Speedestil 8.9, yeah!indro kirjutas:Markel tegi peale võistlust veel paar testsõitu ka, viimases tuli ka päeva parim aeg.
9.435@252.758 60FT 1.657
Toyota Supra 3.0T Markel
Re: arutelu Markeli ja Samiga
http://www.rosslertrans.com/
(hetkel vist saidil mingid kalad)
TH210 reiting on UNLIMITED, mis on põhimõtteliselt TH 400, aga esimene käik on 2.10 vs stock 2.48, kuna 2000+ hj Pro Modidel ei ole vaja 2.48 ülekannet.
http://www.rosslertrans.com/
(hetkel vist saidil mingid kalad)
TH210 reiting on UNLIMITED, mis on põhimõtteliselt TH 400, aga esimene käik on 2.10 vs stock 2.48, kuna 2000+ hj Pro Modidel ei ole vaja 2.48 ülekannet.
pole pikalt kirjutanud, kuid jah:
9,2 nüüdsest siis parimaks ajaks ja ikka leiad ju hooaja viimaseks sõiduks õiged düüsid ja muudd settingud.
Igaljuhul see th400 mis mulleon sattunud on täis PASK ruudus, ei valetan - >KUUBIS.
kuigi seal on väidetavalt nüüd 2000+hp kannatavad paketid sees, ei ole mina sellega rahul , kuna iga krdi võistlus pead uue kasti praktiliselt ehitama ja see kast toimetab iga kord erinevalt .Ja kasti õlipump pole päris see mis ta peaks olema jne jne jne
Seega kõik kes usast asju tellivad, palun veenduge enne et te saate korraliku asja. ja MVP motorsporti ärge palun käigukasti tellimiseks kasutage. mis sest et neil endil sõidetakse väidetavalt sama kastiga 8,3 ja kiireminigi
Aga mis peamine, et meie auto on võimelikne kiiresti liikuma ja seda me veel see aasta ka teeme. Samuti on ju super see, et meie mooter kestab ja kestab ja kestab jne jne. ptui-ptui-ptui
Ja mul on siiraalt hea meel eesti uue B-klassi meistri üle!!! tubli Ilmars!
Aga siis järgmiste kiirete kohtumisteni
9,2 nüüdsest siis parimaks ajaks ja ikka leiad ju hooaja viimaseks sõiduks õiged düüsid ja muudd settingud.
Igaljuhul see th400 mis mulleon sattunud on täis PASK ruudus, ei valetan - >KUUBIS.
kuigi seal on väidetavalt nüüd 2000+hp kannatavad paketid sees, ei ole mina sellega rahul , kuna iga krdi võistlus pead uue kasti praktiliselt ehitama ja see kast toimetab iga kord erinevalt .Ja kasti õlipump pole päris see mis ta peaks olema jne jne jne
Seega kõik kes usast asju tellivad, palun veenduge enne et te saate korraliku asja. ja MVP motorsporti ärge palun käigukasti tellimiseks kasutage. mis sest et neil endil sõidetakse väidetavalt sama kastiga 8,3 ja kiireminigi
Aga mis peamine, et meie auto on võimelikne kiiresti liikuma ja seda me veel see aasta ka teeme. Samuti on ju super see, et meie mooter kestab ja kestab ja kestab jne jne. ptui-ptui-ptui
Ja mul on siiraalt hea meel eesti uue B-klassi meistri üle!!! tubli Ilmars!
Aga siis järgmiste kiirete kohtumisteni
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Ikka on, nt stock 6k kast tagasi panna? Sellega on sõita veidi raskem, aga vähemalt ei lähe katki.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui vahetada sellel th400-l õlipump, mis kestab pöördeid, siis saab väga edukalt selle kastiga sõita
Aga egas muud, kui jälle alt ära ja Soomepoole teele 


Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
Stock Getrag oleks samm tagasi, ei suuda sünkroniseerida meile vajalikel pööretel. Samuti ei ole sõit sama sujuv kui automaadiga, mis on ülioluline just meie radadel ja piiratud rehviga. Niigi on väga tricky pidamine leida. Lisaks kokkuvõttes on tõenäoliselt ka kallim tänu pidevale kasti hooldusele ja sidurile. Race manualid on B klassis keelatud ja dog-box sisu on minu silmis küll ülehinnatud.
Seega reaalseid variante on tegelikult 2 - saada TH toimima või PG. Ise pooldaksin praegusel hetkel juba PG, kuid nüüd väheke hilja kui THga nii palju n.... nähtud.
Anyway, täna saatis Markel kasti taaskord Soome ja loodetavasti saab kasti mure ükskord juba lahendatud. Niigi terve hooaeg selle nahka läinud. Väga nõme oleks alustada uut hooaega samade probleemidega.
Ja kahjuks põhjus ei ole ainult õlipumbas ja pööretes...
Enda poolt loodaks see hooaeg veel TH murede lahendamist ja Markeli isikliku rekordi parandamist AC dragil
Seega reaalseid variante on tegelikult 2 - saada TH toimima või PG. Ise pooldaksin praegusel hetkel juba PG, kuid nüüd väheke hilja kui THga nii palju n.... nähtud.
Anyway, täna saatis Markel kasti taaskord Soome ja loodetavasti saab kasti mure ükskord juba lahendatud. Niigi terve hooaeg selle nahka läinud. Väga nõme oleks alustada uut hooaega samade probleemidega.
Ja kahjuks põhjus ei ole ainult õlipumbas ja pööretes...
Enda poolt loodaks see hooaeg veel TH murede lahendamist ja Markeli isikliku rekordi parandamist AC dragil

www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Oli tore teid näha meie üritusel! Kahjuks küll ajutine vihm segas natuke, kuid siia pole midagi parata. Sedapuhku sai Markel parimaks võistlustulemuseks 9.259 sek 256 km/h 1.513 60ft. Tulemused on siin - http://www.drag.audiclub.ee/tulemused.phpSamvel kirjutas: Enda poolt loodaks see hooaeg veel TH murede lahendamist ja Markeli isikliku rekordi parandamist AC dragil

