, et kuhu boost controller pista... nagu ma aru saan siis wg klapi jaoks (või actuatori värgi on vb õigem öelda) vaakumi vooliku külge, et takistada selle vaakumi voolu või miskit sarnast????... kas olen asjast õigesti aru saanud???
Mõtled ilmselt "Log Style" väljalaske kollektorit....omal tuleb ruumipuuduse tõttu samasugust ehitama hakata vist millalgi. Mõistus ütleb et töötab, kuna gaasid jõuavad siiski soovitud kohta. Max boost korrutab aga sellest et log style tüüpi koldel on soojuspäisumise effekt eri kohtades erinev ja ta on pmt kogu aeg pinges kui ta kuum on.....võivad tekkida ja ilmselt tekivad ka sisepinged jahtudes. Ilmselt võivad nad lihtsalt lõhki minna kui asi tehakse roostevabast ja keevis on kehvemapoolne. Väljalaske portide poolne ots võib olla ~400F ja kollet pikkupidi liikudes tõuseb se turboni jõudes isegi 1400F-ni teisendama ei hakka, saad ise aru vahest. Kohustuslik on välimiste poltide augud teha suuremad....st et keskmised pmt sama mis polt või veidi pealt, järgmised 0,6mm suuremad ja äärmised 1,2mm suuremad.....Ise pakun et ka väljalaske tihendid ei saa siis pika ealised olemaAigo kirjutas:ning küsin siis veel juurde kollektori alalt, et kas on mõtekas kollektor millel mootorist tulev heitgaas läheb ühte mootoriga pikkupidi asetsevasse torusse ja mille lõpus asub siis turbs???

Loodan et keegi saab veidigi abi kuna oma esimest turboprojekti lõpetades tekib mul omalgi veel küsimusi ja saab ehk siit teemast abi.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
niisiis kuna ma ise loll ja lohakas nagu kõik juba teavad siis küsiks lolli küsimuse juurde, et miks uuemate autode(k.a. fiat coupe 16vT) spooli nii vähe tunda on? ennem ju sai sõidetud 200sx'ga millel oli ikka meeletult mõnusalt tunda kui spoolima hakkas, kuid fiatil on see nii hajuv, et ei saagi aru kui turbo rõhku puhuma hakkab. Kas asi on selles, et turbo lag' on mingi teatud punktini kust polegi tunda või on mingi muu põhjus? sest isegi diislil mida kasutan(2.0HDI) tuleb turbo mõnusa seljalaksuga taha.
Tean, et loll küsimus, aga sellepärast ka selle teema üles soendasin jälle
Tean, et loll küsimus, aga sellepärast ka selle teema üles soendasin jälle

suurema turboga ka? hmm. Soov polekski, et silmamunad kuklasse käiks vaid lihtsalt, et tunneks natukene seda minekuvahet, või hetke mil turbo rõhku puhuma hakkab, A4 TQ 110Kw mootor andis tunda 0,6 bar rõhuga, nissanil annab juba siis ilusti tunda kui rõhk üle 0 tõuseb. Noh, Jah, asi ju võib ka veoaskeemi pärast olla.arne13 kirjutas:Vastan sulle lühidalt ja lihtsalt! 140 kw ei peagi su selga istmesse suruma ja teiseks see ongi Fiati eripära, et turbo rakendub suht sujuvalt! Vähemalt minul toimib nii!
Küsimus bow kohta et on peal olnud natuke üle aasta ja nüüd on vaikus, Bow kas ei tööta üldse või siis laseb juba enne klapi lahti kui gaasipedaali vabastad, teeb sõiduaeg pikalt susisevalt häält.
Vag 1.8 110 kw mootor ja HKS replica bow.
1. Kas ees ootab bow vahetus või on veel kuskil mingi kala oodata, segu- ja turborõhu näidikut peal ei ole.
2 Või on lihtsalt bow klapivedru surnud ?
Vag 1.8 110 kw mootor ja HKS replica bow.
1. Kas ees ootab bow vahetus või on veel kuskil mingi kala oodata, segu- ja turborõhu näidikut peal ei ole.
2 Või on lihtsalt bow klapivedru surnud ?
Lisaks mainin nendele kes ei tea, et antud mootoril on ka vaakumreservuaar ja solenoid selle jaoks, et aju saaks vajadusel bov-i avada (ka põhjagaasil), kui tekib mõni kriitiline veateade.
Sai see kunagi nii paigaldatud, nagu tehas ka by-passi toimimist enne näeb, et vajadusel oleks ajul kontroll toimuva üle.
Ka kipuvad neil raiskadel vaakum voolikud mõranema, ka vaid aasta vanustel autodel.
Olen ühel FR-il juba 2x katalüsaatori lisaõhu klapi voolikut lappinud.
Sai see kunagi nii paigaldatud, nagu tehas ka by-passi toimimist enne näeb, et vajadusel oleks ajul kontroll toimuva üle.
Ka kipuvad neil raiskadel vaakum voolikud mõranema, ka vaid aasta vanustel autodel.
Olen ühel FR-il juba 2x katalüsaatori lisaõhu klapi voolikut lappinud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.