BMW E34 525TDS erich

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

täiesti tavaline supaka inverter on, sõber tõi, tõmbas paar tiiru teipi ümber ja nii ta sinna sisse läks. piltide pealt pole hästi näha aga sinna kahe inverteri osa vahele sai jupike sukka pingule tõmmatud et suurem sodi õhupuhastist väljas hoida. kõige raskem oli ventilatsiooni lõõtstoru sinna inverteri ja originaal õhutoru vahele jebida, toru otste kaugus on ~5cm ja offset ka mõne cm jagu ikka. Tegelikult peaks selle lõõtsa kuidagi tumedamaks saama, siis ehk näeb vähe viisakam välja.


terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

Vett merre voolanud palju, tehtud pm mitte midagi. Nipetnäpet hooldust ja hea küll. Eks talv vist ole rohkem ehitamise aeg, vähemalt nii peaks ennast veenma :-D Nii turbohoolik ma veel pole et öösel magada ei viitsi.

Mingi aeg sai huvipärast seda tanki kaalumas ka käidud, ilma juhita, igapäeva varustuses ja ~20-25l paagis kaalud ees 884kg taga 915 ehk kokku 1799kg. Kaalujaotus muidugi päris naljakas, eriti veel täis paagiga. Loodan et seda sai veidi parandatud täna madaldusvedrude paigaldamisega ette. Eks peab korra kaalu peal käima ja vaatama palju see muutis olukorda.
Homemade MBC'd sai tagasi keeratud veerand pööret, mis mõjutas rõhku kuskil -0,1 bari. Hetkel tundub et vähemalt 4 käiguga sai fuel cuti probleem eemaldatud ilma persedünoga minekus vahet tundmata. Rohkem pole tahtnud igaksjuhuks teedel proovida.

Täna avanes ka korra võimalus kasutada g-techi. Tulemuseks sai 0-60 mph ~9,2 sekki, 1/4 mile ET 17,13 sek@81mph. Arvestades tänase kütusekoguse, juhi ja kaasasoleva kolaga võis auto kaal olla ~2000kg kanti. Ise olen sellise tulemusega rahul.
Sai tehtud ainult üks sõit kuna aeg tuli oodatud auku ja püstitatud eesmärk tõllaratastega e36 is aeg üle sõidetud 0,1 sekiga.

Järgmise aasta plaaniks võtan siis olenemata g-techi positiivsest või negatiivsest prognoosist sõita 16,xx aega kerge autoga. võimalusi kergelt natukene massi kaotada on nii salongis kui pöörlevas massis. Miili kiirust tahaks parandada vähemalt 10km/h võrra ehk kuskile 180+
Ehk üritaks siis olla kiireim kiviaegse masuudipressiga liikleja eestis, vähemalt ametlikult :p

Kui need eesmärgid täidetud siis ilmselt tuleb ka igapäeva ökopilli piir ette, kas sealt edasi on soovi minna otsustab kunagi tulevikus.

See aasta siis ilmset üritusele ei rabele et lihtsalt aega kirja saada mida järgmine aasta üle sõita. Tasa ja targu järgmine aasta kiire hooga :)

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

erikred kirjutas: Ehk üritaks siis olla kiireim kiviaegse masuudipressiga liikleja eestis, vähemalt ametlikult :p
Julge väide..:-D Kui kõik läheb plaanipäraselt, siis on sul tugev konkurent järgmiseks aastaks..eks rajal selgub. :)
Toivoku
Postitusi: 159
Liitunud: 08.08.2005 12:17
Asukoht: saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

altz kirjutas:
erikred kirjutas: Ehk üritaks siis olla kiireim kiviaegse masuudipressiga liikleja eestis, vähemalt ametlikult :p
Julge väide..:-D Kui kõik läheb plaanipäraselt, siis on sul tugev konkurent järgmiseks aastaks..eks rajal selgub. :)
Tahad sa sellest rääkida?( kah kärme td omanik) :D
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

Toivoku kirjutas:
altz kirjutas:
erikred kirjutas: Ehk üritaks siis olla kiireim kiviaegse masuudipressiga liikleja eestis, vähemalt ametlikult :p
Julge väide..:-D Kui kõik läheb plaanipäraselt, siis on sul tugev konkurent järgmiseks aastaks..eks rajal selgub. :)
Tahad sa sellest rääkida?( kah kärme td omanik) :D
Mercedese 3.0 12v turbo+kompressor mootor seisab pikemat aega pukis ja ootab millal kerge C-klassi aiste vahele kolida...kui saaks ainult soomlastest pumba tegijatega veel kaubale lähiajal...
Soomes kiireim (seesama mootor) sõitis 10sek aegu, võimalik et nüüd juba kiiremini. Jõudu siis üle 500 vändal. Väänet ilmselgelt veel mõnusamalt :) http://www.youtube.com/watch?v=TJ54sjAjNdg
Ise nii hulluks asja ajada ei viitis, tavapärane setup on neil 400jõu kanti ja Holset hx40...probleemiks tavaliselt lag eks paistab paju minu vokist tuleb...Lag-i aga kõrvaldan mina siduriga kompressori ja kavala "ümberlülitus" süsteemi abil (eaton m62). Elame näeme. ;)
Sorry offtopicu pärast.[/url]
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

pole hullu. Vähemalt hea kuulda et ka keegi meie maal vanakooli traktoritega ikka tõsisemalt tegeleb. Ootame siis huviga teemat ja tulemusi :) Olles natukene surfinud skandinaavia diislite teemasid siis võib südamerahuga öelda et mersud on hullud. Propellerimärgiga 12 klapilistest traktoritest pole vist üle 300kw pauku tulnud isegi.
Tegelikult peaks vist ennast siis ka natukene ümber sõnastama sihukeste plaanide valguses: Üritan olla mõttelise diislite D klassi kiireim kiviaegse masuudipressiga liikleja eestis :lol:

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Vasta