Astrona kirjutas:Täna sättin veel juhtmeid. Võtan korra turbo maha, muugin rattamuttrid lahti, ja kui aega üle jääb....

Rattaturvapoldivõtme leidsin üles. GT30't maha kruvides, et kolle-flantsist pooleks polti puurida, kuna boost ei tahtnud enam tekkida, läks aga 1 tikkpolt veel pooleks - samuti ka 1 downpipe'i polt. Seega võtsin GT28 turbo koos teise kollektori ja summutiga. Auto nüüd palju vaiksem, võib vabalt politseikõrval kruisida, kartmata uut ülevaatusele minekut, ja pasundab alles boosti all, aga ei mingit skriimerit, sujuvamalt sõidab jne

1. testsõidud ei näidanud ka kala, aga boost oli väike spaik 1.2 ja siis 1bar, millega polnud ka algselt probleemi. Eile panin ka EGT kella külge, mille juhtme on metallist sukk - ja kui mootor käis, läks see korra vastu akumassi, mille peale too hakkas sädelema

- teisel katsel seda ei juhtunud, ja rohkem ei tahtnud proovida. Positiivne uudis, kuna jälle on lootus, et kala on leitud...
Täna ärgates turgatas

kala lõhnab selle järgi, et plokikaanemass on kehv - sealt oste tulemüüri minev massi sukk on ka üsna roostne, summuti ei saa kerest massi. Ja põhi-mootorimass tuleb SL-kollektori külge, millelt on eemaldatud kõik plokki toetuvad kronsad jms - ühesõnaga võib olla, et kaanemass, kuhu peaks jooksma säde, on kehvalt ühendatud SL kollektoriga vms (ei saa veel aru, miks SL kolle poldid massi ei anna

- võibolla sellepärast, et kollektor on kahes tükis).
Ühesõnaga, kui ma nüüd õigesti aru saan, siis süüte voolu teekond oleks kehva ühenduse korral järgmine:
aku -> süütepoolitoitejuhe -> pool (primaar?) -> süütevõimendi -> süütepooli massi-juhe -> SL kollektor -> jäme mootorimassi-juhe -> aku. OK, aga mida teeb teine mähis... küünlajuhtmed -> küünlad-> massielektroodid, kaas, zzzühendus tulemüüri -> mööda plekki kk-tunneli kaudu selle peal olevasse väiksesse akusse -> SL kollektori külge -> süütepooli, kui mass ei pea tulema just pooli korpusest.
See võib olla ka põhjuseks, miks see väike massisukk üldse nii roostes on...
Peaks piisama kaane ja SL-kollektori vahelisest massi juhtmest, ja juhuks kui pool kasutab ka korpuse massi, siis mootori ja tulemüüri vahele korralik massijuhe panna.
Peale selle on vaja boost üles tagasi saada - eile sai vaikselt juba MBC põhja keeratud ja lõpuks voolik üldse lahti võetud

, väheke boost kasvas, aga üle 1.4 isegi ei spaigi ja seda jäi vaid kord hoidma, ja nii paukus vaid 3-4 korda 10'st tõmbest, aga suht iga kord põristas kui tahho @8000 (7500RPM) enne piirajat. Arvatavasti on BOV ära väsinud - läheb sinna pime ette tagasi, kuigi on kuulda surget ka juba sellega, samas gaasipedaali tõstmisel boosti alas on susin nagu vaiksemaks jäänud.
Meenus, et vanadel piltidel on näha, et coilpack istub otse kaane peal....