Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.
Moderaatorid: Mihkel , Ringo
aksberg
Postitusi: 82 Liitunud: 09.03.2009 8:49
Asukoht: tallinn
Postitus
Postitas aksberg » 05.09.2009 21:56
peale uue väljalaske ehitust 3"ile langes rõhk 1,4 bar ilt 1le, milles võib probleem olla? Lamda on uus ja segukell näitab ok. Esineb kiirendusel ka katkumisi
aksberg
Postitusi: 82 Liitunud: 09.03.2009 8:49
Asukoht: tallinn
Postitus
Postitas aksberg » 06.09.2009 20:52
diagnost näitab et k03 turbo puhub 2.45bar rõhku aga boosti kell näitab 0,9bar, et kuida selline asi võimalik on,
raunz
Postitusi: 26 Liitunud: 14.01.2007 23:43
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas raunz » 06.09.2009 21:53
Audidel lahuta 1bar atmosfääri rõhku sealt maha. Vaatasid VAG diag. kaabliga seda?
snakey
Postitusi: 40 Liitunud: 30.12.2006 22:34
Asukoht: Estonia-Germany
Kontakt:
Postitus
Postitas snakey » 07.09.2009 14:44
diagnostika seade vag turbo mootoritel näitabki rõhku koos absoluut õhurõhuga, ülelaadimine siis sellest miinus 1000mbar'i kusagil, erinevus tekib sellest kus kohast on võetud rõhukellale rõhk, auto enda rõhuandur on kohe peale vahejahutit, ise päris mõõtnud ei ole, mis rõhu erinevused võiksid olla peale turbot ja sisselaske kollektoris kiirendusel. Aga 0,5 bari suht suur erinevus, kahtleksin rõhukella täpsuses.
kas enne oli originaal väljalase, endal on 2,5" väljalase ja turborõhk 3000rpm kuni 4200rpm kuni 1,5 bar'i peale seda hakkab langema kuni 0,9 bar'ini..
Tech Automation OÜ , tööstusautomaatika lahendused.
http://www.mynorcan.com " onclick="window.open(this.href);return false;
Astrona
Postitusi: 3428 Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln
Postitus
Postitas Astrona » 07.09.2009 16:44
aksberg kirjutas: diagnost näitab et k03 turbo puhub 2.45bar rõhku aga boosti kell näitab 0,9bar, et kuida selline asi võimalik on,
Noh kui näitab 2.45, siis ongi ju 1.45, nii et sul boosti kell valetab - otsi leket.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
aksberg
Postitusi: 82 Liitunud: 09.03.2009 8:49
Asukoht: tallinn
Postitus
Postitas aksberg » 07.09.2009 18:27
ennem oli tehase oma 2" nüüd downpipiga koos 3" sai ´veel ette pandud suurem cooler, nüüd on tekkinud rõhulangus (Kusagil leket pole) 1,4bar puhus ennem nüüd max 0,9bar kuigi aju on chipitud. aju viskab nüüd safe modile.
aksberg
Postitusi: 82 Liitunud: 09.03.2009 8:49
Asukoht: tallinn
Postitus
Postitas aksberg » 07.09.2009 18:34
ja see ka veel et 0.9 puhub siis kui boost controller on ühendatud, n75 max 0,5 bar
Imres
Postitusi: 44 Liitunud: 29.05.2007 22:41
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Imres » 07.09.2009 21:36
Suurema cooleri paigaldusel tekibki kerge rõhu langus
Ja K03 jaoks on 3 tolline väljalase owerkill.
Best ET 13,414@A4
Raino
Postitusi: 44 Liitunud: 26.12.2004 4:06
Asukoht: Laulasmaa
Postitus
Postitas Raino » 08.09.2009 18:53
Imres kirjutas: Suurema cooleri paigaldusel tekibki kerge rõhu langus
Ja K03 jaoks on 3 tolline väljalase owerkill.
Peale cooleri vahetust oli rõhk normaalne 1.4bari. Ja turboka puhul ei ole 3" midagi nii palju, ega see k03 siis sinna alatiseks ei jää
Audi Allroad; Audi TT
arne13
Postitusi: 220 Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere
Postitus
Postitas arne13 » 08.09.2009 19:40
Lase süsteemi surve sisse ja vaata et lekkeid poleks! Mul oli sama probleem ja hiljem tuli välja, et sisselaske kollektori lõdvikute vahelt lekkis!
aksberg
Postitusi: 82 Liitunud: 09.03.2009 8:49
Asukoht: tallinn
Postitus
Postitas aksberg » 09.09.2009 23:07
ega kui leke oleks ei hoiaks rõhku ka, aga rõhu langust pole
mila
Postitusi: 14 Liitunud: 30.06.2005 21:37
Postitus
Postitas mila » 09.09.2009 23:23
Imres kirjutas: Suurema cooleri paigaldusel tekibki kerge rõhu langus
Ja K03 jaoks on 3 tolline väljalase owerkill.
mis moodi saab turboautol üldse mingisugune suuremat sorti väljalase overkill olla?