VW Corrado 1.8 16vT -Jans-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Huvitav küll, kuidas sa NA alas asja knockima saad ja boosti all ei saa.

Pane see map siia ka siis üles äkki, saab vaadata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Nagu ma juba sulle korduvalt ütlesin, otsi 20vt tabeleid aluseks, see peaks üsna hea info olema.

Neid leiab küll...
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Tarvis auto nüüd kõrgemaks tagasi tõsta ning coolerit kohendada, ning siis saab seadistada.

Eile sai auto madalaks keeratud, et proovida sõita linnas, saatuslikuks sai aga Eedeni ülemisse parklasse sõitmine, kus cooler asfaltit juba kraapis. Õnneks väga suuri vigastusi see kaasa ei toonud.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

päris knock se ehk polnudki aga lihtsalt miski nõks millest üle ei tahtnud mootor käia....sai seal alla tõmmatud aga läpaka aku kooles ära ja asi jäi pooleli :( Hulga mappe läbi vaadates ja võrreldes timmisin miskit sellist kokku:
Pilt
see peaks lubama kütte ala enamvähem õigeks ajada ja siis vaaatab edasi. Esmalt peab siiski minu stroboga üle vaatama asja, kuna se keeratava nupuga ilma LCD-ta strobo külvas minus ebausku....nimelt saab ligi 10 kraadi nulli märgist veel tagasi keerata järelsüüte nurga poolele nö aga kas se on nüüd vanusest või väärkasutusest nii või mis?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Ma alustaks sellega , et paneks 100kpa ala 800rpm 10 kraadi ja sealt edasi siis 12 , 14 , 16, 18 , 18 , 20 jne kuni 30-33 maks advance 100kpa alas. 90kpa ja 70kpa alas tõmbaks ka natuke tagasi , idle ja light load jätaks enam-vähem samaks. Boosti alas võtaks ka alla 3000 rpm natuke koomale.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

tänan konkreetse vastuse eest, nii konkreetselt ja radikaalselt ei tahtnud muuta aga kas miskit sarnast pidasid silmas? :
Pilt
Kardan lihtsalt advancei liialt alla tõmmata kuna se turbo käib seal liialt kiiresti punaseks :?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

70kPa on kaks korda tabelis, äkki ajab Megasquirti lolliks? (Juhul kui selle konkreetse tabeliga on sõidetud, muidugi)
Lauda nitro
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vaatan, et me koostame tabeleid suht erinevalt.
Mina hoian rohkem boosti all turbo autol väiksemat load-i punktide vahemaad samamoodi on sul olematu pööretevahemik jube täpseks aetud.
Ehk siis alt otsast on pöörded ja load juba väikse vahemaaga aga boosti all ja kõrgema pöördega on väga ebatäpselt.

Alumise otsa süüte progressiivsem kasv on andnud kütusekulu suhtes häid tulemusi, vähemalt BMW mootoritel.
Seal kus teil on stokis süüde, rääkimata Georgi soovitatud maha tõmbamisest, on BMW-del tavaliselt juba +5 kraadi varajasem asi.
Konkreetselt minu auto näite puhul varasem süüde ja rikkam segu võttis kütusekulu vähemaks, kui hilisem süüde ja 16+ segu.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

njh madala otsa pöörde tihedus ja loadi tihedus madalalt tuleneb ilmselt mu kehvast kogemusest mu ex bmw-ga kuna hõredamate punktidega ei saanud ma teda linnas kuidagi sujuvaks, ökoks ja toimivaks. (Suures osas kehtib se fuel mapi kohta aga siiski)
Kütte mapi osa on ehk mõjutanud se 10v turbo audi millel rõhuregulaator ja pihustid on ülihästi valitud sest kogu boosti alas on pmt samad numbrid ja tabel näeb ääretult flat välja aga segu on ilus ühtlane :)
Mina tegin seda oma väga väikese kogemusega ja ei pretendeeri õigeimale lahendusele.
70kpa on tõesti kahjuks topelt saanud aga ei oska kommenteerida mis MS sellega teeks sest õnneks peale pole seda mapi veel pandud :) Tänan tähelepanu eest.
Olen nagu aru saanud et 2 klapi tehnikas aparaadid vajavadki varasemat süüdet. kas ma eksin? või ei räägi sa oma m10 mootorist?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ikka enda M10 mootorist räägin.
Üldiselt ei ole ma väga kriitilist tähelepanu alumisele otsale pööranud, kuna mina ehitan turboautosid siiski selleks, et nendega boosti alas sõita.
Parim lahendus oleks muidugi kuskilt mõni 16V stock süütemap saada.
Absoluutse tõe saad teada ilmselt koormusega dynos madalat otsa seadistades.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Midagi sellist pidasin silmas jah , ja seda enda 16v opeli kogemustest. Kui madalal pöördel gaasi põhja vajutasid ja advance-i oli liiga palju , hakkas kolisema mis hirmus.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

0 punkt ka teise stroboga üle kontrollitud- täpselt paigas.

Eile, pärast 5 kilomeetrist peenestamist oli turbo koos kollega punane.

Rõhk tekib juba 2000rpm juures, kuid vaatamata sellele tundub, et auto ikka nagu minna ei jõuaks.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kui rõhk tekib väga vara ja turbo läheb punaseks, siis on ikkagi võimalus et süüde on hiline ja/või nukkvõlli(de) ajastus vale.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mina panustaks siis valele nukaajastusele, kuna boost tekib ikka ebanormaalselt vara.
Auto millelt turbo pärit on samuti 2.0 16V ja boosti tekke vahe oli vist ~1500rpm.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Turbo läheb ju igal bentsukal punakseks kui vähegi koormust saab.Mul Saabidel ja Opelitel läks turbo kiirendades juba kilomeetri-paariga punaseks.
Vasta