Auto pärineb aastast 1988a. Mootoriks 2,0 Turbo 128kw ! Läbisõiduks 262 000 mida tõendab ka service raamat. Veel lisadest nahksalong, kliimaautomat, el. aknad, istmesoojendused, valuveljed (olemas suveks juba 16" AZEV Type A) jne. Upgrade algab väljalaskest, 3 " väljalase koos Devil lõpppütiga! Koonusfiltriks sai valitud hetkel parimaks peetav Pipercross, mis toidab kuni 300hj! Eks elu näitab kas turbo kallale ka minek on
SAAB 9000 TURBO 16 Airflow 1988a.
SAAB 9000 TURBO 16 Airflow 1988a.
Sai Saksamaalt otsitud omale üks korralik klassikaline SAAB 9000 Turbo !
Auto pärineb aastast 1988a. Mootoriks 2,0 Turbo 128kw ! Läbisõiduks 262 000 mida tõendab ka service raamat. Veel lisadest nahksalong, kliimaautomat, el. aknad, istmesoojendused, valuveljed (olemas suveks juba 16" AZEV Type A) jne. Upgrade algab väljalaskest, 3 " väljalase koos Devil lõpppütiga! Koonusfiltriks sai valitud hetkel parimaks peetav Pipercross, mis toidab kuni 300hj! Eks elu näitab kas turbo kallale ka minek on
Auto pärineb aastast 1988a. Mootoriks 2,0 Turbo 128kw ! Läbisõiduks 262 000 mida tõendab ka service raamat. Veel lisadest nahksalong, kliimaautomat, el. aknad, istmesoojendused, valuveljed (olemas suveks juba 16" AZEV Type A) jne. Upgrade algab väljalaskest, 3 " väljalase koos Devil lõpppütiga! Koonusfiltriks sai valitud hetkel parimaks peetav Pipercross, mis toidab kuni 300hj! Eks elu näitab kas turbo kallale ka minek on
Viimati muutis SAAKAL, 05.02.2005 17:07, muudetud 2 korda kokku.
Oleneb,kuidas "keerata".Trionic managemendiga(93a.alates)Saabidel chiptrim,3" väljalase,sportkat ja sportfilter annab monusalt vaevata 310hp 1,5bar boostiga.Väänet 430-490 nm vahemikus 2500-5000rpm.Kytusekulu dramaatiliselt ei lange.Kui siis pisut
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)