Probleemiks: ta puhub mul kuni 1.4 ja heal päeval 1.45bar aga rohkem juurde ei saagi.
* Keerasin MBC põhja.
* Ühendasin vooliku aktuaatori küljest üldse laht.
* Viskasin bovi minema
* Keerasin ic torustiku klambreid peale - leket pole leidnud
Aktuaator ise on CA T25'e originaal, 0.7bar vedruga. Hoob on korralikult kerges pinges.
Selle turboga teise CA peal sain kuni 1.55bar aga ma rohkem ei proovinudki keerata - ei teagi kas oleks läinud, aga sinna maani tuli iga MBC pöördega juurde.
Kui rahulikult veereda 2500RPM siis spoolib 1barini
II - 4550RPM (5000 tahhol) - 1.4 jõuab kohale alles 6600RPM (7000tah)
III - 4250RPM (4650 tahhol)
IV - 4000RPM (4350 tahhol)
Mis on, kui ainult tahhosid vaadata, sama spool mis teise CA peal oli, aga tolle tahho ei valetanud, vähemalt mitte nii palju - seega spool on isegi tiba parem.
Üldse boost tuleb liiga sujuvalt taha - a la 0-0.5 võtab sama kaua kui 0.5-1bar. Spoolimine võiks ju ennast kiirendada. Mõnel tõmbel tundus, et kiirendus tuleb nagu noodi kaupa


Noh ja teise CAga võrreldes on mootoril paar erinevust. Hetkel IN-nukk on meh-tõukuritega, väidetavalt jäikade klapivedrudega, ja tõusu ~0.5mm rohkem. EX nukk on sama. Nuki ajastus peaks olema nullis, kuigi HKS nukiratta asemel on EX nukil praegu stock nuki ratas, ja meh-nukil HKS nukiratas 0-pos'is. Süüde peaks olema varasem - pole päris kindel kuidas nissani stock ign-map kraadideks arvutada ja kas tal on veel mõni airtemp-ignmap vms. Segu, noojah ok, oli enne max boosti hetkel 10.5:1, eile aga 12.7:1 (just keerasin 12.0:1 peale - pole veel proovinud). IC torustik on suht sama. Summuti, downpipe, kollektorid, TB jne on samad. Väljalaskes lekked ei kuule. Nüri on see, et eelmise turbo+kolle+sumpaga sai proovitud kuni 1.7bar, aga tekkis kah boosti probleem, et üle 1.1bar ei tule (spaikis 1.25) - hakkas flantsi vahelt lekkima ja kahtlustasin seda. Aga võibolla jääbki turbiin nõrgaks, tahaks mitte uskuda. EDIT: Seda kah, et eile liikus EGT nagu tahhokas a la 600/6000, 700/7000, 800/8000 ja max mis nägin oli 820 kanti ja pikalt 4.daga lastes 830c - egt-kell oli parajalt uimane kah, ja eile oli veel uimasem - juhe vist anduri küljest lahti.