SAAB 9000 TURBO 16 Airflow 1988a.

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
SAAKAL
Postitusi: 25
Liitunud: 29.12.2004 20:51

SAAB 9000 TURBO 16 Airflow 1988a.

Postitus Postitas SAAKAL »

Sai Saksamaalt otsitud omale üks korralik klassikaline SAAB 9000 Turbo !

Auto pärineb aastast 1988a. Mootoriks 2,0 Turbo 128kw ! Läbisõiduks 262 000 mida tõendab ka service raamat. Veel lisadest nahksalong, kliimaautomat, el. aknad, istmesoojendused, valuveljed (olemas suveks juba 16" AZEV Type A) jne. Upgrade algab väljalaskest, 3 " väljalase koos Devil lõpppütiga! Koonusfiltriks sai valitud hetkel parimaks peetav Pipercross, mis toidab kuni 300hj! Eks elu näitab kas turbo kallale ka minek on :-D
Viimati muutis SAAKAL, 05.02.2005 17:07, muudetud 2 korda kokku.
SAAKAL
Postitusi: 25
Liitunud: 29.12.2004 20:51

Postitus Postitas SAAKAL »

:-D
Viimati muutis SAAKAL, 11.02.2005 20:12, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Väga stiilne auto peab ütlema, ja väga madalalt hakkab kiirendama. :)

Saab aga ei kannata eriti rõhu juurde keeramist, hoidu sellest enne kui pole kindlaks tehtud miks ei taha suuremat rõhku ja kui need probleemid on eemaldatud siis alles keera.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
aeroman
Postitusi: 18
Liitunud: 29.04.2006 13:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aeroman »

Ei kannata juurde keeramist? :oops: mis nüüd küll Saab?
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

zoom1 kirjutas:Saab aga ei kannata eriti rõhu juurde keeramist
Mina seda ei julgeks nii kohe välja kisada. Kui aeroman on sama inimene keda ma mõtlen et ta on siis tema auto just hea tõestus et stock sisuga motole saab isuga peale keerata rõhku.
IvarR
aeroman
Postitusi: 18
Liitunud: 29.04.2006 13:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aeroman »

Oleneb,kuidas "keerata".Trionic managemendiga(93a.alates)Saabidel chiptrim,3" väljalase,sportkat ja sportfilter annab monusalt vaevata 310hp 1,5bar boostiga.Väänet 430-490 nm vahemikus 2500-5000rpm.Kytusekulu dramaatiliselt ei lange.Kui siis pisut
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
Vasta